Duitsland, Halle
Voor bedrijven in de energiebranche is A/V/E GmbH al 25 jaar een van de toonaangevende dienstverleners voor alle bedrijfsprocessen die verband houden met de facturering van diensten en de 360°-ondersteuning van klanten, inclusief de noodzakelijke IT-infrastructuur. Als erkende neutrale servicepartner ondersteunen wij bedrijven van verschillende soorten nutsvoorzieningen op gemeentelijk, regionaal ...
Portfolio (5)
Duitsland, Ebersbach-Neugersdorf
... leidinggevenden nodig? Geen probleem. Gebruikt u telefoniesysteem XY? Geen probleem. Wilt u ook een klantenportaal? Geen probleem. Ticket Service Ondersteuning E-mail Verzoeken Helpdesk Basisfuncties: Tickets, Ticket-types, Prioritering, Toewijzing E-mail-naar-Ticket: via IMAP, SMTP Integratie telefoniesystemen: alle fabrikanten (diepte van integratie varieert per fabrikant) Andere integraties...
Portfolio (23)
Duitsland, Altenstadt
Verbinden zoals een telefooncentrale of gewoon oproepen opnemen.\nUw voordelen in een overzicht:\n\nBijzonder lange service-uren\nOok rand- en speciale tijden worden gedekt, optioneel 24/7-service\nSeconden-nauwkeurige facturering, kostentransparantie\nProductief en ongestoord werken\nOntlasting van uw bedrijf in drukke tijden, als vervanging bij vakantie/ziekte\nOndersteuning als voorportaal, tel...
Portfolio (16)
Duitsland, Netphen
... verkeersmanagement bij meerdere voertuigen Snelle integratie van extra voertuigen Eenvoudige en snelle IBS door gebouwscan en teach-rit Snelheid tot 1,6 m/s Veiligheid en navigatie met goed beschermde laserscanner Opdrachten en positiecontrole via WLAN-communicatie Nieuwe en intelligente lithium-ion batterij Probleemloze wijziging van de route Bekende 24/7 Stöcklin Helpdesk beschikbaar...
Portfolio (10)
Duitsland, Borstel-Hohenraden
... machine- en installatiebouwers tot grote ondernemingen. Organisatorisch wordt in de gebruikers- en klantenservice ervoor gezorgd dat het contact voor supporttaken altijd via de centrale helpdeskoplossing verloopt, want deze is de schakel naar de specialisten. Het voert de zogenaamde "First Level Support" uit. Ongbureaucratische ondersteuning en snelheid staan hier voorop. Het hoogste doel is om de bedrijfsprocessen in stand te houden. De EcholoN Helpdesk-software is de optimale ondersteuning voor medewerkers en klanten.
Portfolio (10)
Duitsland, Nürnberg
...De HEINZELMANN Service.Desk is wat u nodig heeft - een ITSM-software, IT-service software, probleemopsporingssoftware, servicedesk of helpdesk. Biedt functies voor het registreren van storingen, fouten, serviceverzoeken of taken in service- en fouttickets. Het modulaire ontwerp en de open structuur helpen bedrijven om individuele processen en behoeften in kaart te brengen zonder de vertrouwde...
Portfolio (2)
Duitsland, Ottweiler
Duitsland, Furth Im Wald
Onder het merk 'onlydesign' worden designproducten ontwikkeld, gerealiseerd en gedistribueerd.
Portfolio (5)
ConSol is gespecialiseerd in de ontwikkeling, integratie, werking en onderhoud van complexe IT-systemen en biedt oplossingen op het gebied van besturingssystemen, netwerken, databases of webservices.
Portfolio (4)
Duitsland, Kirchenthumbach
... BPO-bedrijf dat verschillende backoffice-activiteiten van uw bedrijf overneemt. Onze diensten: Klantenservice, Financiële boekhouding, Online marketing, Productmanagement, Technische helpdesk, IT-diensten, Logistieke ondersteuning, Virtuele assistentie. Het uitbesteden van het beheer van backoffice brengt effectiviteit, flexibiliteit en procesverbetering in het bedrijf.
Duitsland, Hamburg
... industriële software en netwerkcomponenten, we integreren uw IT in de best mogelijke oplossing. Een uitgebreid netwerk van IT-professionals Tijd- en kostenefficiënte IT Service Management (ITSM) aanpak 24/7 ondersteuning en helpdesk Kortom, we helpen u uw bedrijf te digitaliseren. We voeren digitale transformatie uit met geavanceerde technologieën - cloud computing, het Internet of Things (IoT) en kunstmatige intelligentie. Digitale technologieën maken het bedrijfsproces efficiënter of effectiever, waardoor industrieën meer klanten kunnen vinden. Betere leads genereren. Meer omzet genereren.
