Duitsland, Schwäbisch Hall
Het bedrijf Uw-Virtuele-Belcentrum is een virtueel en stationair contactcentrum. Het lost de beperkingen van een traditioneel callcenter op met een nieuwe aanpak: maximale dekking van...
Duitsland, Schluchsee
Callcenter tegen lage prijzen! Outbound voor alle doeleinden en tegen een vaste prijs per oproep. Ook flat rates beschikbaar!
Duitsland, Neuss
...XPRON Systems GmbH is een succesvol advies- en dienstverleningsbedrijf met een hoge service- en kwaliteitsnorm, dat op maat gemaakte bedrijfsoplossingen en diensten aanbiedt. Wij ondersteunen onze klanten deskundig en efficiënt 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Daarnaast plannen, realiseren en beheren wij fabrikantneutrale IT/EDV-oplossingen, evenals helpdesk-, callcenter- en OTRS-diensten en datacenters.
Callcenter Service; Klantenservice Centrum Service; Adreskwalificatie; Orderacceptatie; Bestellingacceptatie; Afspraakplanning; Klachtenbeheer; Correspondentieservice; Briefdiensten; Software-ontwikkeling; IT-ondersteuning; Gebruikershelpdesk; Verzekeringsservice; Documentdigitalisering; Outsourcing, maatwerksoftwareontwikkeling onder Windows, ontwikkeling van databasesystemen, 24-uurs callcenter, toeristische informatie telefonisch en schriftelijk...
Duitsland, Erlangen
...De defacto groep is een internationaal georiënteerde full-service dienstverlener voor complexe CRM- en dialoogoplossingen. Door de samenwerking van gespecialiseerde eenmanszaken biedt defacto complete dialoogoplossingen uit één hand en verenigt onder één dak de gebieden onderzoek, strategie, conceptontwikkeling, projectmanagement, callcenter, software, creatie, productie en succesmonitoring. Dialogmarketing, Customer Relationship Management, marketingdiensten, geïntegreerde campagneplanning en -uitvoering, alle relevante "Below the Line" onderwerpen onder één dak.
... klantreactivatie; Leadgeneratie; Leadmanagement; Afspraakplanning en verkoopsturing; Deelnemersactivatie; e-mail- en zoekmachine marketing; Database-diensten en CRM; Service-lijnen; Helpdesk; Callcenter consulting Vaste waarde in de directe marketingsector op de Duitse markt; Operationele verkoopondersteuning; Onze geïntegreerde oplossingen gaan veel verder dan de traditionele callcenter-/direct marketingaanpak; Innovatieve marketingmix biedt een aanzienlijke, merkbare meerwaarde...
Duitsland, Weiden i.d.OPf
...adreskwalificatie; acquisitie van nieuwe klanten; afspraakplanning; heractivatie van oude klanten; volledige outsourcing; dialer; B2B software, online catalogi, portals, community, Java, .Net, XML, mobiele oplossingen, servicemanagement, hosting in eigen datacenter. Fill-service logistiek met opslag, wereldwijde verzending, incasso, planning, verkoop, marketing eBusiness, callcenter, logistiek, verkoop en marketing. Ontwikkeling en exploitatie van webgebaseerde oplossingen. Ontwikkeling en marketing van mobiele software. Servicelijnen, inbound, telemarketing, outbound, service CRM, service consulting.
Duitsland, Ismaning
Showplanning; Teleshopping; Actief Data Warehouse; Provisionering; Business Intelligence; Callcenter; Softwareontwikkeling; Systeemanalyses en -engineering; Consulting en oplossingen; Web-gebaseerde toepassingen; Gegevensomzetting en -voorbereiding; Application Service Providers; Datawarehouse-ontwikkelingen; Web-ontwikkeling; Datacenters; Databases en informatiesystemen; Tools voor ITIL...
Duitsland, München
...Hotline/Servicetelefoon; Faxintegratie; Callcenter Software; Klachtenbeheer; Volledige outsourcing; Orderacceptatie binnen Duitsland; ACD-systeem; E-mailintegratie; Internet Terugbelfunctie; CTI; IVR...
Duitsland, Eschweiler
Duitsland, Hahn-Flughafen

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play