Duitsland, Hamburg
...Ons bedrijfsmodel: Wij helpen u bij het uitwerken, plannen en implementeren van strategieën voor een succesvol Customer Experience Management. Op verzoek nemen wij de rol van projectleider op ons, stellen we "best practices" vast en stellen we uw medewerkers in staat om verdere uitvoering en analyse te doen. Gewoonlijk maken we gebruik van twee beproefde tools: a) de Net Promoter Score en b) de Customer Effort Score. Onze nieuwste ontwikkeling betreft de monetarisering van de NPS met de focus op het verhogen van de retentie terwijl we tegelijkertijd de churn verlagen.
Portfolio (1)
Frankrijk, Paris
...met de uitvoering van barometers volgens de Net Promoter Score (NPS) methode en met de digitale studie Qualisatis: - Klanttevredenheidsbarometer - Barometer van "Welzijn en werkomgeving" - Barometer voor de detectie van psychosociale risico's op het werk - Nationale barometer voor professionals in Algemene Diensten - Whitepaper "Ontvangst 2020: Waarderen van Ontvangst om de Klantrelatie te versterken" - Publicatie juni 2016...
Portfolio (1)