... ondersteuning van de artsen, bijgestaan en ondersteund door jongere medewerkers met veel passie en de wens om professioneel te groeien: Pinuccia, Giulia, Katia en Adriana volgen en ondersteunen elke patiënt op organisatorisch, bureaucratisch en administratief vlak.
Spanje, Toledo
Academie voor Opleidingen ONLINE voor heel Spanje en Fysiek in Toledo. Opleidingen Post 2017. Opleidingen voor Celador van SESCAM. Academie Opleidingen Guardia Civil. Academie Opleidingen Nationale Politie. Leerplannen Opleidingen voor Administratief Medewerker, Celador SESCAM, Post, Maatschappelijk Werker, Verpleegkundige Assistent, Educatief Technisch Assistent, SESCAM, SAS, AGE, Guardia Civil...
Kroatië, Pula
... is gevestigd in Pula, Kroatië, waar we een administratief gebouw hebben, evenals een magazijn van 2680 vierkante meter en een showroom van 900 vierkante meter. Onze klanten zijn voornamelijk winkels en retailketens die huishoudelijke artikelen verkopen, waaronder plastic servies, glaswerk, vazen, paraplu's, glazen, borden, decoratieve tassen voor allerlei gelegenheden, fotolijsten, wandklokken, onderzetters, geurige kaarsen, huisdierbenodigdheden, kunstbloemen, souvenirs, speelgoed voor alle leeftijden en diverse andere dingen.
Luxemburg, Luxembourg
Het bureau fungeert uitsluitend als tussenpersoon voor de verhuur en verkoop van appartementen en huizen en biedt diensten voor vastgoedbeheer (administratief en technisch). De belangrijkste activiteit richt zich op residentieel vastgoed van middelhoge en hoge kwaliteit in de stad Luxemburg en de nabije omgeving. Het bureau heeft de volgende afdelingen: verkoop - verhuur - taxatie - vastgoedbeheerder - administratief en technisch beheer.
België, Liège
...Het kantoor HENRY & MERSCH is voornamelijk actief op het gebied van het ondernemingsrecht, dat bestaat uit de rechtsgebieden waarmee bedrijven en handelaren regelmatig worden geconfronteerd (handelrecht, vennootschapsrecht, belastingrecht, sociaal recht, administratief recht, milieu, bedrijven in moeilijkheden, handelspraktijken, industriële eigendom, distributie, enz.). Het kantoor onderhoudt...
Italië, Quartu Sant'elena
... innovatieve technologieën, energetische renovatie en het gebruik van energie uit hernieuwbare bronnen. Er worden elektrische, thermische, hydraulische, medische gas- en brandbeveiligingssystemen geleverd en geïnstalleerd. Administratief kantoor: Via Marconi 50, Quartu S.Elena 09045...
PrimeRedit is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het ondersteunen van management en diensten verleent op het gebied van Boekhouding, Fiscaliteit, Consultancy en Administratief Beheer van Personeelszaken. Het is gevestigd in Lourinhã en actief in de gebieden van Peniche, Caldas da Rainha, Bombarral en Torres Vedras.
België, Bruxelles
Actief in meer dan 120 landen over de hele wereld, draagt Transtec effectief bij aan goed bestuur, een essentiële voorwaarde voor duurzame ontwikkeling. Als toonaangevend adviesbureau in Europa is Transtec actief op de volgende gebieden van goed openbaar bestuur: democratisch bestuur, administratief bestuur, economisch bestuur, sectoraal bestuur, evaluatie.
Luxemburg, Luxembourg
Bestaande uit vijf advocaten, een juridisch en administratief assistent en een administratieve assistente, heeft ons team zich verenigd rond dezelfde toewijding: u kwaliteitsdiensten te bieden ter ondersteuning van het respect en de verdediging van uw rechten. De bevordering en verdediging van de mensenrechten blijven onze belangrijkste en constante motivaties en sturen onze activiteiten in de...
Italië, Spilimbergo
... technische training te bieden aan ons personeel, met als primair doel een geavanceerd en hoogwaardig product te leveren. In 2001 hebben we een nieuwe locatie geopend met verschillende productieafdelingen voor de verwerkingsfasen (snijden, buigen, lassen, testen, verpakken) en met nieuwe kantoren (technisch, administratief en management). Onze familie, inmiddels in de derde generatie aan het roer van het bedrijf, waarborgt de continuïteit van de waarden van sérieux, professionaliteit en dynamiek die ons succes tot nu toe in de internationale horeca hebben bepaald.