Duitsland, Marktredwitz
...Onze service in overzicht Projectleiding - Intelligente programmering voor de toekomst - Uitstekend Remote Helpdesk systeem voor uw SPS en robotica systeem - Real-time monitoring van uw productie via IoT - Haalbaarheidsstudies - Advies voor alle automatiseringsthema's Onze trainingen voor u! S7 Basis SPS beginnerscursus – De cursus voor SPS nieuwkomers en zij-instromers zonder voorkennis. S7...
Portfolio (5)
Duitsland, Bingen
... verbonden met onze klanten en leveranciers. Samen met onze partners zijn we echter krachtig genoeg om ook grote automatiseringsprojecten op tijd uit te voeren en om eisen zoals een 24-uurs helpdesk en gegarandeerde beschikbaarheid te waarborgen. Onze sterke punten in het overzicht jarenlange ervaring in automatiseringsprojecten nauwkeurige branchekennis van de houtverwerkende industrie...
Duitsland, Burgdorf
... bieden u meerwaarde en verhogen de winstgevendheid van uw bedrijf. Wilt u een logo op uw doos? Geen probleem, wij bedrukken uw kartonnen dozen met uw gewenste motief. Wij leveren onze producten graag GRATIS bij u af! Uw voordelen: - Onze professionele helpdesk en ontwikkeling van golfkartonnen dozen en verpakkingen - Verpakkingsoptimalisatie - Eerlijke en transparante prijzen Heeft u vragen of...
Duitsland, Calden
Wij zijn sinds 1999 actief op de markt en als een middelgroot, familiebedrijf zijn we bijzonder nauw verbonden met onze klanten en leveranciers. Samen met onze partners zijn we echter krachtig genoeg om ook grote automatiseringsprojecten op tijd uit te voeren en om eisen zoals een 24-uurs helpdesk en gegarandeerde beschikbaarheid te waarborgen. Kwaliteit, ervaring en flexibiliteit - dat zijn de...
Portfolio (5)
Duitsland, Kirchseeon
... netwerkorganisatie - Systeemontwerp - Internationale integratie en inzet - Productconfiguratie & installatie ter plaatse - Projectmanagement - Technische ondersteuning-helpdesk - Technologische upgrades en migraties - Activa-audits, etikettering en opname - Verplaatsing en demontage van hardware - Toepassingen - Installatie, onderhoud en ondersteuning PROCESOPTIMALISATIE...
Duitsland, Ingolstadt
... alleen enkele applicaties op onze systemen in het ISO27001-gecertificeerde datacenter binnen de Bondsrepubliek. Hiermee creëren we professionaliteit, flexibiliteit en veiligheid in de IT, die voor onze klanten anders vrijwel niet bereikbaar zou zijn. Een goed functionerende HelpDesk en een professioneel team voor het beheer van de IT zijn cruciale factoren voor betrouwbare bedrijfsprocessen en...
Duitsland, Nürnberg
.../servicetelefoon; order-/bestelacceptatie; actieve telefonische verkoop; helpdesk; capaciteitsafhankelijk outsourcen; responsverwerking; adreskwalificatie; acquisitie van nieuwe klanten; afspraakplanning; heractivatie van oude klanten; volledig outsourcen; tijdsafhankelijk outsourcen; front-office outsourcen; taakgericht outsourcen.
Duitsland, Erlangen
...-/Bestelacceptatie; Actieve telefonische verkoop; Helpdesk; Klachtenmanagement; Responsverwerking; Adreskwalificatie; Nieuwe klantenwerving; Afspraakplanning; Heractivatie van oude klanten; E-mailbeheer; Faxdiensten; Leadmanagement; Klantbehoud; Klantontwikkeling. De defacto call center GmbH is specialist in het ontwerpen van callcenter-diensten. Modernste technische uitrusting, zorgvuldige wervingsprocessen en optimale processen maken defacto tot de kwaliteitsleider in Duitsland voor complexe callcenter-projecten.
Duitsland, Köln
... worden behaald. - SAP (ABAP, HANA, Fiori, UI5) - C#/.net - Java - WEB-ontwikkeling (HTML5, CSS3, JavaScript, PHP, Ruby, WordPress, enz.) - C/C++ - Mobiele ontwikkeling (Android/iOS) - Support/HelpDesk Onze diensten omvatten: • Ontwerp en implementatie - We ontwikkelen de software, complexe softwareoplossingen voor bedrijven • Projectleiding en teamorganisatie - We leiden de productontwikkeling en...
