... onze installaties afgestemde test- en diagnose-instrumenten. Deelnamecertificaat controle opslagsysteem Onze service in detail Reparatie van: stationaire persoonlijke beschermingssystemen mobiele persoonlijke beschermingssystemen elektrische besturingen Onderhoud en UVV-controle van: stationaire persoonlijke beschermingssystemen mobiele persoonlijke beschermingssystemen elektrische besturingen verschuifbare rekensystemen vaste rekensystemen...
Portfolio (6)
Duitsland, Altenstadt
...Callcenter-diensten voor de IT-sector & softwareleveranciers. Professionele, vriendelijke medewerkers behandelen uw inkomende oproepen met moderne software en hardware, geheel volgens uw wensen. U beslist flexibel wanneer en in welke mate u onze telefonische service wilt gebruiken. Of het nu tijdens piekuren is, tijdens buitentermijnen, bij een onbezet kantoor of 24/7. Gewoon door de doorschakeling in en uit te schakelen. Een extra melding is niet nodig.
Portfolio (16)
✍ Gegevensverzameling ✇ Scanservice ➥ Documentarchivering ✉ Briefservice @ e-Briefservice ✆ Callcenter Wij bieden sinds 50 jaar (1969) professionele documentbeheer (DMS) en CRM - outsourcingdiensten, evenals software rondom de communicatie met de klanten van onze opdrachtgevers aan. Gegevensverzameling en gegevensonderhoud: automatische & handmatige gegevensverzameling (van A zoals antwoordkaart...
Portfolio (5)
OPLOSSINGSGERICHTE KLANTENSERVICE VOOR UW 2C-UITDAGINGEN BFS Baur Fulfillment Solutions GmbH is een 100% dochteronderneming van de BAUR-groep en dus een onderdeel van de Otto Group. Al meer dan 20 jaar verrassen onze diensten op het gebied van Klantenservice talrijke klanten uit verschillende sectoren. Een geoptimaliseerde klantdialoog op alle kanalen is daarbij onze sleutel tot een consequente ...
Bijpassende producten
Uitstekende klantenservice met hart
Klantenservice
Portfolio (1)
Duitsland, Recklinghausen
Op onze locatie in Recklinghausen, NRW, bieden wij onze callcenter-diensten 365 dagen per jaar, 7 dagen per week en 24 uur per dag (24/7) aan.
Portfolio (5)
... heeft, zult u in een testfase snel zelf ervaren. Wij van maXima weten waar het in de diverse sectoren om draait. Een doorslaggevend pluspunt van maXima is ook de vernetwerking van de verschillende diensten - ook in verschillende talen. U ontvangt van ons een service uit één hand, die u ook voor vergaande en complexe eisen een uitgebreide service beschikbaar stelt. Zo heeft u voor al uw zaken slechts één aanspreekpunt. Wij kennen maar één maatstaf waarop wij ons succes meten: uw tevredenheid en uw succes! Misschien maakt u binnenkort kennis met ons, omdat wij ons telefonisch bij u voorstellen.
... industriële high-tech producten hechten veel waarde aan goede service. Voor Durst, als leverancier van kwalitatief hoogwaardige producten, heeft daarom de competente, persoonlijke begeleiding voor en na de aankoop een hoge prioriteit. Op elk moment staan we de klanten, in plaats van een anoniem callcenter, als persoonlijke contactpersoon ter beschikking. Met vakkennis en ervaring reageren we op vragen en opdrachten, op een partnerschappelijke en doelgerichte manier.
Portfolio (9)
Duitsland, Pirmasens
...montage, IT-engineering, inbedrijfstelling, onderhoud en service – alles uit eigen hand. Op maat gemaakte en hoogbeschikbare intralogistieke installaties zijn alleen mogelijk met een reeks afgestemde diensten. Hoe beter, als deze – zoals bij psb – uit dezelfde hand komen als de installatietechniek. Pas deze diensten maken een duurzame intralogistieke oplossing mogelijk. Wij zijn er voor u: Zonder interface en zonder callcenter.
Portfolio (17)
Duitsland, Weinheim
... nemen we zeer persoonlijk. Ook al is onze technische blik altijd op de toekomst gericht – hier blijven we graag "old school": wachttijden aan de telefoon en callcenter-robots zijn voor ons een vreemd begrip. U spreekt altijd persoonlijk met een competente adviseur.
Portfolio (10)
Duitsland, Dortmund
Als eerste telefooinformatie van Duitsland biedt de 11818 Informatie GmbH het eerste gesprek gratis aan. De 11818 Informatie GmbH werd in 2006 opgericht en heeft door een hoge reclame-inspanning snel marktaandeel gewonnen. Onder de nieuwe directeur Heiner Tent heeft het bedrijf al 40 medewerkers in het callcenter. Met innovatieve ideeën zoals de eerste gratis telefooinformatie wil de 11818...
