• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • financiel

Resultaten voor

Financiel - Nederland

Nederland
  1. IBC ROSEMBERG FINANCE

    Nederland

    IBC Rosemberg Finance is een klein, in Europa gevestigd financieel bedrijf dat alleen ondernemers als klant aanneemt. We zijn gespecialiseerd in het aantrekken van groeikapitaal voor serieuze ondernemers die willen groeien naar het volgende niveau. Rosemberg started its activities as an association of financial experts in the banking sector. Currently, we focus on raising capital from professional investors and financial platforms for our clients on an international level. We offer a range of services, all designed to help your company reach its potential. Whether you’re looking for funding or a strategic partner, we have you covered. Our services are available a la carte so you can get precisely what you need.

  2. BELASTINGADVIES DRENTHE

    Nederland

    Belastingadvies Drenthe is uw belastingadviseur in Emmen en provincie Drenthe. Ons administratiekantoor kan u bijstaan in diverse onderdelen van de boekhouding, salarisadministratie en andere belastingzaken. Van ZZP tot particulier en MKB. Belastingadvies Drenthe heeft al diverse klanten in stadia van het ondernemerschap kunnen ondersteunen in boekhouding en administratie. Of u nu slechts een deel van uw administratie uit handen wilt geven of een complete boekhouder wilt inschakelen om orde op zaken te stellen. Belastingadvies Drenthe is uw partner voor belastingaangiften, erfbelasting, het aanvragen van toeslagen of het omzetten van rechtsvormen zoals uw eenmanszaak omzetten naar BV. Waar u ook hulp bij nodig heeft, als uw belastingadviseur in Drenthe helpen we u graag verder om te groeien! Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek en ervaar wat een boekhouder in Emmen voor u kan betekenen.

  3. BLP ADMINISTRATIEKANTOOR

    Nederland

    Wij zijn een écht familiebedrijf. Opgericht met de intentie om ondernemers zorgeloos hun eigen vak te laten uitoefenen, zonder dat hier enig papierwerk bij komt kijken. Met een groeiend team van ambitieuze cijferspecialisten, verzorgen wij de volledige administratie voor een groot aantal ondernemers. Onze missie is dat jij je kunt richten op de leuke kant van ondernemen, terwijl wij de administratieve zaken op ons nemen en ervoor zorgen dat alles op het juiste moment aangeleverd is bij de juiste personen en instanties. Je hebt te allen tijde inzicht in jouw boekhouding en we hebben regelmatig contact met je, zodat je op tijd en verantwoord beslissingen neemt. Wij helpen je graag vooruit, zodat je zorgeloos je werk kunt blijven doen. We richten ons op de zzp’er. Tussen onze klanten kom je daarom veel vakmanschap tegen. Denk hierbij aan stucadoors, schilders, verpleegkundigen, grafisch designers, coaches, tegelzetters, timmerlieden, kappers, schoonheidsspecialisten en nog veel meer. Met onze ervaring zorgen wij ervoor dat je verantwoord onderneemt! Ondernemen is leuk en uitdagend. Dit moet ook zo blijven, zonder enige belastingtechnische bijkomstigheden.

  4. FIDUCIE

    Nederland

    Jij bent ondernemer en je doet waar je goed in bent om de wereld eerlijk en duurzaam te maken. Wij doen waar wij goed in zijn om jouw dagelijks werk makkelijker te maken. Bij Fiducie kun je terecht voor je financiële administratie, ondernemersadvies en een netwerk van ondernemers met dezelfde idealen. Wij zijn officieel MoneyBird adviseurs. Zo krijg je overzicht, vertrouwen en nieuwe mogelijkheden. Fiducie, FInancieel en DUurzaam in de CIrculaire Economie, ondersteunt kleine bedrijven die duurzaam ondernemen bij hun financiën en organisatie. Meer grip op je onderneming, een betere kostenbeheersing en een duidelijker beeld van je bedrijf in de buitenwereld. Wil je dit ook? Kies een van onze pakketten! Besteed je boekhouding en administratie uit aan Fiducie. Een pakket op maat voor iedere ondernemer. Financieel advies voor wie verder wil groeien. Fiducie is een administratiekantoor voor ondernemers en zelfstandigen die de wereld duurzamer en eerlijk willen maken. Fiducie staat voor vertrouwen. Vertrouwen in je eigen bedrijf en de doelen die je daarmee nastreeft, en het vertrouwen van je klanten, financiers en medewerkers. Fiducie werkt aan een betere wereld In onze bedrijfsvoering streven wij naar de combinatie van een gezond bedrijfsresultaat met aandacht voor de mensen met en voor wie we werken en respect voor de aarde waarop wij leven. In plaats van winstmaximalisatie of voordelige fiscale constructies, willen wij werken aan een betere wereld.