Portfolio (10)
Roemenië, Marghita
... afdelingen die het bedient zijn: Vlootbeheer, Dispatching, Beheer van Transportdocumenten (CMR's, enz.), Facturatie, Bewijs van Onderaannemers, Brandstofverbruik Berekening, Boekhouding, Financieel, Technische Dienst en Onderhoud, Administratief, Personeel, Statistieken en Hoogwaardige Management. Soft-Transport integreert, naast Google Maps, HERE Maps als routeplanner met berekening van KM en tol, rekening houdend met tonnage en groottebeperkingen. Als u meer details wilt weten over onze TMS-applicatie, klik dan op onze presentatiewebsite: https://www.soft-transport.com/en/...
Frankrijk, Douai
... momenteel 5 vestigingen verspreid over Frankrijk: Douai, Mulhouse, Lyon, Angers, Rouen. AF telt 70 medewerkers, 50 specialisten in opleiding/engineering en 20 opleidingsadviseurs en administratief personeel. AVENIR FORMATION verzorgt momenteel de opleiding van 5000 stagiaires per jaar. De 500 klanten zijn onder andere autofabrikanten, hun dochterondernemingen en toeleveranciers, evenals de farmaceutische, cosmetische, metallurgische, staal-, kunststof- en luchtvaartindustrie. Onze opleidingen zijn kwalificerend en erkend door certificaten van professionele kwalificatie (CQP).
Frankrijk, Toulon
... erkend door de Nationale Raad voor Privé Veiligheidsactiviteiten (CNAPS), een publiek administratief orgaan dat valt onder het ministerie van Binnenlandse Zaken en verantwoordelijk is voor de regulering van de particuliere veiligheidssector namens de staat.
Spanje, Madrid
...Audit Madrid SUR – Gecertificeerde Expert Accountants Bij Audit Madrid SUR zijn we Expert Accountants en richten we ons op MKB's die al een voldoende omzet hebben om een administratieafdeling te hebben, hetzij met administratief personeel, hetzij met boekhouders. Op deze manier voeren we jaarlijkse boekhoudkundige controles uit om boekhoudkundige fouten te voorkomen, evenals advies om te voldoen...
Andere Producten
Expert Boekhoudservice
Expert Boekhoudservice
Portfolio (1)
Italië, Abbiategrasso
Top Avvocati heeft als missie om het verbindingspunt te zijn tussen advocaten, lokale juridische kantoren die gespecialiseerd zijn in arbeidsrecht, familierecht, belastingrecht, internationaal recht, strafrecht en administratief recht, en personen, zowel privé als publiek, die deze diensten zoeken via zoekmachines. Dankzij onze expertise geven we zichtbaarheid aan zelfstandigen zodat ze gekozen...
... Atto aziendale van privaatrechtelijke aard. Binnen de Azienda Ospedaliera coëxisteren activiteiten die onder het publiek/administratief recht vallen en activiteiten die onder het privaatrecht vallen, zoals contractuele activiteiten en het beheer van de arbeidsrelatie.
België, Bilzen
... gebeuren dan weer bij NSI. De firma beschikt dan ook over hoog opgeleid technisch en administratief personeel met de nodige ervaring. NSI beschikt over een eigen gamma van standaard producten dewelke ze wereldwijd verdelen via een uitgebreid netwerk van verdelers. Daarbuiten is NSI ook gespecialiseerd in specifieke klantgerichte keyboard en pointing devices. De voornaamste toepassingen vinden we in de industriële procescontrole, in scheepsvaartinrichtingen, in energie- centrales, in medische apparatuur en in vele andere hoogtechnologische toepassingen.
... ISEE te doen of administratief, fiscaal en belastingadvies. Pensioen- en arbeidsadvies. Bekijk onze diensten en vraag informatie aan als je vindt wat je nodig hebt. Elke dag vind je weer nieuwe diensten die tegemoetkomen aan de meest uiteenlopende behoeften.
Spanje, Miguelturra
... grafici, maar ook technici, drukkers, productiewerkers en administratief personeel. We hopen dat jij ook wilt aansluiten bij deze groep! Bij Imprimarte vind je fotografische producten, fotocadeaus, digitale druk, signalisatie, merchandising, oplossingen voor corporate image, 3D-ontwerpen en zelfs interieurdecoratie. Al deze producten zijn van topkwaliteit, gemaakt met de nieuwste technologie in...
Frankrijk, Vertou
... relatie met derden Elektronisch documentbeheer -> Digitalisering van gegevens -> Archivering in GED -> Opslag van gegevens op beveiligde servers -> Archivering van gegevens en teruggave Ondersteuning van de personeelszaken -> Beheer van cv's -> Volgen van de opleidingen van werknemers -> Ondersteuning bij wervingen Administratief secretariaat -> Organisatie-audit en aanbevelingen -> Beheer van...
