België, Luingne
... het geval van een service-lijn bijvoorbeeld, waarvan de taken typwerk, post, vertaling, mailings, verzending, tele-secretariaat, ... zijn. Vervolgens, wat betreft vergaderingen: het bedrijf biedt lichte, uitgeruste, ingerichte en aanpasbare zalen voor elk evenement van de klant (showroom, conferenties, seminars,...). En tot slot biedt Europole een domiciliesysteem aan, dat wil zeggen een hoofdkantoor of commercieel adres voor het bedrijf met permanente en telefonische ontvangst, evenals een tijdelijke werkruimte,...
Notaris Marek Rudziński heeft een eigen notariskantoor gevestigd in Mokotów, Warschau. Alle klanten kunnen rekenen op een hoge kwaliteit van service en een persoonlijke benadering. Adviezen over verschillende notariële handelingen worden gratis verstrekt door de medewerkers van het secretariaat. In het kantoor in Warschau worden onder andere notariële akten, protocollen van handelsvennootschappen...
...hydranten, automatische sproeisystemen, FM200-systemen, CO-centrales voor ventilatie in garages, detectiesystemen voor boten, conventionele en analoge systemen. Daarnaast verzorgen wij het ontwerp en de ontwikkeling van brandbestrijdings- en zelfbeschermingsplannen. Voor de technici en verkopers in de brandbeveiligings- en veiligheidssystemen sector bieden wij een outsourcingdienst aan: • Telecommunicatie secretariaat • Administratieve diensten • Verkoopbeheer • Technische beheertools • Opleiding en advies...
Frankrijk, Fontanes
IG FORMATION is gespecialiseerd in bedrijfsopleidingen. Wij organiseren meer dan 500 trainingen per jaar voor klanten uit alle sectoren om organisaties te ondersteunen in hun ontwikkeling, stagiaires in staat te stellen hun vaardigheden te ontwikkelen en hun loopbaan gedurende hun professionele leven te verrijken. Wij bieden opleidingen aan op het gebied van gezondheid, veiligheid, commercie, marketing, inkoop, logistiek, management, secretariaat, enzovoort. Onze professionaliteit wordt erkend en bevestigd door talrijke certificeringen en goedkeuringen.
Roemenië, Radauti
... zeer ervaren mensen in internationale vrachtvervoerdiensten en overmaatstransport. In ons bedrijf werken ervaren professionele chauffeurs, automonteurs, elektriciens en zeer goed opgeleid kantoorpersoneel (secretariaat, boekhouding, pc-bediening, klantenrelaties). Al onze uitgevoerde transporten zijn verzekerd en worden zorgvuldig in de gaten gehouden door ons hoofdkantoor personeel, zodat alle...
Customwork.it is actief in Lecce, waar het over twee locaties beschikt. Het bedrijf Customwork.it is een moderne organisatie die verschillende diensten aanbiedt, waaronder: tijdelijke kantoorverhuur, tijdelijke kantoren met secretariaat, juridische domiciliering, postdomiciliering, verhuur van vergaderruimtes, conferentiezalen, multipostaties, fiscale domicileringen, tolken, en organisatie van congressen.
Frankrijk, Londigny
GEDWORKING is een IT-dienstenbedrijf dat zich richt op de uitbesteding van administratieve, boekhoudkundige en commerciële operaties. Wij verzorgen het secretariaat, de salarisadministratie, de boekhouding, administratieve procedures en marketingcampagnes. We kunnen ook ingrijpen op het IT-gedeelte. We positioneren ons als unieke partner voor alle tijdrovende activiteiten, zodat we de krachten...
Portfolio (1)
België, Brussel
Wilt u zich volledig concentreren op uw activiteiten en anderen de zorg voor al uw sociale en administratieve verplichtingen toevertrouwen? Dat kan, door te kiezen voor het Erkende Sociaal Secretariaat SODALIS! Laten we samenwerken om de continuïteit van uw bedrijf te waarborgen, uw sociale status te versterken en uw personeel dagelijks te motiveren en te stimuleren. De loonadministratie vereist...
Frankrijk, Paris
... mobiliteit te ontlasten. Onze service voert alle traditionele radiografie- en echografieonderzoeken uit. De resultaten worden snel via een beveiligde e-mail gecommuniceerd. Ons secretariaat staat 7 dagen per week tot uw beschikking om een thuisinterventie te plannen.
België, Assenede
... activiteiten uitgebreid met de staalbouw algemeen, Elia-projecten in de hoogspanningsverdeling, totaalprojecten en bruggenbouw. Een totaalpakket wordt aangeboden beginnende met de engineering, de berekeningen en dimentionering, de constructie tot en met de montage. Het bedrijf wordt bestuurd door ingenieur R. DE GRYSE, Afgevaardigd Bestuurder en beschikt over volgend potentieel aan personeel: Ingenieurs specialiteit bouwkunde: 3 Technieker specialiteit bouwkunde: 1 X-Steel tekenaars: 2 Secretariaat: 2 Monteurs: 15 Werkplaatsarbeiders: 16 Meestergast: 1 Vrachtwagen chauffeur: 1...