  5. BOERHOF FINANCIËLE DIENSTEN

    Nederland

    Administratiekantoor Zwolle. Zoek je een boekhouder? Wil je jouw administratie en/of boekhouding uitbesteden? Dan ben je hier aan het juiste adres! Boerhof Financiële Diensten tilt financiële dienstverlening naar een nieuw niveau! Geen verhalen over saaie belastingregels, onbegrijpelijke jaarrapporten en opmerkingen over hoe lastig ondernemen wel niet is, maar duidelijkheid, heldere financiële overzichten op het moment dat jij daar behoefte aan hebt. We hebben er bewust voor gekozen om niet met uurtarieven te werken. Met uurtarieven weet je als klant namelijk nooit vooraf waar je aan toe bent en betaal je als klant teveel wanneer de boekhouder niet efficiënt werkt. Wij streven er naar om het aantal handmatige boekingen zo laag mogelijk te houden, door te focussen op vergaande automatisering. Dankzij onze automatisering kunnen wij werken met vaste tarieven. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op om te zien wat wij voor je kunnen betekenen!

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. CS FACTORING

    Nederland

    CS Factoring (Credit Sales) is als onafhankelijke factoringmaatschappij lid van de International Factoring Association en actief op het gebied van factoring en debiteurenbeheer. CS Factoring helpt ondernemers die hun liquiditeitspositie willen verbeteren. Inmiddels verzorgt CS Factoring voor een groot aantal midden- en kleinbedrijven (MKB) de factoring en debiteurenbeheer. U heeft de term vast wel eens gehoord: factoring. Maar wat houdt dit nu precies in en hoe gaat dit in z’n werk? Eigenlijk is het heel simpel. Een factormaatschappij neemt uw factuur over. Binnen 24 uur wordt het factuurbedrag op uw rekening overgemaakt. Iets wat CS Factoring uniek maakt is onze werkwijze factoring. Wij leveren maatwerk doordat we per bedrijf bekijken wat we voor u kunnen betekenen. Hoe werkt factoring? Factoring is het financieren van facturen. Deze moderne manier van financieren kent verschillende vormen, maar blijft in de basis hetzelfde. U als ondernemer draagt uw facturatie over aan een gespecialiseerd bedrijf. In ruil voor een vergoeding aan dit bedrijf ontvangt de ondernemer direct het uitstaande bedrag. De factormaatschappij neemt het debiteurenbeheer over en u hoeft niet te wachten op onbetaalde facturen. Zo kan uw bedrijf sneller groeien.

  2. VAN LOON ACCOUNTANTS

    Nederland

    Klein, maar met de kracht van een groot accountantskantoor. Bij ons bent u verzekerd van een persoonlijke service en een doelgerichte aanpak! Doordat wij samenwerken met specialisten uit verschillende vakgebieden hebben wij altijd de expertise in huis die u nodig heeft. Hierdoor zijn wij onafhankelijk en kunnen wij kijken welke deskundige het beste bij u en uw vraagstuk past. In de loop der jaren hebben wij een groot netwerk van specialisten opgebouwd waarbij u kunt denken aan specialisten met specifieke expertise in onder andere fiscaliteit, juridisch­­, notarieel, pensioen, subsidie, financiering, verzekeringen. Wij adviseren en begeleiden ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf, maar ook ZZP-ers, startende ondernemers en particulieren. Wij zijn dan ook in diverse branches actief. Tot onze veelzijdige klantenkring kunnen wij bedrijven rekenen die werkzaam zijn in de medische sector, reclame- en marketingwereld, de bouw- en metaalsector, de automotive branche, groothandel, alle soorten dienstverlenende bedrijven, maar ook pensioen-, stamrecht- en vermogensvennootschappen.

