België, Verviers
... messaging, aanwezigheid en contactcenters. Activeer ze naarmate uw samenwerkingsbehoeften toenemen en schaal eenvoudig uw gebruikers en apparaten op door extra BE7000-servers te implementeren. Het modulaire ontwerp van de bouwstenen van de BE7000 is ideaal voor implementaties van enkele honderden gebruikers tot tienduizenden gebruikers, waardoor er veel ruimte is voor toekomstige groei.
Portfolio (27)
Nederland, Bergen Op Zoom
... sales campagnes. Advies van ervaren adviseurs Uw contactpersonen bij Outvance zijn meer dan 25 jaar actief in de contactcenter branche en hebben hun ervaring opgebouwd bij diverse facilitaire en inhouse contactcenters. Outvance is een no-nonsense bedrijf met focus op het resultaat. Intelligente tools voor maximaal resultaat Outvance werkt met meerdere oplossingen voor het professioneel afhandelen...
Albanië, Tirana
...EuroCom CX is een BPO Outsourcing Digitaal Centrum. Komend uit het huis van experts, zijn wij een gevestigde dienstverlener die al meer dan 10 jaar succesvol is in het gebied van: - CX & Klantenservice - Klantenservice & Contactcenters - BPO & Outsourcing De sectoren die wij dekken zijn als volgt: Automotive Gezondheidszorg Onderwijs Verzekeringen Financiën Gaming E-Commerce...
Portfolio (3)
Nederland, Haarlem
Verenigd Koninkrijk, Bath
Datasharp Integrated Communications is een bekroonde, toonaangevende leverancier van Unified Communications-oplossingen, waaronder spraak, data, mobiel, video, netwerkbeveiliging, contactcenters en samenwerkingstechnologie voor bedrijven met 50 - 5.000 medewerkers. We zijn een premier lid van de Datasharp Group - opgericht in 1980 - een van de langst bestaande en meest gerespecteerde leveranciers...
Roemenië, Bacau
... technologie voor contactcenters. EUROCALL is een outsourcingbedrijf dat innovatieve klantoplossingen biedt, gedreven door kwaliteit, in alle sectoren van de industrie. Met de meest geavanceerde technologie en goed opgeleide specialisten is Eurocall in staat om een multichannelbenadering te bieden via stem, SMS, live chat, e-mail en social media management. Het Eurocall-team is trots op een innovatieve...
Spanje, Telde
...Contactel biedt een geïntegreerd en multichannel beheer van contactcenters (inkomend/inbound, uitgaand/outbound en universeel/blended), BPO, CRM. Het levert CTI-oplossingen voor een efficiënte omgang met contacten en noodsituaties (CTPhone Contact Center Solutions 2.0 en CTPhone EmerGIS).
België, Temse
Expert in multimedia-oplossingen voor contactcenters. Voxtron, een Belgische onderneming, is actief in de telecommunicatie sinds het begin van de jaren negentig. Gespecialiseerd in het ontwikkelen van krachtige, professionele software voor customer interaction solutions is het bedrijf uitgegroeid tot een internationale groep. Met vestigingen in Duitsland, Zwitserland, België, Italië, Turkije...
Frankrijk, Saint Maur Des Fossés
...PhingooCRM is een cloudgebaseerde CRM-oplossing voor contactcenters in SaaS-modus. Phingoo is een handelsmerk van de groep Spartel Services, een Franse groep die voornamelijk actief is in de sectoren van nieuwe technologieën, VoIP, telecommunicatie, offshoring, marketing en klantrelaties. Spartel Services is sinds 2005 actief op de Franse markt. PhingooCRM is een innovatieve oplossing die voldoet aan de behoeften van callcenters. "PhingooCRM garandeert u real-time opvolging, beheer van lijsten, scripts, toegang, campagnecreatie, dynamische verkoopargumenten en aanpasbare formulieren..."...
Duitsland, Ratingen
... aan. De Altitude uCITM productlijn is een infrastructuuronafhankelijke "out-of-the-box" softwareoplossing met volledige ondersteuning voor spraakportalen (inbound en outbound), e-mails, web-samenwerking en instant messaging. Altitude uCITM stelt bedrijven van elke omvang – van kleine en middelgrote tot grote multisite-organisaties – in staat om klantrelaties te beheren en te verbeteren in hun contactcenters. Bovendien is Altitude Software algemeen bekend in de industrie en heeft het in de afgelopen 12 jaar meer dan 50 wereldwijde productprijzen gewonnen.
