Duitsland, Ingolstadt
... spam-e-mails (phishing), virussen en trojans, onveilige websites en onbekende software van het internet. Maar ook het waarborgen van de beschikbaarheid bij uitval en een betrouwbare gegevensback-up behoren tot onze expertise. Als IT-adviseur staan wij ook onafhankelijk van onze andere diensten voor u klaar. Wij ondersteunen u met onze knowhow bij projecten in en rond de IT. Onze medewerkers hebben...
... uitgebreide ondersteuning op het gebied van IT-outsourcing. Daarnaast bieden we ook uitgebreide advisering op het gebied van informatietechnologie en continue IT-ondersteuning voor bedrijven in de vorm van remote hulp. We zorgen voor de juiste werking van de IT-infrastructuur, monitoren en reageren op alle anomalieën. Dagelijks lossen we een reeks IT-problemen op via onze helpdesk. We zijn er om de...
Finland, Plaisir
...Opgericht in 1995, is GIP informatique een IT-dienstverlener die diensten aanbiedt op het gebied van IT-beheer (advies, installatie, beheer, ondersteuning, onderhoud, helpdesk, servermonitoring...) maar ook Cloud-diensten (Office 365, virtuele werkplek Citrix, Exchange-e-mail...). De aanbiedingen van GIP zijn speciaal ontworpen voor kleine en middelgrote ondernemingen (KMO's) om hen in staat te stellen zich te ontdoen van IT-beperkingen.
Verenigd Koninkrijk, London
Beheerde IT-ondersteuning en IT-oplossingen in de City of London. Snelle respons en directe IT-ondersteuning helpdesk om uw bedrijfs technologie operationeel te houden. We werken samen met kleine bedrijven die tussen de 5 en 100 gebruikers hebben. IT-beheer inclusief Microsoft Office 365, Azure, servers, computers en laptops. Proactieve IT-ondersteuning inclusief: noodherstel, gegevensback-up en cyberbeveiliging, systeemmonitoring en waarschuwingen. IT Support UK biedt sinds 2004 IT-diensten aan. ISO27001 en Cyber Essentials gecertificeerd.
Tsjechië, Šumperk
... automatiseringsplatforms. Voeg daar een intuïtief portaal, uitgebreide helpdesk en wereldwijde dekking aan toe en u heeft een geweldige partner voor uw marketingactiviteiten. BulkGate biedt u SMS-diensten met de garantie van de hoogst mogelijke kwaliteit dankzij directe verbinding met mobiele operators wereldwijd. Dit alles tegen onverslaanbare prijzen. Bent u een eenmanszaak met honderden klanten of een...
Monaco, Monaco
... in staat om snel een thema te ontdekken. * MED (Module in Detail): met een duur van 30 tot 45 minuten, stelt de module in staat om een thema in detail te behandelen. Deze catalogus biedt trainingen over Human Resources, Persoonlijke Ontwikkeling, Communicatie, Juridische Zaken, enz. De organisaties die ons vertrouwen zijn onder andere Total, Saint-Gobain, Airbus, Alcatel-Lucent, Malakoff Médéric, Sodiaal, PSA Peugeot Citroën, Culligan, de CMAR en de RATP. U kunt een gepersonaliseerde presentatie van deze diensten aanvragen op www.calendly.com/altissima_group...
Portfolio (10)
Polen, Warszawa
... middelen te investeren in apparatuur, personeel en dure trainingen. IT-ondersteuning kan zowel volledige technische ondersteuning voor onze klant omvatten als alleen een geselecteerd aanbod van diensten (gedeeltelijke IT-outsourcing). Bedrijven maken vaak gebruik van gedeeltelijke outsourcing door ongemakkelijke en onrendabele gebieden over te dragen aan een extern bedrijf. Om tegemoet te komen aan de...
Duitsland, Nürnberg
.../servicetelefoon; order-/bestelacceptatie; actieve telefonische verkoop; helpdesk; capaciteitsafhankelijk outsourcen; responsverwerking; adreskwalificatie; acquisitie van nieuwe klanten; afspraakplanning; heractivatie van oude klanten; volledig outsourcen; tijdsafhankelijk outsourcen; front-office outsourcen; taakgericht outsourcen.
Frankrijk, Paris
... practices op het gebied van informatiebeveiliging, gegevensbescherming en klantrelatiebeheer (thuiswerken, helpdesk). In samenwerking met Terranova bieden we ook complete, aanpasbare opleidings- en bewustwordingsoplossingen aan over onderwerpen zoals informatiebeveiliging, betalingsbeveiliging (PCI-DSS-norm), compliance en duurzame ontwikkeling.
