Frankrijk, Lille
...Het beheer van consumentenklachten is een cruciale dienst voor elk bedrijf dat een positieve relatie met zijn klanten wil onderhouden. Deze dienst omvat het ontvangen, analyseren en oplossen van klachten van klanten op een effectieve en professionele manier. Door klachten proactief te beheren, kunnen bedrijven niet alleen individuele problemen oplossen, maar ook trends identificeren die op...
Portfolio (16)
Portugal, Lisboa
...Luisteren is de enige manier om te leren en te verbeteren. We zijn dankbaar wanneer iemand zijn stem laat horen. Tegenwoordig laat de meeste klanten online feedback en beoordelingen achter. Elke feedback is een cadeau, gebruik het in uw voordeel. Negatieve opmerkingen die op een zorgzame manier worden behandeld, kunnen vaak een ontevreden koper omtoveren tot een levenslange klant. - Van follow-up tot incasso, van incasso tot klantbinding. - Outsourcing van callcenters, klantenservice en klantenondersteuning.
Portfolio (8)
België, Grand-Manil
Het bedrijf Karibou Informatique is een dienstverlenend bedrijf dat actief is in verschillende sectoren: klantenondersteuning, netwerkbeheer voor bedrijven (Microsoft- en Linux-technologieën), beheer van servers gehost in datacenters en dedicated applicatiehosting (SaaS), IT-projectmanagement en IT-consultancy, Voice over IP (VOIP) telefooncentrales (Asterisk, Scopserv en Sangoma), webgeoriënteerde applicatieontwikkeling, IT-beveiliging en bedrijfsaudits. We werken met zowel proprietary als Open Source tools en producten om u het beste van beide werelden te bieden.
Verenigd Koninkrijk, Harrow
... dienst naar Office 365, kan ons competente team van IT-professionals de taak efficiënt voor u uitvoeren. Als Microsoft Silver Partner en Microsoft-geautoriseerde onderwijsverkoper zijn we in staat om ondersteuning te bieden voor verschillende Microsoft-tools zoals Office 365 en Microsoft 365. We verzekeren dat onze klanten het beste uit hun investering halen door 24/7 klantenondersteuning te bieden.
Frankrijk, Nice
...-weboptimalisatie, webdesign, e-mailmarketing en audiotranscriptie. Het uitbesteden van uw klantenservice maakt ook deel uit van onze dienstverlening. Onze rol is om passende en kwalitatieve oplossingen te bieden voor uw behoeften en die van uw klanten. Samenwerken met ons stelt u in staat om uw winst te maximaliseren terwijl u uw kosten minimaliseert. Wij streven er altijd naar om het beste van onszelf...
België, Herstal
T.Group is een outsourcing contactcentrum dat dagelijks bedrijven, verenigingen, publieke instellingen of gemeenschappen ondersteunt bij het beheer van hun verschillende stromen van inkomende en uitgaande klantcontacten. Het is de specialist in multichannel klantrelaties op afstand: telefoon, e-mail, fax, chat, sociale media en digitale oplossingen. Hun activiteiten omvatten expertise en...
Denemarken, Gentofte
CC-Interactive ontwikkelt intelligente applicaties voor bedrijven die afhankelijk zijn van terugkerende gesprekken met klanten. Interactieve oplossingen op bedrijfsniveau beschikbaar voor callcenters, banken, telecomproviders, logistieke bedrijven en meer.
Verenigd Koninkrijk, Birmingham
... werken, behandelen we al hun klantenservicevragen via de kanalen die ze kiezen, op de tijden die ze kiezen, inclusief volledige 24/7 ondersteuning. Dit zorgt ervoor dat hun bestaande klanten een positieve indruk van hun bedrijf behouden en tevreden klanten blijven. Vaak verwaarlozen groeiende bedrijven van alle groottes bestaande klanten omdat ze zich uitsluitend richten op het verwerven van nieuwe...
