Spanje, Málaga
... behaald door een correcte en adequate beheersing van de volgende factoren van de vergelijking van onze diensten, namelijk: • Branding: - Marktonderzoeken en analyses. - Naming. - Logo ontwerp. - Corporate identiteit. • Corporate webdesign 2.0: - Ontwerp en creatie van een website (responsive). - Interne SEO-structuur en optimalisatie. • Inbound Marketing: - Ontwerp en strategie van Aantrekkingsmarketing. - Social Media Management. - Actieplan Inbound Marketing. - Rapport van behaalde resultaten (KPI's). • We bieden ook strategisch advies aan.
Spanje, Barcelona
...Aqua Comunicación is een bedrijf dat gespecialiseerd is in grafisch ontwerp en digitale marketing. Hun missie is om bedrijven te helpen een impactvolle visuele identiteit te creëren en effectieve marketingstrategieën te ontwikkelen in de digitale omgeving. Ze bieden diensten aan die onder andere het ontwerpen van logo's, het ontwikkelen van reclame-materialen, het beheren van sociale media...
Portfolio (10)
Spanje, Madrid
... - Grafisch ontwerp en illustratie - Editorial ontwerp en opmaak van boeken en documenten - Strategie en beheer van sociale media - Marketing- en corporate identity-advies WAAROM BESTEAM? Persoonlijke, menselijke benadering zonder valse beloftes. We analyseren samen met jou je behoeften en passen ons aan. We zijn gevestigd in Madrid, online beschikbaar vanuit elke locatie.
Portfolio (4)
Spanje, Madrid
Wij zijn een reclamebureau gevestigd in Madrid met meer dan 25 jaar ervaring. We werken voor belangrijke multinationals in de cosmetica, consumptiegoederen, retail en distributie. Van de tabaksindustrie en de auto-industrie tot de haute cuisine en de gezondheidszorg. We zijn gespecialiseerd in corporate branding, promotionele marketing, thematisering van ruimtes, ontwerp van POS-materiaal en...
Spanje, Arrasate-Mondragón
... organiseren van een evenement, het uiteindelijke doel is dat de communicatie-activiteiten ten goede komen aan de klant, aan zijn merk, en alle afdelingen van de organisatie betrekken. ONZE METHODOLOGIE: LUISTEREN. ANALYSEREN. DEFINIËREN. UITVOEREN. BEHEREN. De methodologie is wat de nauwkeurigheid van het project zal waarborgen. Na de actieve luisterfase van de klant begint de weg met de strategische analyse van de merkcommunicatie en zal deze uitmonden in de uitvoering van communicatieve acties, gebaseerd op de Conceptuele Identiteit en de Perceptuele Identiteit van het Merk.
Spanje, Torrelodones
... kunnen bieden wat je nodig hebt voor een veel betaalbaardere prijs. We weten dat papier alleen vandaag de dag niet genoeg is. Daarom werken we ook digitaal, door interactieve publicaties te creëren om je boodschap naar je klanten te brengen op allerlei apparaten. Jij vertelt ons wat je nodig hebt en wij geven je de beste oplossing. We beschikken over een solide portfolio dat het resultaat is van meer dan tien jaar werk in de sector. En als je vragen hebt, kun je contact opnemen met een van onze klanten voor referenties.
Populaire landen voor deze zoekterm

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play