Duitsland, Langenhagen
Systeemhuis voor op maat gemaakte IT-oplossingen, met diensten voor het opzetten van IT-omgevingen zoals advies, consolidatie, implementatie, monitoring en helpdesk. Hosting en DATEV-ondersteuning.
...SAP-dienstpartner voor systeemprojectdiensten advies - licentieverkoop - implementatie - training - ondersteuning SAP ondersteuning en helpdesk SAP Cloud / Non Cloud - oplossingen - SAP-advies...
Duitsland, Neuss
...XPRON Systems GmbH is een succesvol advies- en dienstverleningsbedrijf met een hoge service- en kwaliteitsnorm, dat op maat gemaakte bedrijfsoplossingen en diensten aanbiedt. Wij ondersteunen onze klanten deskundig en efficiënt 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Daarnaast plannen, realiseren en beheren wij fabrikantneutrale IT/EDV-oplossingen, evenals helpdesk-, callcenter- en OTRS-diensten en datacenters.
Duitsland, Bamberg
Klantenservice; Telemarketing Inbound; E-mail- en taakverwerking; Waardevolle dienstverlening; Documentbeheer; Lettershop; Fulfillment Hotline- en servicetelefoon, Helpdesk, Klantenherstel, E-mail- en taakverwerking, Documentbeheer...
...Hete Lijn/Servicetelefoon; Order-/Bestelacceptatie; Actieve telefonische verkoop; Helpdesk; Capaciteitsafhankelijk uitbesteden; Orderacceptatie in heel Europa; Orderacceptatie in de nabije omgeving; Orderacceptatie binnen Beieren; Internettelefonie; Faxverbinding; Callcenter software; Klachtenbeheer; Responsverwerking; Orderacceptatie wereldwijd; Adreskwalificatie; Nieuwe klantenwerving; ACD-systeem;...
Telecommunicatiediensten, Outbound, Inbound, Televerkoop, Verkoop, Callcenter-diensten, Helpdesk, Klantenservice, Business Process Management. De diensten op het gebied van klantenservice omvatten dialooggerichte media zoals telefoon, e-mail en internet. cca24 is een moderne outsourcingdienstverlener die voor opdrachtgevers en klanten individuele totaaloplossingen - inclusief complete procesketens - aanbiedt. Dit omvat activiteiten zoals klantenadvies, backoffice, klantenherstel tot aan het aansturen van verkooptaken.
Duitsland, München
...Hete Lijn/Servicetelefoon; Order-/Bestelacceptatie; Helpdesk; Capaciteitsafhankelijk Outsourcing; Call-Center Software; Volledig Outsourcing; Tijdafhankelijk Outsourcing; Orderacceptatie binnen Nederland; ACD-systeem; E-mailverbinding; Internet-Call Back-knop; IVR...
...Hotline/Servicetelefoon; Order-/Bestellingacceptatie; Helpdesk; Capaciteitsafhankelijk uitbesteden; Faxverbinding; Callcenter software; Klachtenbeheer; Responsverwerking; Adreskwalificatie; Afspraakplanning; Activering van oude klanten; Tijdafhankelijk uitbesteden; Front-office uitbesteden; Taakgericht uitbesteden; Orderacceptatie binnen Duitsland; ACD-systeem; Dialer;... ...
Duitsland, Vaterstetten
...Hete Lijn/Servicetelefoon; Order-/Bestelacceptatie; Actieve Telefonverkoop; Helpdesk; Faxverbinding; Callcenter Software; Klachtenbeheer; Responsverwerking; Adreskwalificatie; Nieuwe klantenwerving; Afspraakplanning; Heractivatie van oude klanten; Volledige uitbesteding; Orderacceptatie binnen Nederland; ACD-systeem; E-mailverbinding; CTI...
...Hete Lijn/Servicetelefoon; Order-/Bestelacceptatie; Actieve Telefonverkoop; Helpdesk; Capaciteitsafhankelijk Outsourcing; Orderacceptatie in de nabije omgeving; Orderacceptatie binnen Beieren; Internettelefonie; Faxverbinding; Callcenter Software; Klachtenbeheer; Responsverwerking; Adreskwalificatie; Nieuwe klantenwerving; Afspraakplanning; Activering van oude klanten; ACD-systeem; Dialer;...

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play