België, Saint-Gérard
...- Vlotte overdracht van gegevens naar uw sociaal secretariaat. Deze belangrijke functies maken deel uit van onze HR-module, die momenteel in ontwikkeling is en is ontworpen om te voldoen aan de specifieke behoeften van HR-managers.
Portfolio (3)
België, Jumet
Gelegen in het hart van Europa, tegenover de Internationale Luchthaven van Charleroi Brussel-Zuid, verwelkomt Ceres Group u in een werkomgeving die efficiëntie, toegankelijkheid en connectiviteit combineert. Onze unieke structuur is ontworpen om u gedurende de hele levenscyclus van uw bedrijf te ondersteunen. Of u nu een starter bent, in volle groei of op kruissnelheid, wij bieden u diensten met h...
Portfolio (7)
België, Bomal-Sur-Ourthe
Sinds ik me kan herinneren, ben ik gepassioneerd door menselijk contact en heb ik besloten deze bron te behouden voor tele-secretariaat. Bij Secrethalie zijn de basisprincipes VERTROUWEN en PROFESSIONALISME. Ik sta klaar om naar uw behoeften te luisteren. Heeft u een onafhankelijke tele-secretaris nodig, of extra ondersteuning voor een bestaand team? Ik ben beschikbaar voor u! Ik bied diensten...
Alternatives Formations is een Organisme d'Insertion SocioProfessionnelle (OISP) opgericht in 1985. Het belangrijkste doel van onze organisatie is om mensen in moeilijkheden aan werk te helpen of op het pad te brengen dat hen naar werk leidt. Om dit te bereiken, bieden we 4 voorbereidende opleidingen aan in animatie, milieu, toerisme of informatica, maar ook andere hulpmiddelen zoals modules voor ...
... Mogelijkheden voor conferenties, trainingen, evenementen, seminars, ontspanning. Uitstekende verbindingen met het openbaar vervoer (treinstation, bus en TGV op 5’). Privéparkeergelegenheid. 8 snelwegen op 1 km. Brussel op minder dan 1 uur. Parijs-Frankfurt-Amsterdam op 2 uur en Londen op 3 uur. 5 internationale luchthavens op 1 uur. Talrijke diensten: schoonmaak, secretariaat, catering, juridisch, boekhouding, vertaling, strategie, marketing. Werkelijke en virtuele kantoren. Domiciliëringsadres, internet en hoogwaardig WIFI. Neem contact met ons op voor een offerte, bezoek en voorstel.
België, Bruxelles
...Overweldigd of te alleen. Heeft u een duwtje in de rug nodig, assistentie? Heeft u een volledig uitgeruste kantoorruimte in Brussel of een vergaderruimte nodig om een klant te ontvangen? Gezelligheid - dynamiek - prestaties, dat is wat BPS - tele-secretariaat u kan bieden. Alles is klaar om start-ups - bedrijven - buitenlandse dochterondernemingen te verwelkomen. Kom een kantoorruimte huren voor een dag, een maand... werken in een omgeving "projectdrager", een kantoor delen. Talrijke mogelijkheden. Contact voor informatie: info@bps.be - 02 743 82 00...
Portfolio (2)
België, Herenthals
... zorggerelateerde ruimtes.
 
 Scholen: EB PROJECTS is dankzij het uitgebreide machinepark gespecialiseerd in het seriële maatwerk. Vandaar dat ook reeds vele scholen beroep op ons deden voor hun vast meubilair. De inrichting van het secretariaat, de leraarskamer, vaste kasten in de klaslokalen, …Subcontracting: EB PROJECTS werkt samen met verschillende bouwfirma’s om in nauw overleg het vaste meubilair te voorzien van nieuwbouwprojecten...
België, Antwerpen
... job aan te bieden aan zowel pas afgestudeerden als meer ervaren mensen en tevens een zo een optimale service aan onze klanten in diverse sectoren te garanderen. Net omdat iedereen uniek is, koos Unique jaren geleden voor een meer ‘op maat gerichte aanpak' met gespecialiseerde divisies: Unique Office, Unique Technicum, Unique HR-Consult en Unique Customer Care. Unique maakt deel uit van de Specialist Staffing van USG People, een divisie die een gamma flexibele oplossingen biedt in verschillende domeinen: administratie, financiën, techniek, medical, secretariaat en call centers.
... organisatie van uw evenementen van A tot Z verzorgen: congressen, persconferenties, beurzen, seminars, incentives,… Wij kunnen u helpen met uw administratieve taken: registratie van inschrijvingen, voorbereiding van badges, lijsten, verhuur van zalen, materiaal, diverse diensten, codering, beheer, secretariaat,… Voor al uw sportieve of culturele evenementen, open dagen, verkiezingen, televisie-uitzendingen, beurzen, salons, conferenties, VIP-avonden, protocolaire diensten,…...
