België, Waterloo
...Het ondernemingsloket in België is een essentieel contactpunt voor ondernemers, dat een scala aan diensten aanbiedt om de oprichting en het beheer van bedrijven te vergemakkelijken. Het helpt bij het vervullen van verschillende administratieve formaliteiten, zoals de registratie van de onderneming en het beheer van fiscale en sociale verplichtingen. Deze gecentraliseerde dienst vereenvoudigt het ondernemingsproces, waardoor ondernemers zich kunnen concentreren op de ontwikkeling van hun activiteit.
Portfolio (26)
Roemenië, Bucarest
... u toegang tot onmiddellijk beschikbaar personeel om de continuïteit van uw activiteiten te waarborgen, zelfs in geval van seizoensgebonden pieken of onvoorziene behoeften. Kostenbesparing op beheer en werving Europe Interim zorgt voor alle administratieve procedures, inclusief arbeidsovereenkomsten en het beheer van sociale zekerheid, waardoor u wordt ontlast van de formaliteiten en kosten die...
Portfolio (1)
Frankrijk, Montélimar
...Bedrijfsoverdrachten : Deze activiteit vormt het tweede expertisegebied van onze bedrijven. Juridische knowhow : Een bedrijfsverhuizing is niet iets wat je zomaar doet. Er zijn veel verplichtingen, sociale en administratieve lasten die op de klant en het verhuisbedrijf rusten. Specifieke formaliteiten voor bepaalde situaties moeten worden uitgevoerd. Tijdelijke contractuele afspraken kunnen...
... bevinden, om te voldoen aan de behoeften van onze klanten. Beheer van Juridische en Administratieve Formaliteiten: Detachering vereist naleving van een complex juridisch kader. Synergy Interim neemt alle noodzakelijke formaliteiten voor zijn rekening, inclusief het beheer van werkvergunningen, belastingaangiften en sociale verplichtingen. Ons team zorgt ervoor dat elke missie voldoet aan de wetten...
Portfolio (1)
Spanje, Murcia
... van inhoudingen en communicatie van gegevens aan de betalende partij. Bijstand, verdediging, antwoord op verzoeken, afrekeningen en middelen bij arbeidsinspecties. Alle andere formaliteiten die de arbeidsactiviteit vereist.
Portfolio (2)
Roemenië, București
... Nec Plus Interim helpt de kosten die verband houden met werving en personeelsbeheer te verlagen, aangezien het bureau zorgt voor de administratieve formaliteiten, inclusief contracten en detacheringdocumenten. De volledige afhandeling van sociale zekerheid en arbeidsovereenkomsten stelt bedrijven in staat zich te concentreren op hun kernactiviteiten zonder administratieve lasten en extra kosten. 4...
Portfolio (1)
België, Brussel
... tegenwoordig veel persoonlijke investeringen vanwege de altijd veranderende regelgeving opgelegd door de O.N.S.S., de Sociale Inspectie en het Ministerie van Financiën. Veel bedrijven verdrinken in deze administratieve oceaan door een gebrek aan informatie en advies.
België, Waregem
... zijn werkgevers die worden geruggensteund door een sterk sociaal secretariaat voor alle personeelszaken. Het is een slimme zet voor elke ondernemer die zich wil concentreren op de kernactiviteiten van zijn zaak. Antwoord Op Al Uw Vragen ‘Wij Helpen’ondersteunt en adviseert u op vlak van sociale wetgeving. Wat ons zo sterk maakt? We beantwoorden al uw vragen en putten voldoening uit het geven van...
...Het Fonds voor Levenszekerheid van de Beveiliging is paritair samengesteld en heeft als doel de solidariteit binnen de Paritaire Commissie 317 te bevorderen. Het verstrekt vergoedingen en andere sociale voordelen aan werknemers van bedrijven die onder de Paritaire Commissie 317 vallen voor de sector beveiliging en/of toezicht. De sociale fonds heeft als missie: het berekenen en toekennen van de...
België, Verviers
Het bureau Stéphan Brandt is een sociaal secretariaat in de regio Verviers. Al vele jaren zijn wij gespecialiseerd in: salarisberekeningen, sociale wetgeving en RSZ, werkbonussen en aanwervingssteun, en de volledige opvolging van de bedrijfsvoorheffing. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie!
Frankrijk, PARIS
... kosten te optimaliseren, te kiezen voor de meest geschikte regelingen zodat u alleen betaalt wat daadwerkelijk verschuldigd is, in overeenstemming met uw wettelijke verplichtingen en niet meer. Onze expertise stelt ons in staat om onmiddellijke, terugkerende en duurzame besparingen te realiseren. Voor het verleden voeren we het terugvorderen uit van te veel of onterecht betaalde sociale bijdragen en premies over de afgelopen 3 boekjaren en het huidige boekjaar. Vestiging van uw bedrijf in Frankrijk: onze sociale expertise helpt u om vanaf het begin de juiste keuzes te maken.
Gascón Medina Asesores is een bedrijf dat zich richt op het bieden van fiscale, boekhoudkundige, arbeids- en administratieve adviesdiensten voor bedrijven en zelfstandigen. Wij bieden adviesdiensten aan voor inschrijving bij de sociale zekerheid, indiening van fiscale documenten bij de belastingdienst, salarisadministratie, en andere formaliteiten voor jouw bedrijf of onderneming. Onze missie is...
Frankrijk, Vertou
... correspondentie -> Gegevensinvoer -> Administratieve procedures en formaliteiten -> Archivering van documenten -> Volgen van klantfacturatie Inkoopbeheer -> Afstemming van leveringsbon/factuur -> Opzetten en volgen van betalingsschema's -> Voorbereiding van betalingen Relatie met belanghebbenden -> Beheer van relaties met leveranciers -> Beheer van klantrelaties -> Relaties met de belastingdienst en sociale instanties -> Voorkeurscontactpersoon bij uw bank...