  3. BLOEDJES & ERIKS HYPOTHEEKSPECIALISTEN & FFP

    Nederland

    Heb je geld nodig om een woning te kunnen kopen en op zoek naar de best passende hypotheek en uitmuntend hypotheekadvies ? Of juist geld over op je spaarrekening en wil je een beter rendement in een overzichtelijk financieel plan? Dan ben jij bij Bloedjes & Eriks | Hypotheek-specialisten en Financieel Planners aan het goede adres. Ons gemotiveerde team van gediplomeerde erkende hypotheek-adviseurs ( www.seh.nl ) en gecertificeerde financieel planners ( www.ffp.nl ) staan voor jou klaar. Ons team staat klaar om jou te helpen met de mogelijkheden voor het oversluiten van je hypotheek. Wij geven onafhankelijk hypotheekadvies en kunnen de beste hypotheek voor jou samenstellen. Mocht je zelfstandig ondernemer zijn. Grote kans dat je bij ons wel een hypotheek kunt krijgen. En lukt het bij ons niet, lukt het nergens!

  4. PLANMASTERS ADMINISTRATIE & BELASTINGADVISEURS

    Nederland

    Bij Planmasters Administratie & Belastingadviseurs bent u als MKB'er of ZZP'er op het juiste adres voor o.a. uw boekhouding, jaarrekeningen, loonadministratie en belastingadministratie. Alles voor een vaste prijs en een eigen contactpersoon. Wilt u als ondernemer advies? Ook dan bent u bij Planmasters aan het juiste adres! Voor beginnende ondernemers bieden wij de unieke startersbegeleiding van Planmasters aan. Planmasters helpt u op de goede weg met onze startersbegeleiding en kan u optimaal informeren over de kansen maar ook de risico’s van het ondernemerschap. Planmasters geeft starters daarbij een extra steuntje in de rug door het 1e jaar 25% starterskorting te geven op alle diensten. --------------------------------------------- Waarschijnlijk laat u uw boekhouding verzorgen en/of controleren door een boekhouder, maar misschien heeft u twijfels of dit wel goed gebeurt? Wij begrijpen dat niet elke ondernemer naast de dagelijkse werkzaamheden nog tijd over heeft om zich te verdiepen in het werk van de boekhouder. Daarom bieden wij u nu vrijblijvend een gratis Second Opinion aan waarbij wij de jaarrekeningen en de aangiften inkomstenbelasting van de laatste drie jaar controleren. Zo bekijken we of al uw fiscale voordelen optimaal benut worden.

  5. STUDENT CONSULTANCY GROUP

    Nederland

    Student Consultancy Group (SCG) is een studenten-consultancy service voor bedrijven in verschillende sectoren. Met een groep van gemotiveerde studenten van verschillende studierichtingen, is SCG sinds een paar maanden begonnen met het geven van advies aan bedrijven die het interessant vinden om studenten met een frisse blik naar hun problemen te laten kijken. Wij werken op projectbasis aan de projecten die voornamelijk worden uitgevoerd in de eigen omgeving. Wij laten de bedrijven zelf bepalen wat zij willen betalen. De bedrijven bepalen zelf wat zij willen betalen.

  1. AGRO EXPERTISEBUREAU DE KONING

    Nederland

    Agro expertisebureau De Koning: voor praktische bedrijfsanalyses en advies. Het analyseren van schades in de agrarische sector is een specialisme. Een heldere en duidelijke bedrijfsanalyse helpt zowel de verzekeraar als de agrarisch ondernemer verder. Vanuit onze werkervaring, opgebouwde expertise en sterk agronetwerk voeren wij onafhankelijke bedrijfsanalyses uit in heel Nederland. Verzekeraars en ondernemers vallen vooral op ons terug bij personenschade, arbeidsongeschiktheid en voor bedrijfsbegeleiding en advies. Naast de agro sector kunt u bij ons ook terecht voor bedrijfsanalyses en advies voor mkb ondernemingen. Wij onderscheiden ons door een praktische aanpak, heldere rapportages met onderbouwde conclusies en advies. Opdrachtgevers zijn verzekeringsmaatschappijen, ondernemers en banken. Aangesloten bij de Vereniging voor agrarisch bedrijfsadviseurs en gecertificeerd adviseur. Ook voeren wij specialistische opdrachten uit voor accountantskantoren wanneer deze over onvoldoende expertise beschikken.