Onze faciliteiten bevinden zich in het commerciële en zakelijke centrum van Ourense. Wij bieden de volgende diensten aan: - Verhuur van kantoren, vergaderzalen en volledig uitgeruste trainingsruimtes. Beschikbaar van uren tot maanden. - Integrale advisering: Fiscaal, boekhoudkundig, arbeidsrechtelijk, administratief en juridisch. Subsidies. - Financieel advies, verzekeringen, patenten en merken...
...Burgerlijk en Executief Recht, Handels- en Vennootschapsrecht, Sportrecht, Familierecht en Erfrecht, Arbeidsrecht, Strafrecht en Administratief Recht, Publiek Recht, Registraties en Notariaat, Burgerlijke Stand en Nationaliteit, Belasting- en Fiscale Zaken, E-Commerce, Gegevensbescherming en AVG. Als u al samenwerkt met een advocaat in Braga en een nieuw juridisch advies wilt, aarzel dan niet om...
België, Bruxelles
...Met de nadruk op een nauwe samenwerking met zijn klanten, organiseert de vereniging zich in expertisecentra om een breed scala aan verzoeken van zijn klanten op het gebied van ondernemingsrecht te beantwoorden. Administratief en Publieke Aanbestedingen Africa Desk Corporate Handelsrecht - Contracten en verplichtingen Europees recht, concurrentie en distributie Italian Desk Geschillenbeslechting en ADR Vermogens- en familierecht Intellectuele eigendom en IT-recht (IP/IT) Onroerend goed STARTITUP Belasting...
... in de meest uiteenlopende technieken en nieuwste technologieën, wat ons in staat stelt om altijd up-to-date te blijven. We hebben personeel beschikbaar om u op elk moment te adviseren over de cursussen die worden aangeboden, evenals administratief personeel, zodat u geen tijd verliest met bureaucratische procedures.
Turkije, Istanbul
... gebied van patroonontwerp en -productie, waarvan 20 administratief personeel en 35 werkzaam in de productie. Door betrokken te zijn bij verschillende maatschappelijke verantwoordelijkheidsprojecten en een vredige werkomgeving te bieden, heeft Seamtech de Smeta 6.0 verplichtingen vervuld en in 2018 het lidmaatschap van SEDEX verkregen. Bovendien volgt Seamtech met het certificaat van ISO 14001-2004...
België, Beloeil
...INCITEC is een onafhankelijk adviesbureau, gespecialiseerd in het milieu. INCITEC biedt zijn diensten aan industriële bedrijven, MKB's en publieke instellingen die geconfronteerd worden met milieuproblemen, zowel op administratief als technisch vlak. Als consultant kan INCITEC op verschillende niveaus van een project ingrijpen: milieustudies; advies en nalevingsanalyses; opstelling van administratieve dossiers; opvolging en begeleiding van milieuvergunningen en unieke vergunningen; effectstudies,...
Italië, Bergamo-Italy
... praktijken in outsourcing en in eerste instantie buitengerechtelijk (rekening houdend met het feit dat gerechtelijke procedures steeds langer, duurder en met onvoorspelbare resultaten zijn). Een van deze voordelen is bijvoorbeeld de annulering van vaste kosten van bedrijfsbeheer: toegewijd administratief personeel, de creatie van een IT-systeem voor het beheren en monitoren van incassowerkzaamheden, enz. enz. Praktijkopening Onderzoek uit database Telefoon en exacte incasso ter plaatse Praktische opstarttijd en beheer van de buitengerechtelijke fase Activering van de pre-juridische incassofase...
Portfolio (1)
Het advocatenkantoor van advocaat Moramarco Giovanni, gevestigd in Altamura, aan de v. Roma, stelt gespecialiseerde advocaten tot uw beschikking om elk juridisch probleem op te lossen. Het biedt advies en juridische bijstand op het gebied van burgerlijk, strafrechtelijk, administratief en commercieel recht. Het kantoor is gespecialiseerd in juridische geschillen, strafzaken en procesverdediging...
Zwitserland, Genève
Ik ben accountant, belastingadviseur en administratief assistent met meer dan 20 jaar ervaring in belastingzaken en meer dan 15 jaar in boekhouding (belastingadministratie, levensverzekering, advocatenkantoor, fiduciair, freelance). Mijn klanten willen hun tijdrovende taken (belasting, boekhouding, administratieve taken) delegeren om productiviteit en gemoedsrust te winnen.
...familierecht - zaken over echtscheiding, alimentatie, omgang met kinderen; administratief recht - voor overheidsinstanties en administratieve rechtbanken; arbeidsrecht. Het kantoor biedt professionele diensten op het gebied van schadevergoeding en incasso van vorderingen. De voorwaarden voor samenwerking met klanten worden altijd vastgesteld om aan hun verwachtingen met betrekking tot prijs en omvang van juridische dienstverlening te voldoen.

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play