Duitsland, Halle
...Service en ondersteuning voor Smart Energy-klanten Al 30 jaar ondersteunen wij bedrijven in de energiemarkt met op maat gemaakte diensten. De energiebranche is als het ware een onderdeel van onze bedrijfs-DNA. Maak gebruik van onze ervaring voor verkoop- en aftersalesdiensten, evenals voor technische remote support op de markt voor hernieuwbare energie, zoals voor e-mobiliteitsaanbiedingen, smart home-oplossingen, hernieuwbare energie-invoeding of energieopslag.
Portfolio (5)
Duitsland, Altenstadt
Verbinden zoals een telefooncentrale of gewoon oproepen opnemen.\nUw voordelen in een overzicht:\n\nBijzonder lange service-uren\nOok rand- en speciale tijden worden gedekt, optioneel 24/7-service\nSeconden-nauwkeurige facturering, kostentransparantie\nProductief en ongestoord werken\nOntlasting van uw bedrijf in drukke tijden, als vervanging bij vakantie/ziekte\nOndersteuning als voorportaal, tel...
Portfolio (16)
Duitsland, Ottweiler
...Het geheel is groter dan de som der delen De IT is complex. Om de nodige ondersteuning te krijgen, moeten bedrijven samenwerken met tientallen partners. FacIT FixIT vereenvoudigt dit probleem, want wij bieden een universele en geïntegreerde IT-ondersteuning. Onze diensten zijn modulair en aanpasbaar, elk afzonderlijk is uniek en afgestemd op de behoeften van onze klanten. Wij bieden een...
Portfolio (1)
Duitsland, Kirchenthumbach
... BPO-bedrijf dat verschillende backoffice-activiteiten van uw bedrijf overneemt. Onze diensten: Klantenservice, Financiële boekhouding, Online marketing, Productmanagement, Technische helpdesk, IT-diensten, Logistieke ondersteuning, Virtuele assistentie. Het uitbesteden van het beheer van backoffice brengt effectiviteit, flexibiliteit en procesverbetering in het bedrijf.
Duitsland, Hamburg
... industriële software en netwerkcomponenten, we integreren uw IT in de best mogelijke oplossing. Een uitgebreid netwerk van IT-professionals Tijd- en kostenefficiënte IT Service Management (ITSM) aanpak 24/7 ondersteuning en helpdesk Kortom, we helpen u uw bedrijf te digitaliseren. We voeren digitale transformatie uit met geavanceerde technologieën - cloud computing, het Internet of Things (IoT) en kunstmatige intelligentie. Digitale technologieën maken het bedrijfsproces efficiënter of effectiever, waardoor industrieën meer klanten kunnen vinden. Betere leads genereren. Meer omzet genereren.
Duitsland, Kirchseeon
... netwerkorganisatie - Systeemontwerp - Internationale integratie en inzet - Productconfiguratie & installatie ter plaatse - Projectmanagement - Technische ondersteuning-helpdesk - Technologische upgrades en migraties - Activa-audits, etikettering en opname - Verplaatsing en demontage van hardware - Toepassingen - Installatie, onderhoud en ondersteuning PROCESOPTIMALISATIE...
Duitsland, Ingolstadt
... spam-e-mails (phishing), virussen en trojans, onveilige websites en onbekende software van het internet. Maar ook het waarborgen van de beschikbaarheid bij uitval en een betrouwbare gegevensback-up behoren tot onze expertise. Als IT-adviseur staan wij ook onafhankelijk van onze andere diensten voor u klaar. Wij ondersteunen u met onze knowhow bij projecten in en rond de IT. Onze medewerkers hebben...
Duitsland, Nürnberg
.../servicetelefoon; order-/bestelacceptatie; actieve telefonische verkoop; helpdesk; capaciteitsafhankelijk outsourcen; responsverwerking; adreskwalificatie; acquisitie van nieuwe klanten; afspraakplanning; heractivatie van oude klanten; volledig outsourcen; tijdsafhankelijk outsourcen; front-office outsourcen; taakgericht outsourcen.
Duitsland, Langenhagen
Systeemhuis voor op maat gemaakte IT-oplossingen, met diensten voor het opzetten van IT-omgevingen zoals advies, consolidatie, implementatie, monitoring en helpdesk. Hosting en DATEV-ondersteuning.
...SAP-dienstpartner voor systeemprojectdiensten advies - licentieverkoop - implementatie - training - ondersteuning SAP ondersteuning en helpdesk SAP Cloud / Non Cloud - oplossingen - SAP-advies...
...Hotline/Servicetelefoon; Order-/Bestellingacceptatie; Helpdesk; Capaciteitsafhankelijk uitbesteden; Faxverbinding; Callcenter software; Klachtenbeheer; Responsverwerking; Adreskwalificatie; Afspraakplanning; Activering van oude klanten; Tijdafhankelijk uitbesteden; Front-office uitbesteden; Taakgericht uitbesteden; Orderacceptatie binnen Duitsland; ACD-systeem; Dialer;... ...