... kantoor en uw secretariaat staan we tijdens onze openingstijden ter beschikking voor kleine, zelfstandige wijzigingen met waardevolle tips, kosteloos. Individuele inhouse trainingen voor wijzigingen aan patenttekeningen of reacties op besluiten door uw medewerkers bieden we op aanvraag aan. Graag maken we een vrijblijvende offerte voor u op na ontvangst van uw tekeningssjablonen of uw...
Oekraïne, Lviv
... (Enquêtes, Interviews, teleselling, telemarketing, marktonderzoek, incasso, enz.) - In-Bound voor het beheer van uitbestedingsdiensten (Klantenservice, Gratis nummers, Virtueel secretariaat, Marketingcampagnes, enz.) - Back-Office met aanzienlijke ervaring in het beheer van klantverzoeken, acquisitie en overdracht van informatie, documentatie en meer. Al het bovenstaande stelt ons in staat om...
Italië, Schio
Sos Vino is opgericht in Vicenza, de gezamenlijke passie voor wijn heeft ons ertoe aangezet om deze informele realiteit te creëren, met nauwkeurige informatie om u te helpen, of u nu meer wilt weten, kopen, proeven of praten over wijn! Paola, Wijnliefhebber Bij Sos Vino houd ik me bezig met Secretariaat, Logistiek en het verfraaien van uw wijnen om cadeau te geven. Antonello, Voedsel- en Wijnconsultant Ik ben Sommelier en werk al mijn hele leven in de wijnsector. Ik selecteer persoonlijk de wijnen die Sos Vino aanbiedt. Volg ons op Facebook!
Portfolio (3)
Spanje, Olesa De Montserrat
Het beheer van onroerend goed is onze belangrijkste dienst, waarbij we ons bezighouden met alle gebieden binnen het beheer: boekhouding en financiën, leveringen, verzekeringen, juridische diensten, administratie en secretariaat en reparaties. We zijn gevestigd in Olesa de Montserrat (Barcelona) en vanuit hier beheren we het vastgoed, huurwoningen, gebouwen en terreinen in de regio. Profiteer van onze huidige promotie zoals je op onze website kunt zien! Inclusief de eerste twee maanden gratis beheer, gratis schilderwerk van de trap of 6 maanden gratis onderhoud van liften.
Duitsland, Nürnberg
... secretariaat en uw callcenter - snel - professioneel - super voordelig. Uw persoonlijke oproepaanname met telefonische secretariaat - landelijk & super goedkoop: callcenter, virtueel kantoor, secretariaatsservice, telefonische service met de TELEFONHELDEN geen probleem met virtuele secretaresses en gekwalificeerde secretariaatsdiensten!
...na de wijziging van de regelgeving die de particuliere beveiliging regelt, was het noodzakelijk voor de toepassing ervan dat particuliere centra geaccrediteerd werden. Ons centrum was de eerste in Asturië die aan alle vereiste voorwaarden voldeed om specifieke training voor de sector te geven, en is daarom geaccrediteerd door het Secretariaat van Staat voor Veiligheid en de Algemene Directie van...
Luxemburg, Luxembourg
JCI is een internationale niet-gouvernementele organisatie (NGO) die actief deelneemt aan het systeem van de Verenigde Naties (VN). In dit kader heeft JCI relaties met het Bureau van de Secretaris-Generaal van de VN (Secretariaat) en een raadgevende status bij de Economische en Sociale Raad (ECOSOC). Daarnaast heeft JCI samenwerkingsakkoorden gesloten met de Internationale Kamer van Koophandel...
... stoffen • Filtratiematerialen • Vilt - niet-woven stoffen • Isolatiematerialen • Dichtingen en afdichtingen • Waterdichte kleding • Glasvezelstoffen en niet-woven stoffen contact: Gdyńskie PH Surtex Sp. z o. o. ul. B. Krzywoustego 8 81 - 035 Gdynia Tel. 58 667-45-00 secretariaat[at]surtex.gdynia.pl www.surtex.gdynia.pl...
Frankrijk, Balma
Als dienstverlenend bedrijf zijn de vaardigheden en de betrouwbaarheid van onze teams cruciale factoren in ons vak. Lokale service in Toulouse, Regionale en Nationale service. Leveringen binnen 1 uur 23 jaar ervaring 2 Dispatchers 1 secretariaat Transportvergunningen geldig tot 2020 Meer dan 10.000 ritten per maand 22 vaste koeriers 3 minuten om een offerte te ontvangen ...
Italië, Latina
... van de patiënt. Binnen het bedrijf zijn er menselijke middelen die uitsluitend zijn toegewezen aan communicatieplatforms: Facebook, Messenger, WhatsApp, Telegram, Instagram, LinkedIn, Website, naast de middelen die zijn toegewezen aan de klassieke communicatiemethoden met de patiënt, namelijk de centrale en de secretariaat. Dit betekent voor de patiënt meer gemak in relatie tot de nieuwe...