Duitsland, Passau
... transportoplossingen. Geen standaardproduct - Ook een eerlijke reactie als een wens niet haalbaar is - Ervaring, creativiteit en passie - Transportoplossingen van klein tot groot Graag maken we een op maat gemaakt aanbod voor uw transport! Door onze talrijke partners en ondernemers kunnen we u altijd de beste service tegen de beste prijs bieden!
Duitsland, Nürnberg
... secretariaat en uw callcenter - snel - professioneel - super voordelig. Uw persoonlijke oproepaanname met telefonische secretariaat - landelijk & super goedkoop: callcenter, virtueel kantoor, secretariaatsservice, telefonische service met de TELEFONHELDEN geen probleem met virtuele secretaresses en gekwalificeerde secretariaatsdiensten!
Duitsland, Nürnberg
... doorsturen wanneer u niet op kantoor bent, in een vergadering zit of niet gestoord wilt worden. Of het nu voor een dag is of slechts enkele minuten, Ophono staat altijd voor u klaar. Onze nieuwe flat-rate service biedt interessante mogelijkheden voor makelaars, vakmensen, huisartsen, alternatieve genezers, autodealers en andere bedrijven uit de detailhandel, de ambachtelijke sector of de administratieve sector.
Duitsland, Meckenheim
Internationaal georiënteerde callcenter service van Kreuzer, het centrale punt voor alle verkoop- en klantgerelateerde processen. Van klassieke telefonische marketingacties voor het werven van nieuwe klanten tot complexe callcenter outsourcing-oplossingen.
Opgericht in de zomer van 2000, is TeleTeam Call Center en Service GmbH nu het grootste callcenter in Oldenburg en omgeving, met meer dan 320 medewerkers.
Bureau gespecialiseerd in de dienstverleningsgebieden telefonische verkoop, hotline service, telefonische training, klantacquisitie, klantenservice, order- en bestellingsverwerking, incasso en mailing.
Callcenter voor het werven van nieuwe klanten (leads). Landelijke service met gespreksopname voor particuliere zorgverzekeringen, ambachtelijke diensten, reclamebureaus of telefoon tarieven.
Duitsland, Darmstadt
Full-service bureau voor direct marketing. Digitale druk, drukverwerking, verpakking, gegevensverwerking, lettershop, callcenter, opslag, webdesign.
Duitsland, Dortmund
Maatwerk callcenter service voor kleine en middelgrote bedrijven. Het aanbod omvat service-hotline, directe verkoop, afspraakplanning en orderacceptatie.
Het Dreamtime Marketingbureau biedt callcenter-diensten speciaal voor de IT- en industriesector. Ook bij het eerste contact met een eerste technische consultatie. Onderzoek, Coaching, Evenementbeheer.
Callcenter, inbound en outbound, telemarketing, e-mailverwerking en faxverwerking, evenals training en coaching.
Duitsland, Mittweida
Marketingbureau gespecialiseerd in partnermarketing, leadgeneratie, direct marketing voor apotheken, direct marketing voor groothandels, perspost, brochurebezorging en callcenter-diensten.
Callcenter Bureau. Hoogwaardige klantenwerving met langdurige klantbinding, vergroting van het marktaandeel van opdrachtgevers door actieve marketingmaatregelen.
Duitsland, Großmaischeid
Verkoopondersteuning voor het werven van nieuwe klanten, het onderhouden van bestaande klanten, het plannen van buitendienstafspraken, adreskwalificatie, callcenter.
Duitsland, Hanau
10 jaar callcenter diensten met in totaal 20 werkplekken. De orderverhouding is 50% inbound en 50% outbound. Opleiding en kwaliteit zijn belangrijk, elocutie opleidingspartner van de Kamer van Koophandel.
Duitsland, Augsburg
Het dienstenaanbod van het klantencentrum omvat klantenservice via telefoon, fax, internet, e-mail of post. Ook callcenter, verkoopondersteuning, marketingdiensten, telefonische training en coaching.
Duitsland, Brilon
Het bedrijf biedt callcenter-diensten, kantoordiensten, secretariaatswerk en het plannen van afspraken.
Duitsland, Potsdam
EOS Serviceline is een callcenter dat gespecialiseerd is in debiteurenbeheer en hoogwaardige telefonische diensten aanbiedt.
Duitsland, Groß-Gerau
Callcenter; Gegevensinvoer; Secretariële diensten; afgestemd op uw behoeften...
Reclamebureau gericht op dialogmarketing. Belangrijke gebieden zijn direct marketing, callcenter diensten, klantdatabases, evenementenbeheer, drukkerijen en fulfillment.

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play