  2. ARKELSTAD NOTARISSEN

    Nederland

    ArkelStad notarissen is uw ondersteuner en adviseur bij belangrijke besluiten in uw leven. We staan u bij met raad in begrijpelijke taal. Onze notarissen hebben veel ervaring en deskundigheid van familierecht zoals huwelijkse voorwaarden en geregistreerd partnerschap. Heeft u verder wel eens aan een levenstestament gedacht. Wij leggen u graag uit wat hier de voordelen van zijn. Ook heeft ons kantoor een afdeling gespecialiseerd in het kopen van huizen en bijzonder onroerendgoed en de bijbehorende hypotheek- en verpandingsakten. ArkelStad notarissen begeleidt splitsingen in appartementsrechten, grensvastlegging van percelen, vestiging opstalrecht, overdracht van snippergroen en verjaringssituaties. De afdeling erfrecht staat u bij met testamenten, legaten, estate planning en het afwikkelen van eenvoudige tot complexe nalatenschappen, inclusief aangiften inkomstenbelasting en erfbelasting. U bent welkom op ons kantoor voor een introductiegesprek. Dit kan uiteraard ook online. Afspraken kunnen niet enkel tijdens kantoortijden worden gemaakt, maar ook 's avonds en op zaterdag. Verder is vrij parkeren bij onze vestigingen in Arkel en Gorinchem.

  1. VALUE DRIVERS

    Nederland

    Value Drivers, lid van de NIRV, de beroepsvereniging voor Register Valuators in Nederland en gevestigd in Rotterdam, is de waarderingsdeskundige. Onze experts van waarde bieden dynamische, onafhankelijke en goed gefundeerde advisering op het vlak van economische waardebepaling voor een verscheidenheid aan ondernemers, bedrijven en professionals. Omdat markten een niet eerder vertoonde wereldwijde dynamiek vertonen is kennis over de value drivers en waarde ontwikkeling van onderneming belangrijker geworden. Het creëren van duurzame waarde is wat de wereld beweegt en in beweging. U bent bij ons op het juiste adres als het gaat om Waardebepaling bij transacties , Waardebepaling bij conflicten, mediation, arbitrage en rechtszaken, Waardebepaling bij governance- en fiscale vraagstukken, Waardebepaling bij echtscheiding, Purchase Price Allocations en Impairment, Economische schadebepaling, Periodieke waardebepaling ofwaarde creatie en managementparticipatie

  2. INTERIM MKB

    Nederland

    Interim-MKB lost bezettings- en managementproblemen op voor de ondernemer in het midden- en kleinbedrijf. Wij adviseren u niet alleen, maar implementeren ook. We voeren de veranderingen daadwerkelijk door in uw bedrijf. Daarbij houden we voor ogen dat we uw onderneming snel winstgevend maken en dat het ondernemen u weer plezier brengt. Interim-MKB is een samenwerkingsverband van account- en crisismanagers met een gedegen achtergrond in de MKB-markt. We hebben bijvoorbeeld (ex-)bankiers, accountants, bedrijfsadviseurs, verandermanagers en juristen die voor ons werken. Soms is er te weinig mankracht, maar meestal is er meer aan de hand en moet er echt iets veranderen. Verander- of crisismanagement in het MKB is maatwerk. Om dat in te schatten, plannen we zo snel mogelijk een eerste afspraak. Die is vrijblijvend en gratis voor u. Aan de hand van het gesprek maakt onze expert een passend voorstel. Het is verstandig om niet te lang te wachten en de specialisten van Interim-MKB uit te nodigen voor een vrijblijvend gesprek. Dan komt er snel licht in de duisternis. De interimmanagers van Interim-MKB inventariseren de problemen, ze stellen prioriteiten en gaan samen met u aan de slag om de administratie op orde te brengen, de financiering veilig te stellen en betalingsregelingen en schuldsaneringen op te tuigen.

