Frankrijk, Paris
...) - 3M 8210 mondmaskers - LEVERBAAR BINNEN 72 UUR (WET & BEWIJS VAN FONDSEN) - Type 3R masker - Wasbare stoffen mondmaskers tot 15 keer, Europese productie. (norm Afnor, DGA) Type handschoenen beschikbaar per doos van 100. Onze handschoenen zijn gecertificeerd volgens de CE-norm EN455 ISO374-5 - Nitrilhandschoenen - Vinylhandschoenen - Latexhandschoenen - Wegwerpoveralls - Combinaties...
Portfolio (16)
Albanië, Kosove
Hallo! Mijn naam is Bashkim Morina, ik kom uit Kosovo, ik ben CEO en oprichter van het Digitale Medische Platform. We zijn bezig met het digitaliseren van de processen en procedures in de medische sector. Onder onze producten presenteren we met trots de EU-gecertificeerde 5-laags medische maskers en ik dacht dat iemand mogelijk geïnteresseerd zou zijn in een samenwerking. De arbeidsmarkt in...
Frankrijk, Drancy
... verschillende soorten maskers aan: drie-laags type 1, 2 maskers, KN95 maskers, 3M 1860 maskers (leverbaar binnen 72 uur), 3M 8210 maskers (leverbaar binnen 72 uur), type 3R maskers en wasbare stoffen maskers tot vijftien keer (Europese productie). Daarnaast bieden we verschillende soorten handschoenen per doos van 100, gecertificeerd volgens de CE-normen EN455 ISO374-5: Nitril handschoenen, Vinyl...
Litouwen, Vilnius
... MasKing, een met koper bedekt masker dat zeer comfortabel is om te dragen. MasKing maakt gebruik van de eigenschappen van koper, waardoor de maximale overlevingstijd van virussen en bacteriën tot 5 minuten wordt bereikt, wat het absoluut de winnaar maakt in vergelijking met plastic en roestvrij staal. Met meer dan 4000 merkproducten die wereldwijd worden verkocht en talrijke generieke medicijnen...
Turkije, Istanbul
... is de doorlooptijd voor alle logistieke diensten beïnvloed. De snelste verzendoptie die we konden vinden is USPS Priority Mail, die binnen 1-7 werkdagen overal in Canada en de VS (continentale 48 staten) levert. Dit zal de enige verzendoptie zijn die we aanbieden tijdens deze turbulente tijd vanwege de stabiliteit en efficiëntie. CE, FDA, SGS 3-laags masker...
Populaire landen voor deze zoekterm

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play