Frankrijk, Paris
... Frankrijk • schrijven van bezwaarschriften tegen beslissingen van belastingautoriteiten • assistentie tijdens belastingcontroles Loonlijst: • opstellen van de loonlijst, berekeningen van salarissen • berekenen van sociale premies en aangiften bij de Franse autoriteiten • advies en opstellen van arbeidsovereenkomsten, werkcertificaten, ontslagen, beëindigen van arbeidsovereenkomsten.
Frankrijk, Montpellier
ADAGES - Vereniging voor de Ontwikkeling van Animatie en Beheer van Gespecialiseerde Instellingen, helpt en ondersteunt de instellingen die kinderen, adolescenten en volwassenen in moeilijke situaties begeleiden en verzorgen, voor een beter welzijn en een beter leven, en om hen te helpen vooruit te komen.
Frankrijk, Toulouse
... financieringen tot het opstellen van uw dashboard, EURAUDIT CONSEIL richt zich op de essentiële kwesties voor uw succes. Studie van uw project, keuze van de rechtsvorm, prognose, zoektocht naar financieringen en partners, vervulling van formaliteiten, administratieve en boekhoudkundige organisatie, implementatie van beheertools, sociale verplichtingen, administratieve en boekhoudkundige beheer, analyse van...
Luxemburg, Esch-Sur-Alzette
PERSONEELSBEHEER Voorbereiding van arbeidscontracten Verwerking van salarissen BOEKHOUDING Verwerking van boekhoudkundige stukken Opstellen van financiële overzichten Analyse en financieel advies FISCALE EN SOCIALE FORMALITEITEN Hulp bij het oprichten van een bedrijf en begeleiding Aangifte van formaliteiten bij sociale instanties (CCSS, CNS, Adem…) Indiening van de balans en winst- en verliesrekening FINANCIERING AANVRAAG Kasstroomplanning Financieringsplan Businessplan...
Luxemburg, Luxembourg
... van bedrijven in het Groothertogdom Luxemburg, assistentie bij het verkrijgen van de voorafgaande vergunning om handel te drijven, opstelling van de initiële aangifte voor het verkrijgen van een btw-nummer, domiciliering van bedrijven, boekhouding en opstelling van balansen, periodieke btw-aangiften, belastingaangiften, berekening van salarissen en sociale formaliteiten, controle van de rekeningen, opvolging van het sociale leven (voorbereiding van sociale documenten, wettelijke publicaties), relaties met de verschillende overheden,...
Polen, Olsztyn
... beoordeling van de situatie te maken en een aantal formaliteiten te vervullen. De medewerkers van het bedrijf zorgen deskundig voor al deze zaken, wat de kans op het verkrijgen van financiering vergroot, en dat kan aanzienlijk zijn.
België, Dendermonde
... te vullen. We begeleiden u in uw personeels- en loonadministratie, adviseren u over sociale en arbeidswetgeving, doen indien gewenst een sociale audit van uw bedrijf en staan als sociale partner aan uw zijde. Daarvoor vallen we terug op een uitgebreide kennis en jarenlange praktische ervaring, maar ook op nauwe contacten met de overheid en specialisten. Onze diensten : hulp aan startende werkgever, periodieke administratieve formaliteiten, sociaal juridisch advies, assistentie in collectieve aangelegenheden, sociale audit, internationale toepassingen.
België, Bruxelles
FORMALIS, erkend ondernemingsloket. Het voert taken uit die verband houden met het juridische, economische en sociale leven van starters en bestaande bedrijven: advies over inschrijving bij de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO) en toegang tot het beroep, uitvoering van de noodzakelijke formaliteiten ten opzichte van de officiële instanties via de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO...
...wervingsgesprekken of trainingen. • Bedrijf oprichten Met ons is het oprichten van je eigen bedrijf helemaal niet moeilijk. We adviseren je over welke rechtsvorm je onderneming kan hebben en welke formaliteiten je moet vervullen bij de registratie van je bedrijf.
Spanje, Valencia
... van contracten en het betalen van de borg; Contractvertaling, het beoordelen van de voorwaarden. Hulp bij verschillende formaliteiten, inclusief: Registratie van elektriciteit, water, gas, internet, telefoon en andere; Aanvraag van het NIE (identificatienummer voor buitenlanders); Registratie bij het gemeentehuis (empadronamiento); Aanvraag van het sociale zekerheidsnummer; Aanvraag van zorg- en woningverzekering; Het openen van een bankrekening; Alle andere persoonlijke assistentiediensten die u mogelijk nodig heeft.
... boekhouding en stellen uw belastingaangiften op. Wij ondersteunen u bij de formaliteiten van het in dienst nemen en het ontslaan van uw werknemers, bij het opstellen van hun loonstroken en bij het indienen van aangiften bij sociale instanties. Wij bieden u een opdracht aan die het volgen van uw prestatie-indicatoren omvat om de besluitvorming te vergemakkelijken. Ons team is geselecteerd om u een nauwkeurige en kwaliteitsvolle service te bieden die voldoet aan uw succesvereisten. Wij delen onze kennis en ervaring op onze blog https://novalliance.fr/blog/...
Polen, Bukowno
... uitgebreide diensten op het gebied van verzekeringen, bankieren en sociale media. Minimaal papierwerk, een volledig dienstenaanbod en klanttevredenheid zijn ons doel. We willen de garantie zijn voor jouw veiligheid en de hoogste kwaliteit van diensten.
Populaire landen voor deze zoekterm

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play