Frankrijk, Saint Julien Du Pinet
Als onafhankelijke secretaresse en ervaren administratief assistente bied ik mijn diensten aan in Haute-Loire om waardevolle ondersteuning te bieden aan professionals die overweldigd worden door de administratieve verplichtingen. Ik stel voor om geheel of gedeeltelijk hun administratieve lasten te delegeren, klassiek secretariaat, opstellen van brieven, offertes, facturen, opvolging van...
Frankrijk, Lamentin
Een specialist voor de inrichting van uw werkruimte, Een professional gespecialiseerd in: - Kantoorinrichting, secretariaat, directie, vergaderingen, receptie - Meubilair voor collectieve ruimtes, onderwijs, horeca, bibliotheken, huisvesting, multifunctionele zalen, conferenties - Archivering, gordijnkasten, hout, glas, balies, kleedkamers, stellingen, De stoelen, typestoelen, directiestoelen, bezoekersstoelen, ergonomische stoelen...
België, Zaventem
...-time volg uw vloot van dichtbij, reageer snel op veranderingen in situaties, vraag gedetailleerde rapporten over het verleden aan). Orditach: maatwerk digitale archivering (lezen en afdrukken zonder tijdverlies van rijtijd, op maat gemaakt voor uw chauffeur en uzelf, in overeenstemming met de wetgeving, mogelijke koppeling met uw sociaal secretariaat). Ordiconsult: Veel verder dan alleen ondersteuning (advies over externe groei, berekening van kostprijzen, operationele audits).
Frankrijk, Lille
De Société Rogé, opgericht in 1967, is specialist en leverancier van kantoormeubilair voor professionals. Wij zorgen voor de inrichting van uw ontspanningsruimtes, vergaderzalen, directiekantoren en secretariaat met een breed scala aan meubels die het beste aansluiten bij uw wensen. Bureaus, kasten, ladekasten, stoelen en fauteuils zijn onze dagelijkse kost! Wij verzorgen de levering, installatie, benodigdheden, inrichting en optimalisatie van uw professionele ruimtes.
Luxemburg, Strassen
U kunt op ons rekenen voor een compleet scala aan diensten die zijn afgestemd op uw specifieke behoeften op het gebied van boekhouding, financiën, belastingen en sociaal secretariaat. U kunt op ons rekenen voor een multidisciplinaire benadering van onze expertise, 360°, van uw specifieke situatie, voor het succes van uw bedrijf. Voor een zoektocht naar oplossingen die resoluut gericht zijn op...
België, Merksem
De Nationale Patroonsdienst is sinds 1946 een erkend sociaal secretariaat voor werkgevers, gecontroleerd door de Minister van Sociale Zaken en de Federale Overheidsdienst Sociale Zekerheid en staat te uwer beschikking voor de vervulling van al uw sociale en fiscale verplichtingen als werkgever. De Nationale Patroonsdienst spitst zich toe op de problematiek van de KMO’s en de “kleine zelfstandigen...
Spanje, Molina Del Segura
Opleidingsschool voor professionele chauffeurs met cursussen voor het behalen van de volgende professionele rijbewijzen. De Chauffeurschool van FROET begon zijn activiteiten in 2011. Het centrum beschikt over een secretariaat, een lerarenkamer, 3 leslokalen met multimedia-onderwijsapparatuur - waarvan één is uitgerust met 15 werkplekken naast de docent. Daarnaast zijn er toiletten, een archief...
Luxemburg, Strassen
...De naamloze vennootschap PKF Weber & Bontemps biedt boekhoudkundige expertise en fiscaal advies. Het bedrijf telt momenteel 14 accountants en belastingadviseurs en meer dan zestig hooggekwalificeerde professionals en biedt zijn diensten aan zowel natuurlijke als rechtspersonen aan sinds meer dan twee decennia. Het kantoor biedt de diensten van een sociaal secretariaat dat zorgt voor de berekening en het beheer van salarissen, de administratieve procedures bij de overheden, evenals ondersteuning bij juridische vragen (arbeidsrecht, sociaal recht en belastingrecht).
... Groep Transport is regelmatig vertegenwoordigd tijdens vergaderingen en werkgroepen in Luxemburg en in onze buurlanden. Alle informatie die invloed heeft op de wegvervoersector wordt verzameld en verwerkt door het secretariaat van de clc, en vervolgens per post en meer recentelijk per e-mail naar de leden van de Groep Transport verzonden. Vanaf 2011 zullen de informatie meer worden gecommuniceerd...
België, Marche-En-Famenne
...De UCM is de belangrijkste Franstalige werkgeversorganisatie die zich inzet voor de verdediging van zelfstandigen en bedrijfsleiders. De UCM biedt KMO's een divers aanbod van diensten aan: - Werkgeversorganisatie. - Ondersteunende diensten voor bedrijven. - Ondernemersloket. - Sociale verzekeringskas. - Sociaal secretariaat. - Kinderbijslagfonds. - Milieu-service.

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play