Duitsland, Langenhagen
Systeemhuis voor op maat gemaakte IT-oplossingen, met diensten voor het opzetten van IT-omgevingen zoals advies, consolidatie, implementatie, monitoring en helpdesk. Hosting en DATEV-ondersteuning.
...SAP-dienstpartner voor systeemprojectdiensten advies - licentieverkoop - implementatie - training - ondersteuning SAP ondersteuning en helpdesk SAP Cloud / Non Cloud - oplossingen - SAP-advies...
...Hotline/Servicetelefoon; Order-/Bestellingacceptatie; Helpdesk; Capaciteitsafhankelijk uitbesteden; Faxverbinding; Callcenter software; Klachtenbeheer; Responsverwerking; Adreskwalificatie; Afspraakplanning; Activering van oude klanten; Tijdafhankelijk uitbesteden; Front-office uitbesteden; Taakgericht uitbesteden; Orderacceptatie binnen Duitsland; ACD-systeem; Dialer;... ...
...Hotline/Servicetelefoon; Order-/Bestelacceptatie; Actieve telefonische verkoop; Helpdesk; Capaciteitsafhankelijk uitbesteden; Faxverbinding; Callcenter software; Klachtenbeheer; Responsverwerking; Orderacceptatie wereldwijd; Adreskwalificatie; Nieuwe klantenwerving; Afspraakplanning; Heractivatie van oude klanten; Volledige uitbesteding; Tijdafhankelijk uitbesteden; Front-office uitbesteding;... Leadgeneratie; Telemarketing; Telesales; Inbound; Outbound; Callcenter; Call-Center; Consulting; Advies; Training; Verkoop;...
Duitsland, Schöllnach
...en contactcenters, inclusief CTI-oplossingen. De focus ligt hierbij op de gebieden callcenters, unified messaging en VoIP-oplossingen op basis van de Avaya Communication Managers. Wij beschouwen ons in de eerste plaats als dienstverlener, van advies en conceptontwikkeling tot implementatie met projectmanagement. Hooggekwalificeerde support-engineers vormen de basis van onze eigen technische helpdesk.
Duitsland, München
...Ondersteuning van marketing en verkoop, Medische marketingservice, Productlevenscyclus, Directe verkoop, Artsen-helpdesk, Infolijn, Netwerkanalyse KOL.select, E-Detailing, Patiëntserviceprogramma's, Informatiedienst en helpdesk, Medicijnen directe verzending, Permanente patiëntenbegeleiding, Vergoedingsservice, Overige, Adressenvoorziening, Opstellen en uitvoeren van mailings, Lettershop...
Polen, Warszawa
... manier kun je geld besparen en de beste kwaliteit diensten ontvangen. Het aanbod van ons bedrijf is voornamelijk gebaseerd op de volgende componenten: helpdesk, netwerkdiensten, serverbeheer, hardware service. Veel meer informatie over onze diensten vind je op onze website: www.itprojekt.pl. Deze bevat gedetailleerde beschrijvingen. Elke dag staan we klaar om je van het juiste advies te voorzien.
Duitsland, Erlangen
...-/Bestelacceptatie; Actieve telefonische verkoop; Helpdesk; Klachtenmanagement; Responsverwerking; Adreskwalificatie; Nieuwe klantenwerving; Afspraakplanning; Heractivatie van oude klanten; E-mailbeheer; Faxdiensten; Leadmanagement; Klantbehoud; Klantontwikkeling. De defacto call center GmbH is specialist in het ontwerpen van callcenter-diensten. Modernste technische uitrusting, zorgvuldige wervingsprocessen en optimale processen maken defacto tot de kwaliteitsleider in Duitsland voor complexe callcenter-projecten.
Verenigd Koninkrijk, Watford
... Contractondersteuning We hebben een 24/7 interne klantenservice helpdesk die is gekoppeld aan onze CAFM (Computer Aided Facilities Management) en auditsystemen. We zullen met jou samenwerken om contractondersteuningsregimes te ontwerpen die serviceleveringsaudits en rapportage omvatten.
Duitsland, Köln
... worden behaald. - SAP (ABAP, HANA, Fiori, UI5) - C#/.net - Java - WEB-ontwikkeling (HTML5, CSS3, JavaScript, PHP, Ruby, WordPress, enz.) - C/C++ - Mobiele ontwikkeling (Android/iOS) - Support/HelpDesk Onze diensten omvatten: • Ontwerp en implementatie - We ontwikkelen de software, complexe softwareoplossingen voor bedrijven • Projectleiding en teamorganisatie - We leiden de productontwikkeling en...