België, Ixelles
...Secretary Plus is de nummer één in de selectie, werving, outsourcing en training van meertalige (directie)assistenten. Diensten: interim (professionele maatwerk uitzendwerk), werving & selectie (directe toegang tot de juiste permanente medewerker), outsourcing oplossingen (een permanente garantie van continuïteit). U vindt bij ons altijd het profiel dat perfect aansluit bij de functie die u aanbiedt: secretariaat, administratie, marketing, commercieel, communicatie & public relations, human resources, logistiek, inkoop,...
België, Waregem
... zijn werkgevers die worden geruggensteund door een sterk sociaal secretariaat voor alle personeelszaken. Het is een slimme zet voor elke ondernemer die zich wil concentreren op de kernactiviteiten van zijn zaak. Antwoord Op Al Uw Vragen ‘Wij Helpen’ondersteunt en adviseert u op vlak van sociale wetgeving. Wat ons zo sterk maakt? We beantwoorden al uw vragen en putten voldoening uit het geven van...
België, Dendermonde
Het Sociaal Administratiekantoor omvat een groep gedreven professionals die als filter tussen de werkgever en de eindeloze maalstroom aan papierwerk en wetgeving staan. Wij combineren de slagkracht van een sociaal secretariaat met de flexibiliteit van een onafhankelijke HR consultant. Die dienstverlening op vlak van loonadministratie en sociaal-juridisch advies proberen we zo volledig mogelijk in...
België, Antwerpen
U investeert tijd en energie in uw core business. Receptie-en onthaaldiensten zijn onze core business. Receptel neemt u de zorgen voor receptie en telefonie uit handen. Samen met u zoeken wij een gepaste oplossing, op maat van uw behoeften. Regelen wij al uw front-deskaktiviteiten of springen we in waar en wanneer nodig ? Aan u de keuze. Een samenwerking met Receptel is gebaseerd op duidelijke afs...
België, Zele
We zorgen ervoor dat u uw werk kunt doen! U spreekt met... Memo Core! Bent u thuis in de medische wereld van huisartsen, specialisten, polyklinieken, ziekenhuizen, wachtdiensten, tandartsen en dierenartsen? Dan zorgt onze afdeling Memo Core ervoor dat u zich kan toeleggen op uw ‘core’ business: het helpen van patiënten. Onze medewerkers beheren uw afspraken en behandelen alle telefonische oproepe...
België, Brasschaat
Telefoonpermanentie en office support voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen. Kleinschalig en persoonlijk inbound contactcenter waar sinds 1987 stem en service elk telefoontje sieren. Telefonisch onthaal is het 'gezicht' van uw bedrijf/praktijk/organisatie. Niemand houdt ervan om op een antwoordapparaat of wachtroutering terecht te komen. Daarom is Assets voor u de oplossing in outsourcing va...
België, Jabbeke
Logi-technic is de referentie in het outsourcen en opvolgen van onze ervaren technische medewerkers op maat van de flexibele verwachtingen van onze Klant. Wij geloven sterk in een Loyale, Open, Vertrouwelijke, Eerlijke en Respectvolle relatie met onze klanten, Toptechs en leveranciers. Logi-technic legt continu de focus op veiligheid, kwaliteit en rendement. We know how!
België, Bruxelles
Adminco: uw specialist in administratieve formaliteiten. Wilt u uw bedrijf oprichten of omvormen en vraagt u zich af welke administratieve stappen u moet ondernemen? U bent net in België komen wonen en wilt een zelfstandige activiteit uitoefenen? Vraagt u zich af of u een vergunning nodig heeft om uw activiteit uit te oefenen? Opgericht in 2004, is Adminco een bedrijf dat gespecialiseerd is in adm...
Wij zorgen voor administratieve en organisatorische dienstverlening.
België, Herstal
T.Group is een outsourcing contactcentrum dat dagelijks bedrijven, verenigingen, publieke instellingen of gemeenschappen ondersteunt bij het beheer van hun verschillende stromen van inkomende en uitgaande klantcontacten. Het is de specialist in multichannel klantrelaties op afstand: telefoon, e-mail, fax, chat, sociale media en digitale oplossingen. Hun activiteiten omvatten expertise en strategie...
België, Herstal
Cap Business Center biedt tal van diensten voor bedrijven en hun personeel: verhuur van volledig uitgeruste kantoren met diensten, verhuur van trainingsruimtes met catering, secretariaat, juridische en fiscale diensten, inkoopcentrale, archiefcentrum, strijkservice, ontspanningsruimte, autowascentrum, restaurant en catering voor bedrijven, fitnessruimte, christelijke mutualiteit, sociaal secretariaat,...
Opgericht in maart 1992, vindt de FBF zijn oorsprong in het initiatief van een groep dynamische persoonlijkheden die actief zijn in de wereld van de franchise. Tegenwoordig beschikt de FBF over een structuur die bestaat uit een permanent secretariaat en zeven werkgroepen, waardoor de FBF goed is uitgerust om zijn missie te vervullen: zijn leden te verenigen door hen zo nauw mogelijk te betrekken...