Bulgarije, Sofia
... klantenservice-diensten ter ondersteuning van het succes van onze klanten in enkele niet-kern bedrijfsfuncties zoals gegevens- en contentbeheer en contactcenters. We zijn toegewijd aan kwaliteit en algehele klantenservice en om dat officieel te bewijzen, hebben we met succes de ISO 9001:2008-certificering doorlopen voor ons Business Processes Framework voor IT-diensten en ondersteuning. We zijn een Microsoft Silver gecertificeerde partner. We hebben kantoren in Frankfurt-Duitsland en op 3 locaties in Bulgarije - Sofia, Varna en Plovdiv.
België, Diegem
IPG is hét contactcenter van België. Onze contactcenters in Diegem, Antwerpen, Leuven, Hasselt en Luik staan borg voor een professionele behandeling van al uw contacten met klanten. IPG België is een contactcenter met gevestigde waarde. De som van bijna 20 jaar ervaring en een continue afstemming op huidige en toekomstige noden geeft ons de expertise om uw project op maat van A tot Z af te werken.
Spanje, Santiago De Compostela
Spaans bedrijf dat sinds 2002 diensten aanbiedt in de ICT-sector, met de volgende diensten: - IT-consultancy - Softwareontwikkeling en -integratie - Technologische outsourcing Grote aanwezigheid in de publieke sector. (e-Administratie, e-Regering, e-Health, Helpdesk, Contactcenters,...) Momenteel hebben we 7 kantoren. Het hoofdkantoor is gevestigd in Santiago de Compostela, daarnaast hebben we...
Verenigd Koninkrijk, Bridgnorth
Unity4 biedt geavanceerde contactcenter mogelijkheden, van technologie tot mensen, thuis of op kantoor, aangedreven door de cloud en gedreven door innovatie. Unity4 heeft twee belangrijke operationele divisies. Unity4 Contact Center Technology biedt zijn cloud-gebaseerde contactcenterplatform RapportCMS op basis van pay-per-use. RapportCMS is ontworpen met de gedachte dat uitmuntendheid in contactcenters net zozeer gaat om wat er gebeurt nadat de agent hallo zegt als om wat er daarvoor gebeurt.
...•Verkoop, ontwerp, installatie en ondersteuning van multimedia-oplossingen voor Enterprise Communications voor de overdracht van spraak, data en video; •Geïntegreerde communicatie en samenwerking •Intelligente netwerken (TDM, IP en geconvergeerd) •Multimedia Contactcenters •Hardware en software Multimedia terminals en clients •Levering en installatie van Siren Systems •Contactcenters •Adviesdiensten...
Verenigd Koninkrijk, Leatherhead
UCtel biedt sinds 2011 toonaangevende oplossingen voor unificatie van communicatie en contactcenters aan bedrijven over de hele wereld. Wij leveren on-premise, cloud- en hybride oplossingen en zijn gepassioneerd over het verbonden houden van bedrijven en het voorblijven op de concurrentie. We werken in verschillende sectoren, van gezondheidszorg tot landbouw, bouw, detailhandel en opslag, en zijn trots op het aanbieden van geavanceerde technologie die snellere communicatie, betere samenwerking en verbeterde operaties mogelijk maakt.
Italië, Gorle
Premiere srl, via het merk Call Center Bergamo, opereert in de sectoren van commerciële communicatie en contactcenters. De kwaliteit van de aangeboden diensten is in de eerste plaats gewaarborgd door de diepgaande kennis van het Italiaanse productieweefsel van de oprichters en de professionaliteit van het personeel. Premiere srl beschikt over een ruime en lichte structuur met zeventig werkplekken...
Advies en planning op het gebied van IT-netwerken, IT-infrastructuur, communicatie en contactcenters - van idee tot acceptatie, neutraal en onafhankelijk, evenals professioneel projectmanagement.
Met ons uitgebreide cross-channel en modulaire productportfolio en state-of-the-art contactcenters creëren we maximale waarde en echte klanttevredenheid, zowel in B2B als in B2C.
Duitsland, Schöllnach
...en contactcenters, inclusief CTI-oplossingen. De focus ligt hierbij op de gebieden callcenters, unified messaging en VoIP-oplossingen op basis van de Avaya Communication Managers. Wij beschouwen ons in de eerste plaats als dienstverlener, van advies en conceptontwikkeling tot implementatie met projectmanagement. Hooggekwalificeerde support-engineers vormen de basis van onze eigen technische helpdesk.
... kwalitatieve gesprekken in een weksfeer waarin medewerkers gemotiveerd en betrokken zijn.DYNACALL gelooft dat een contactcenter moet investeren in goed opgeleide medewerkers en kwalitatief hoogwaardige systemen. De facilitaire contactcenters van tegenwoordig en van de toekomst zullen niet alleen leads genereren maar gehele communicatieprocessen van bedrijven overnemen waardoor zij een geïntegreerd onderdeel zullen vormen van deze bedrijven.
Populaire landen voor deze zoekterm

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play