Duitsland, Neuss
...XPRON Systems GmbH is een succesvol advies- en dienstverleningsbedrijf met een hoge service- en kwaliteitsnorm, dat op maat gemaakte bedrijfsoplossingen en diensten aanbiedt. Wij ondersteunen onze klanten deskundig en efficiënt 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Daarnaast plannen, realiseren en beheren wij fabrikantneutrale IT/EDV-oplossingen, evenals helpdesk-, callcenter- en OTRS-diensten en datacenters.
Italië, Paderno Dugnano
...en diensten die zijn ontworpen om meer organisatie en flexibiliteit aan jouw bedrijf te geven. Multichannel verkoopondersteuningsdiensten: zoals helpdesk, backoffice, sociale strategie en business continuity diensten (nooddiensten om de levering van telefonische diensten te waarborgen in geval van een onderbreking van de telefonie door onvoorziene storingen, werkplekken te huur bij het...
Telecommunicatiediensten, Outbound, Inbound, Televerkoop, Verkoop, Callcenter-diensten, Helpdesk, Klantenservice, Business Process Management. De diensten op het gebied van klantenservice omvatten dialooggerichte media zoals telefoon, e-mail en internet. cca24 is een moderne outsourcingdienstverlener die voor opdrachtgevers en klanten individuele totaaloplossingen - inclusief complete procesketens - aanbiedt. Dit omvat activiteiten zoals klantenadvies, backoffice, klantenherstel tot aan het aansturen van verkooptaken.
Italië, Napoli
...METODI ITALIA SRL biedt professioneel een compleet scala aan diensten met een unieke specialisatie in het beheer van complexe roll-outs in het hele land voor rekening van vooraanstaande kredietinstellingen en binnen de publieke sector, evenals voor de belangrijkste leveranciers. Diensten voor hardware-, software- en netwerkinstallatie, Rollout & IMAC-diensten (Installatie, Verhuizing, Toevoegen en Wijzigen), netwerkinfrastructuren, Helpdesk en Callcenter, Vlootbeheer, Supply Chain Management.
Duitsland, Taufkirchen
...- die hoge expertise zoeken, - die IT-diensten tijdelijk op afroep willen, - die freelancers projectmatig willen inzetten en/of, - die hooggekwalificeerde IT-specialisten voor een vaste aanstelling zoeken. Wij beschikken over medewerkers met jarenlange ervaring in alle gangbare besturingssystemen, softwarearchitecturen, ontwikkelomgevingen, programmeertalen, databases en datacommunicatietechnieken, evenals alle op de markt beschikbare applicatiesystemen. De focus van onze activiteiten ligt echter op de volgende werkgebieden:, - Java/J2EE-projecten, - Embedded systemen, - IT-ondersteuning.
... klantreactivatie; Leadgeneratie; Leadmanagement; Afspraakplanning en verkoopsturing; Deelnemersactivatie; e-mail- en zoekmachine marketing; Database-diensten en CRM; Service-lijnen; Helpdesk; Callcenter consulting Vaste waarde in de directe marketingsector op de Duitse markt; Operationele verkoopondersteuning; Onze geïntegreerde oplossingen gaan veel verder dan de traditionele callcenter-/direct marketingaanpak; Innovatieve marketingmix biedt een aanzienlijke, merkbare meerwaarde...
Duitsland, Feucht
Softwareontwikkeling; Database-ontwikkeling; Internetdiensten; Web-gebaseerde toepassingen; Gegevensverwerking en -voorbereiding; Webontwikkeling; Website-ontwerpers; Website-hosting; Internetserviceproviders; Handelsplatforms, portals; Andere branchespecifieke software; Helpdesk, callcenters; Ontwikkeling van boekingstechnologie voor de toeristische sector, toeristische diensten voor eindklanten...
Verenigd Koninkrijk, Leigh-On-Sea
Computerondersteuning en -diensten, softwareadvies en -levering...
Zweden, Sundsvall
Wij bieden diensten aan op het gebied van operatie, helpdesk en systeemontwikkeling. Er zijn ook andere IT-diensten waarbij we kunnen helpen, dus neem contact met ons op als je hulp nodig hebt met iets anders, en we kunnen je mogelijk helpen.

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play