No results

Er zijn geen resultaten gevonden
"identificatiesystemen van i..."

Producten voor "van inkomende gesprekken"
Uitbesteding van Zakelijke Uitgaande Oproepen - Het uitbesteden van uw uitgaande oproepen aan een professional
Het uitbesteden van het beheer van uitgaande oproepen van een bedrijf kan voordelig zijn. Als uw bedrijf bloeit, maar uw callcenter niet, is het mogel...
KLANTENSERVICE EN ONDERSTEUNING - Inkomende en uitgaande oproepen
“Altijd Er Zijn, Altijd Helpen” KLANTENSERVICE EN CUSTOMER CARE We hebben allemaal wel eens de volgende zin gehoord of uitgesproken: "hun product is ...
Inbound Callcenter - Bestellijn
Met ons inbound callcenter breiden we uw klantenservice, helpdesk, servicecentrum of bestellijn uit.
Bellen op kosten van de beller
Wilt u een van uw klanten bellen om hen te herinneren aan betalingsachterstanden, maar heeft u niet de tijd en middelen intern beschikbaar? De Call Co...
Inbound Call Management voor een Bedrijf - De Beheer van Uw Inkomende Oproepen Uitbesteden
Mediphone is al meer dan 22 jaar de leider in callcenters in Madagaskar. Het bureau biedt u de mogelijkheid om het beheer van uw inkomende oproepen ui...
Callcenter - Klantrelatiedienst
Geboren uit mijn professionele ervaring, biedt het bedrijf Central Téléphonique Excellence u uitzonderlijke diensten aan. Onze kernwoorden zijn: ...
Assistentie - Dienst
Tijdens kantooruren: onze kantoren zijn geopend van 9.00 tot 18.00 uur. U kunt ons bereiken voor uw vragen op Tel.: 081/44.65.10 of per Fax: 081/45.02...
Communicatiestrategie
Bij BDG Consulting GmbH zijn we gespecialiseerd in het creëren van communicatiestrategieën die ervoor zorgen dat uw product goed wordt begrepen op de ...
Tijdregistratie via terminal
Onze terminaloplossingen ondersteunen alle gangbare identificatiemethoden, zoals RFID-tijdregistratie via chip of kaart, of vingerafdruk.
E-mailbestand van Administraties - Administraties
Bestand "Compleet pakket" van overheidsinstellingen voor B2B prospectie en e-marketing, direct gerelateerd aan uw prospects. Aankoop e-mailbestand van...
Hotline (Product- en service-informatie) - Inkomende beldiensten
De communicatie tussen een bedrijf en externe partijen moet worden benadrukt. Het speelt een belangrijke rol voor het imago van het merk. Nosycom is e...
Beheer en uitgifte van oproepen - De verwerking van uw uitgaande en binnenkomende oproepen door het verwijzingscallcenter
Nosycom helpt u de prestaties van uw bedrijf te verbeteren, dankzij zijn vaardigheden en expertise als callcenter. Het bureau stelt professionele agen...

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play