...Hotline/Servicetelefoon; Order-/Bestelacceptatie; Actieve telefonische verkoop; Helpdesk; Capaciteitsafhankelijk uitbesteden; Faxverbinding; Callcenter software; Klachtenbeheer; Responsverwerking; Orderacceptatie wereldwijd; Adreskwalificatie; Nieuwe klantenwerving; Afspraakplanning; Heractivatie van oude klanten; Volledige uitbesteding; Tijdafhankelijk uitbesteden; Front-office uitbesteding;... Leadgeneratie; Telemarketing; Telesales; Inbound; Outbound; Callcenter; Call-Center; Consulting; Advies; Training; Verkoop;...
Duitsland, Schöllnach
...en contactcenters, inclusief CTI-oplossingen. De focus ligt hierbij op de gebieden callcenters, unified messaging en VoIP-oplossingen op basis van de Avaya Communication Managers. Wij beschouwen ons in de eerste plaats als dienstverlener, van advies en conceptontwikkeling tot implementatie met projectmanagement. Hooggekwalificeerde support-engineers vormen de basis van onze eigen technische helpdesk.
Duitsland, München
...Ondersteuning van marketing en verkoop, Medische marketingservice, Productlevenscyclus, Directe verkoop, Artsen-helpdesk, Infolijn, Netwerkanalyse KOL.select, E-Detailing, Patiëntserviceprogramma's, Informatiedienst en helpdesk, Medicijnen directe verzending, Permanente patiëntenbegeleiding, Vergoedingsservice, Overige, Adressenvoorziening, Opstellen en uitvoeren van mailings, Lettershop...
Duitsland, Erlangen
...-/Bestelacceptatie; Actieve telefonische verkoop; Helpdesk; Klachtenmanagement; Responsverwerking; Adreskwalificatie; Nieuwe klantenwerving; Afspraakplanning; Heractivatie van oude klanten; E-mailbeheer; Faxdiensten; Leadmanagement; Klantbehoud; Klantontwikkeling. De defacto call center GmbH is specialist in het ontwerpen van callcenter-diensten. Modernste technische uitrusting, zorgvuldige wervingsprocessen en optimale processen maken defacto tot de kwaliteitsleider in Duitsland voor complexe callcenter-projecten.
Duitsland, Köln
... worden behaald. - SAP (ABAP, HANA, Fiori, UI5) - C#/.net - Java - WEB-ontwikkeling (HTML5, CSS3, JavaScript, PHP, Ruby, WordPress, enz.) - C/C++ - Mobiele ontwikkeling (Android/iOS) - Support/HelpDesk Onze diensten omvatten: • Ontwerp en implementatie - We ontwikkelen de software, complexe softwareoplossingen voor bedrijven • Projectleiding en teamorganisatie - We leiden de productontwikkeling en...
Duitsland, Neuss
...XPRON Systems GmbH is een succesvol advies- en dienstverleningsbedrijf met een hoge service- en kwaliteitsnorm, dat op maat gemaakte bedrijfsoplossingen en diensten aanbiedt. Wij ondersteunen onze klanten deskundig en efficiënt 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Daarnaast plannen, realiseren en beheren wij fabrikantneutrale IT/EDV-oplossingen, evenals helpdesk-, callcenter- en OTRS-diensten en datacenters.
Telecommunicatiediensten, Outbound, Inbound, Televerkoop, Verkoop, Callcenter-diensten, Helpdesk, Klantenservice, Business Process Management. De diensten op het gebied van klantenservice omvatten dialooggerichte media zoals telefoon, e-mail en internet. cca24 is een moderne outsourcingdienstverlener die voor opdrachtgevers en klanten individuele totaaloplossingen - inclusief complete procesketens - aanbiedt. Dit omvat activiteiten zoals klantenadvies, backoffice, klantenherstel tot aan het aansturen van verkooptaken.
Duitsland, Taufkirchen
...- die hoge expertise zoeken, - die IT-diensten tijdelijk op afroep willen, - die freelancers projectmatig willen inzetten en/of, - die hooggekwalificeerde IT-specialisten voor een vaste aanstelling zoeken. Wij beschikken over medewerkers met jarenlange ervaring in alle gangbare besturingssystemen, softwarearchitecturen, ontwikkelomgevingen, programmeertalen, databases en datacommunicatietechnieken, evenals alle op de markt beschikbare applicatiesystemen. De focus van onze activiteiten ligt echter op de volgende werkgebieden:, - Java/J2EE-projecten, - Embedded systemen, - IT-ondersteuning.
... klantreactivatie; Leadgeneratie; Leadmanagement; Afspraakplanning en verkoopsturing; Deelnemersactivatie; e-mail- en zoekmachine marketing; Database-diensten en CRM; Service-lijnen; Helpdesk; Callcenter consulting Vaste waarde in de directe marketingsector op de Duitse markt; Operationele verkoopondersteuning; Onze geïntegreerde oplossingen gaan veel verder dan de traditionele callcenter-/direct marketingaanpak; Innovatieve marketingmix biedt een aanzienlijke, merkbare meerwaarde...
Duitsland, Feucht
Softwareontwikkeling; Database-ontwikkeling; Internetdiensten; Web-gebaseerde toepassingen; Gegevensverwerking en -voorbereiding; Webontwikkeling; Website-ontwerpers; Website-hosting; Internetserviceproviders; Handelsplatforms, portals; Andere branchespecifieke software; Helpdesk, callcenters; Ontwikkeling van boekingstechnologie voor de toeristische sector, toeristische diensten voor eindklanten...

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play