  3. BUYS ADMINISTRATIE & BELASTINGADVIES

    Nederland

    Op zoek naar een oplossing voor uw administratie, jaarrekening en aangiften? Wij nemen u de zorgen uit handen en kunnen uw volledige administratie, de jaarrekening en de aangifte verzorgen. Denk aan aangiften omzetbelasting (btw), loonheffingen (salarisadministratie), vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting. Ook voorzien wij u graag van advies, zowel fiscaal als bedrijfseconomisch. Wilt u tussentijdse cijfers? Geen probleem, wij verzorgen die graag voor u. Wij zijn op het hoogste niveau opgeleid en zijn aangesloten bij het Register Belastingadviseurs. Wij krijgen voortdurende bijscholing op het gebied van de administratieve en belastingtechnische actualiteit. Zo bent u verzekerd van goede dienstverlening en van gedegen advies. Door onze geringe overheadkosten kunnen wij onze tarieven verrassend laag houden. Waar mogelijk werken wij met vaste tarieven, zodat u vooraf precies weet hoeveel u kwijt bent. Wij zijn gevestigd in Gouda. U bent van harte welkom bij ons op kantoor, maar wij komen ook graag bij u langs. Wilt u meer weten? Bel ons dan voor een vrijblijvende kennismaking, stuur ons een e-mail of vul het contactformulier op onze website in. Wilt u direct een offerte? Ook dat is mogelijk. Vul dan het offerteformulier op onze website in. Kies onder 'voor wie' uw profiel en vul vervolgens het offerteformulier in. U hoort spoedig van ons!

  4. CBS ADVIES

    Nederland

    Administratiekantoor Deventer Cijferadvies denkt met u mee bij het ondernemen en geeft u, gevraagd en ongevraagd, financieel advies en tips. Bent u naar zo’n partner op zoek, dan bent u bij Administratiekantoor Deventer Cijferadvies aan het juiste adres. Wij bieden administratieve en financiële ondersteuning voor de ZZP’er, Starter en het MKB, met de belofte, dat wij u voor 100% willen ontzorgen. Wij doen waar wij goed in zijn, zodat u dat ook kunt! Vraagt u zich af of Administratiekantoor Deventer Cijferadvies bij u past? Wij gaan er vanuit dat, bij onze afspraken, centraal staat wat uzelf wilt. Wellicht wilt u bepaalde werkzaamheden zelf uitvoeren om zo de kosten te beperken, alles is bespreekbaar. Wij kunnen u ondersteunen op veel gebieden en wij streven ernaar dat al onze diensten voor u betaalbaar blijven. Zoekt u een oplossing voor uw boekhouding en/of andere administratieve en belastingzaken . Bij Administratiekantoor Deventer Cijferadvies bent u van harte welkom.

  5. XENTER

    Nederland

    Xenter - Backoffice en Serviceprovider Volgens onze filosofie is het, als persoonlijk financieel adviseur, belangrijk om zoveel mogelijk van je tijd actief met je klant bezig te zijn. De ervaring leert dat door samenwerking en uitbesteding van je binnendienstwerkzaamheden aan een backoffice/serviceprovider de tijd die resteert voor klantcontact, enorm toeneemt. Hypotheek en Verzekeringen Xenter ontzorgt, neemt werk uit handen en faciliteert assurantie- en hypotheekadviseurs. Onze dienstverlening is uniek in haar soort. Geen standaard backoffice of serviceprovider voor hypotheken en verzekeringen maar, afhankelijk van je wensen, zijn wij je binnendienst op afstand. Wij hebben actief en adequaat contact met de eindklant, zodat jij, als hypotheek- en/of verzekeringsadviseur, bezig kunt blijven met je core business. Je kan bij ons terecht met je eigen AFM vergunning maar, onder voorwaarden, is het ook mogelijk om als aangesloten instelling via onze collectieve vergunning je activiteiten te ontplooien. Wij richten ons op startende adviseurs én op bestaande kantoren die kostenbesparend en efficiënt willen gaan werken. We zijn actief door heel Nederland en gevestigd in Noord-Brabant, regio Eindhoven.

  6. PLEASE PAYROLL

    Nederland

    Please Payroll neemt het juridisch werkgeverschap van u over. Op papier zijn de medewerkers in dienst bij ons. Maar ze werken bij u op de werkvloer. U bespaart tijd, hebt minder rompslomp en loopt minder risico. En uw personeel is in zorgvuldige handen. U werft zelf uw medewerkers, maakt afspraken over hun salaris en meldt ze bij ons aan. Daarna verzorgen wij alles: van arbeidscontract opstellen en salaris uitbetalen tot werkgeverslasten afdragen en verzuim begeleiden. Zodat u zich weer volledig kan richten op ondernemen.

