Mismar Bilişim Hizmetleri is in 2004 opgericht, met het oog op de tekortkomingen in de Turkse IT-sector, met name gericht op toeristische bedrijven. Als Mismar hebben we als doel om de technische service, onderhoud en reparatiebehoeften van bedrijven te herzien, vast te stellen, te evalueren en te rapporteren met een nieuwe kijk die verder gaat dan de traditionele benadering. We willen bedrijven helpen hun IT-uitgaven en inventarissen te volgen met periodieke rapporten en statistieken, en hen informeren over nieuwe technologieën, wetten en procedures.
... tevredenheid. MAYBİ controleert de bedrijven van wie het de grondstoffen betrekt ter plaatse. Het bedrijf koopt grondstoffen in die voldoen aan de vastgestelde normen. De effectiviteit van ons kwaliteitsmanagementsysteem wordt continu verbeterd en de naleving van de voorwaarden is een werkopdracht voor de medewerkers. Het bedrijf stelt de normen voor de materialen die in elke fase van de productie worden gebruikt vast en controleert deze bij ontvangst. In dit kader streeft ons bedrijf ernaar om de kwaliteitsbeleid en -doelstellingen periodiek te herzien om de klantgerichtheid en continuïteit te waarborgen.

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play