Callcenter voor het werven van nieuwe klanten (leads). Landelijke service met gespreksopname voor particuliere zorgverzekeringen, ambachtelijke diensten, reclamebureaus of telefoon tarieven.
Duitsland, Darmstadt
Full-service bureau voor direct marketing. Digitale druk, drukverwerking, verpakking, gegevensverwerking, lettershop, callcenter, opslag, webdesign.
Zweden, Solna
... regio's, namelijk Europa, Noord-Amerika, Australië en Azië. De belangrijkste diensten van het HowSIP-communicatieplatform zijn als volgt: - IP-telefonie. - Cloudgebaseerde IP-PBX (Private Branch Exchange). - Geünificeerde berichten (voicemail, e-mail, fax). - Teleconferenties. - SIP-trunks. - Webconferenties/webvergaderingen. - Instant messaging en aanwezigheid. - Wereldwijde virtuele nummerservice. - Contactcenter/callcenter-diensten.
Duitsland, Dortmund
Maatwerk callcenter service voor kleine en middelgrote bedrijven. Het aanbod omvat service-hotline, directe verkoop, afspraakplanning en orderacceptatie.
Het Dreamtime Marketingbureau biedt callcenter-diensten speciaal voor de IT- en industriesector. Ook bij het eerste contact met een eerste technische consultatie. Onderzoek, Coaching, Evenementbeheer.
Callcenter, inbound en outbound, telemarketing, e-mailverwerking en faxverwerking, evenals training en coaching.
Duitsland, Mittweida
Marketingbureau gespecialiseerd in partnermarketing, leadgeneratie, direct marketing voor apotheken, direct marketing voor groothandels, perspost, brochurebezorging en callcenter-diensten.
Callcenter Bureau. Hoogwaardige klantenwerving met langdurige klantbinding, vergroting van het marktaandeel van opdrachtgevers door actieve marketingmaatregelen.
Duitsland, Großmaischeid
Verkoopondersteuning voor het werven van nieuwe klanten, het onderhouden van bestaande klanten, het plannen van buitendienstafspraken, adreskwalificatie, callcenter.
LCS, het bureau voor actieve klantacquisitie: wij doen koude acquisitie op persoonlijk niveau in de managementsector (geen callcenter!), ontwikkelen verkoopconcepten en coachen uw verkoopteam.
Duitsland, Hanau
10 jaar callcenter diensten met in totaal 20 werkplekken. De orderverhouding is 50% inbound en 50% outbound. Opleiding en kwaliteit zijn belangrijk, elocutie opleidingspartner van de Kamer van Koophandel.
Duitsland, Augsburg
Het dienstenaanbod van het klantencentrum omvat klantenservice via telefoon, fax, internet, e-mail of post. Ook callcenter, verkoopondersteuning, marketingdiensten, telefonische training en coaching.
Duitsland, Brilon
Het bedrijf biedt callcenter-diensten, kantoordiensten, secretariaatswerk en het plannen van afspraken.
Duitsland, Potsdam
EOS Serviceline is een callcenter dat gespecialiseerd is in debiteurenbeheer en hoogwaardige telefonische diensten aanbiedt.
Duitsland, Groß-Gerau
Callcenter; Gegevensinvoer; Secretariële diensten; afgestemd op uw behoeften...
Verenigd Koninkrijk, Bournemouth
...Engelssprekende medewerkers, hier in het VK. Laat ons eenvoudig weten hoe u wilt dat wij de telefoongesprekken van uw bedrijf afhandelen - of u ons nu wilt vragen om informatie te geven, te proberen het gesprek naar u door te verbinden, of gewoon een bericht op te nemen. Uw berichten kunnen per e-mail of via SMS naar u worden verzonden. Op zoek naar een nog betere service? Hier bij Call Center bieden we...
Reclamebureau gericht op dialogmarketing. Belangrijke gebieden zijn direct marketing, callcenter diensten, klantdatabases, evenementenbeheer, drukkerijen en fulfillment.
Duitsland, Schwäbisch Hall
Het bedrijf Uw-Virtuele-Belcentrum is een virtueel en stationair contactcentrum. Het lost de beperkingen van een traditioneel callcenter op met een nieuwe aanpak: maximale dekking van...
Duitsland, Schluchsee
Callcenter tegen lage prijzen! Outbound voor alle doeleinden en tegen een vaste prijs per oproep. Ook flat rates beschikbaar!
Duitsland, Neuss
...XPRON Systems GmbH is een succesvol advies- en dienstverleningsbedrijf met een hoge service- en kwaliteitsnorm, dat op maat gemaakte bedrijfsoplossingen en diensten aanbiedt. Wij ondersteunen onze klanten deskundig en efficiënt 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Daarnaast plannen, realiseren en beheren wij fabrikantneutrale IT/EDV-oplossingen, evenals helpdesk-, callcenter- en OTRS-diensten en datacenters.