Griekenland, Thessaloniki
... EFFECTIEF op te lossen. De AFDELING ONDERZOEK & NIEUWE PRODUCTEN is innovatief en CREËERT nieuwe producten en technologieën met als doel de ALGEMENE VERBETERING van ons dagelijks leven. Ons bedrijf biedt elke klant "de TECHNOLOGISCHE INFRASTRUCTUUR om te voldoen aan de behoeften van zijn onderneming." "de OPLEIDING voor de volledige training van zijn personeel." "de TECHNOLOGISCHE ONDERSTEUNING op een 24-uurs BASIS."...
Litouwen, Vilnius
...Dit maakt onze opties zeer aantrekkelijk voor bedrijven met een sterke teammentaliteit en die een aanzienlijke mate van toewijding en expertise vereisen. - Klantenservice - GDPR-functionarissen - Bedrijfsassistenten - Data- en Transactieanalisten - Customer Success Managers - Vertegenwoordigers Business Development en Sales - Specialisten Digitale Marketing - Front-End, Back-End, Full-Stack...
Ierland, Waterford
... Werving! De Aglish Group biedt een uitgebreide ingenieursbureau dat de aanbieders van technische apparatuur ondersteunt. Als u onze ondersteuningsdiensten wilt bespreken of hoe we engineering klantenondersteuning kunnen bieden, zowel op permanente als contractbasis, en in een technische apparatuur ondersteunings- / bureau rol om uw product of dienst te verbeteren.
Frankrijk, Paris
...personalisatie, geoptimaliseerde UX, gamificatie Onze klanten: bedrijven van elke omvang en opleidingsinstellingen De voordelen: - voldoet aan de regelgeving, - past zich aan de specifieke kenmerken van elke organisatie aan, ongeacht de sector - begeleiding, training en klantenondersteuning...
Frankrijk, Vron
... uw activiteiten op spectaculaire wijze te verbeteren: - Verkoop, automatiseer de verkoopkracht (klanten- en prospectbestanden, opvolging, enz.) - Marketing, beheer gepersonaliseerde marketing (verkoopgeschiedenis, segmentatie en targeting, marketingcampagnes, enz.) - Klantenservice, organiseer de klantenondersteuning (klantrelatie, callcenters, opvolging van klantfeedback, enz.) - E-commerce...
Zweden, Orebro
... bedrijf. Na onze eerste stappen in het 'water geven' van ons werk en het onderhouden van onze meest waardevolle ingrediënt, namelijk kwaliteit, groeien we nu op een enorme manier, net als de voedzame bamboeboom. Onze managementafdeling heeft ervaring in verschillende landen zoals Duitsland, Zweden, Noorwegen, Oostenrijk en Turkije, die samenkwamen om Bambus op te richten. Met de kennis die ze uit de...
Duitsland, Leverkusen
Orbit Logistics implementeert Vendor Managed Inventory-projecten (e-VMI) in de procesindustrie en is een van de toonaangevende internationale aanbieders van voorraadbeheersoplossingen, die een duurzame vermindering van proceskosten bieden. We bieden systeemintegratie voor real-time gegevens in het ERP-systeem voor Business Process Management en optimalisatie. Unieke verkoopargumenten: • eigen infrastructuur en datacenter • wereldwijde diensten • internationale klantenondersteuning...
Duitsland, Dusseldorf
... telecombedrijven (outsourcing) - Diensten voor particulieren - Klantenondersteuning via telefoon en e-mail Een doorslaggevend voordeel van ons bedrijf is de uitgebreide werkervaring van ons vakpersoneel. Onze sterke punten liggen vooral in de ontwikkeling, het beheer van grote informatiesystemen en gebruikersinterfaces. Met flexibiliteit, expertise en creativiteit spelen we in op de wensen van onze klanten. We beschouwen onszelf als een dienstverlener met een hoge kwaliteitsnorm. We weten dat onze klanten veel waarde hechten aan de praktische toepasbaarheid en stabiliteit.
Populaire landen voor deze zoekterm

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play