België, Bruxelles
...De "deeltijd" kantoorverhuur stelt u in staat om dure investeringen en onnodige huurkosten te vermijden... Betaal niet langer voor lege kantoren. Beheer uw bezetting! Een efficiënt secretariaat ondersteunt u, ontlast u en stelt u in staat om u volledig op uw core business te concentreren. Secretariaat, typwerk, vertaling, codering, Word, PowerPoint, Excel, enz. Een grafisch studio (pre-press) en een marketingdienst kunnen uw logo's, brochures, catalogi, folders, briefhoofden, website, banners, promotiebanners, direct mail, ... ontwikkelen.
België, Warcoing
Het architectenbureau 3A, gelegen tussen Doornik en Moeskroen, bestaat uit ervaren architecten die gewend zijn om samen te werken, en een fulltime secretariaat dat zorgt voor de doorstroming van informatie, afspraken en de coördinatie tussen de aannemers. De belangrijkste leuze is om onszelf bij elk nieuw project - het UWE - in vraag te stellen. De milieuvriendelijke en energieaspecten zijn belangrijke zorgen geworden. Onze diensten: - Basisarchitectuur - Volledige uitvoering - Uitvoering in afzonderlijke vakgebieden - Expertise - Technische ondersteuning voor aannemers.
België, Bruxelles
... boekhoudkantoren), en aan de Provinciale en Lokale Administraties (APL) de softwaretools en diensten om zelf hun salarisbeleid uit te voeren en de prestaties ervan te meten. In samenwerking met het Sociaal Secretariaat van de UCM, breidt FormaTech haar ondersteuning aan de afdeling Human Resources uit met een à la carte aanbod van opleidingen, operationele ondersteuning en juridisch advies.
België, Luingne
... het geval van een service-lijn bijvoorbeeld, waarvan de taken typwerk, post, vertaling, mailings, verzending, tele-secretariaat, ... zijn. Vervolgens, wat betreft vergaderingen: het bedrijf biedt lichte, uitgeruste, ingerichte en aanpasbare zalen voor elk evenement van de klant (showroom, conferenties, seminars,...). En tot slot biedt Europole een domiciliesysteem aan, dat wil zeggen een hoofdkantoor of commercieel adres voor het bedrijf met permanente en telefonische ontvangst, evenals een tijdelijke werkruimte,...
België, Brussel
Wilt u zich volledig concentreren op uw activiteiten en anderen de zorg voor al uw sociale en administratieve verplichtingen toevertrouwen? Dat kan, door te kiezen voor het Erkende Sociaal Secretariaat SODALIS! Laten we samenwerken om de continuïteit van uw bedrijf te waarborgen, uw sociale status te versterken en uw personeel dagelijks te motiveren en te stimuleren. De loonadministratie vereist...
België, Assenede
... activiteiten uitgebreid met de staalbouw algemeen, Elia-projecten in de hoogspanningsverdeling, totaalprojecten en bruggenbouw. Een totaalpakket wordt aangeboden beginnende met de engineering, de berekeningen en dimentionering, de constructie tot en met de montage. Het bedrijf wordt bestuurd door ingenieur R. DE GRYSE, Afgevaardigd Bestuurder en beschikt over volgend potentieel aan personeel: Ingenieurs specialiteit bouwkunde: 3 Technieker specialiteit bouwkunde: 1 X-Steel tekenaars: 2 Secretariaat: 2 Monteurs: 15 Werkplaatsarbeiders: 16 Meestergast: 1 Vrachtwagen chauffeur: 1...
België, Zaventem
...-time volg uw vloot van dichtbij, reageer snel op veranderingen in situaties, vraag gedetailleerde rapporten over het verleden aan). Orditach: maatwerk digitale archivering (lezen en afdrukken zonder tijdverlies van rijtijd, op maat gemaakt voor uw chauffeur en uzelf, in overeenstemming met de wetgeving, mogelijke koppeling met uw sociaal secretariaat). Ordiconsult: Veel verder dan alleen ondersteuning (advies over externe groei, berekening van kostprijzen, operationele audits).
België, Merksem
De Nationale Patroonsdienst is sinds 1946 een erkend sociaal secretariaat voor werkgevers, gecontroleerd door de Minister van Sociale Zaken en de Federale Overheidsdienst Sociale Zekerheid en staat te uwer beschikking voor de vervulling van al uw sociale en fiscale verplichtingen als werkgever. De Nationale Patroonsdienst spitst zich toe op de problematiek van de KMO’s en de “kleine zelfstandigen...
België, Marche-En-Famenne
...De UCM is de belangrijkste Franstalige werkgeversorganisatie die zich inzet voor de verdediging van zelfstandigen en bedrijfsleiders. De UCM biedt KMO's een divers aanbod van diensten aan: - Werkgeversorganisatie. - Ondersteunende diensten voor bedrijven. - Ondernemersloket. - Sociale verzekeringskas. - Sociaal secretariaat. - Kinderbijslagfonds. - Milieu-service.

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play