Spanje, Sagunto
... professionele slotenmakers die 24/7 directe service bieden, inclusief in het weekend en op nationale feestdagen. Slotenmakers Sagunto goedkoop biedt spoedservices zonder extra kosten, slotenmakers Sagunto. Neem contact op met Slotenmakers Sagunto, houd er rekening mee dat er zich altijd verschillende situaties kunnen voordoen, dus neem wanneer mogelijk actie, vraag een offerte bij ons aan, stel je vragen...
Callcenter Service; Klantenservice Centrum Service; Adreskwalificatie; Orderacceptatie; Bestellingacceptatie; Afspraakplanning; Klachtenbeheer; Correspondentieservice; Briefdiensten; Software-ontwikkeling; IT-ondersteuning; Gebruikershelpdesk; Verzekeringsservice; Documentdigitalisering; Outsourcing, maatwerksoftwareontwikkeling onder Windows, ontwikkeling van databasesystemen, 24-uurs callcenter, toeristische informatie telefonisch en schriftelijk...
Duitsland, Erlangen
...De defacto groep is een internationaal georiënteerde full-service dienstverlener voor complexe CRM- en dialoogoplossingen. Door de samenwerking van gespecialiseerde eenmanszaken biedt defacto complete dialoogoplossingen uit één hand en verenigt onder één dak de gebieden onderzoek, strategie, conceptontwikkeling, projectmanagement, callcenter, software, creatie, productie en succesmonitoring. Dialogmarketing, Customer Relationship Management, marketingdiensten, geïntegreerde campagneplanning en -uitvoering, alle relevante "Below the Line" onderwerpen onder één dak.
... klantreactivatie; Leadgeneratie; Leadmanagement; Afspraakplanning en verkoopsturing; Deelnemersactivatie; e-mail- en zoekmachine marketing; Database-diensten en CRM; Service-lijnen; Helpdesk; Callcenter consulting Vaste waarde in de directe marketingsector op de Duitse markt; Operationele verkoopondersteuning; Onze geïntegreerde oplossingen gaan veel verder dan de traditionele callcenter-/direct marketingaanpak; Innovatieve marketingmix biedt een aanzienlijke, merkbare meerwaarde...
... empathie in de omgang met de klant. Een van onze doelen is om koste wat het kost de problemen op te lossen die u met uw apparaat kunt hebben, of het nu gaat om LG-onderdelen, LG-reparatie of spoedservice van LG in Madrid. Als u een professionele technicus nodig heeft, kunt u het menu op onze website raadplegen of ons LG-callcenter bellen op telefoonnummer 900 820 009.
Duitsland, Weiden i.d.OPf
...adreskwalificatie; acquisitie van nieuwe klanten; afspraakplanning; heractivatie van oude klanten; volledige outsourcing; dialer; B2B software, online catalogi, portals, community, Java, .Net, XML, mobiele oplossingen, servicemanagement, hosting in eigen datacenter. Fill-service logistiek met opslag, wereldwijde verzending, incasso, planning, verkoop, marketing eBusiness, callcenter, logistiek, verkoop en marketing. Ontwikkeling en exploitatie van webgebaseerde oplossingen. Ontwikkeling en marketing van mobiele software. Servicelijnen, inbound, telemarketing, outbound, service CRM, service consulting.
Italië, Presezzo
... zoals meren, bergen en zeeën. Diensten met representatieve auto's en chauffeurs die Engels, Frans, Spaans en Russisch spreken. De diensten worden 24 uur per dag, 365 dagen per jaar geleverd met een altijd operationeel callcenter. Alle voertuigen zijn van de nieuwste generatie, betrouwbaar en veilig. Alle chauffeurs zijn regelmatig in dienst en de voertuigen zijn verzekerd met hoge premies ter...
Duitsland, Ismaning
Showplanning; Teleshopping; Actief Data Warehouse; Provisionering; Business Intelligence; Callcenter; Softwareontwikkeling; Systeemanalyses en -engineering; Consulting en oplossingen; Web-gebaseerde toepassingen; Gegevensomzetting en -voorbereiding; Application Service Providers; Datawarehouse-ontwikkelingen; Web-ontwikkeling; Datacenters; Databases en informatiesystemen; Tools voor ITIL...
Duitsland, München
...Hotline/Servicetelefoon; Faxintegratie; Callcenter Software; Klachtenbeheer; Volledige outsourcing; Orderacceptatie binnen Duitsland; ACD-systeem; E-mailintegratie; Internet Terugbelfunctie; CTI; IVR...

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play