  7. ABC ADMINISTRATIONS

    Nederland

    ABC Administrations is een klein, professioneel administratiekantoor in Amsterdam en omgeving. Voor zowel ondernemers als particulieren kunnen wij de volledige administratie verzorgen of de zelf geboekte administratie controleren. Wij bieden u een ruim aanbod aan dienstverleningen en dit tegen zeer voordelige tarieven. Bovendien hoeft u de deur niet voor het aanleveren van uw administratie; u kunt er ook voor kiezen alles digitaal bij ons aan te leveren. Scannen, mailen en wij doen de rest! Bent u op zoek naar een betrouwbaar en voordelig administratiekantoor? Neem dan gerust contact met ons op voor een vrijblijvende offerte of gesprek.

  8. ADMINISTRATIENET

    Nederland

    Al jouw zakelijke administratie kun je bij ons uitbesteden. Verder verzorgen wij alle soorten aangiftes, voor de inkomstenbelasting, de omzetbelasting en de vennootschapsbelasting. We houden jouw financiële gegevens bij, stellen de jaarrekening op en geven je fiscaal advies. Daarnaast kunnen wij de loonadministratie voor je verzorgen. Het maakt niet uit of je starter bent, of niet. Wij helpen je graag met jouw administratie en fiscale zaken. Na de intake ontvang je een offerte waarin we een vast bedrag vastleggen voor de gevraagde dienstverlening. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je waar je aan toe bent. Wij verwerken alles digitaal, maar dit is geen verplichting. Omdat we persoonlijke contact heel belangrijk vinden, vindt de intake bij voorkeur bij jou plaats. Daarnaast spreken we je graag minimaal 1x per jaar, zodat we een goede afstemming houden van jouw wensen en onze diensten. Ondernemen is leuk. Vooral als je aan het einde van de maand voldoende overhoudt. Jij wilt je natuurlijk focussen op je opdrachten, je klanten of jouw eigen projecten. Daarom doen wij de rest. Wij kijken al je bonnetjes na en kijken welke kosten voor aftrek in aanmerking komen. Wij verzorgen je aangiftes en wij geven je inzicht in hoe jouw bedrijf ervoor staat. Ben jij er klaar voor? Wij spreken je graag.

  1. GOEDKOPE BOEKHOUDER ROTTERDAM

    Nederland

    Opgericht in 2008, administratiekantoor Goedkope Boekhouder Rotterdam, is uitgegroeid tot een betrouwbare en deskundige partner als het gaat om boekhouden, belastingen en financiële verslaggeving. Wij werken vanuit vestigingen in Rotterdam en Schiedam. Vanuit deze locaties bieden wij onze diensten aan ZZP'ers, kleine zelfstandigen, freelancers, BV's, DGA's, particulieren etc. Ons doel is om uw leven makkelijker te maken. Wij doen waar wij goed in zijn en u bent van die late avonden met boekhoudklusjes af. En dat tegen een voordelig tarief. Bovendien staan wij voor transparante, kwalitatieve dienstverlening en dat tegen een vaste, lage prijs. Het moet voor u compleet duidelijk zijn wat er van ons verwacht mag worden. Het is daarnaast ons streven om een betrokken zakelijke partner voor u te zijn. Wat o.a. inhoudt dat wij de relevante fiscale wijzigingen met u doornemen. Ook leeft er binnen ons administratiekantoor de overtuiging dat het verzorgen van de boekhouding en de belastingaangiften tegen een lagere prijs aangeboden kan worden. Profiteer daarvan!

  2. ADMINISTRATIEKANTOOR DMQ ADMINISTRATIE & ADVIES

    Nederland

    Een boekhouder met persoonlijke service en gunstige tarieven is wat elke ondernemer wil. Als ondernemer wilt u zich concentreren op de kernactiviteiten van uw bedrijf. Om u daarin te ondersteunen, neemt de boekhouder van administratiekantoor DMQ Administratie & Advies graag de administratie, jaarrekening, salarisadministratie, fiscale aangiften en andere financiële diensten van u over. Wij hebben persoonlijke aandacht voor onze klanten en komen zo tot een pakket van diensten en adviezen, dat naadloos aansluit bij wat uw bedrijf nodig heeft. Vanuit onze vestiging in Uitgeest hebben we extra zicht op het lokale ondernemersklimaat in de regio Noord-Holland. Onze tarieven zijn zeer gunstig en ook betaalbaar voor kleine ondernemers, zzp'ers en starters.

  3. DE VLIEGER ADMINISTRATIES

    Nederland

    De Vlieger Administraties is een administratiekantoor in de regio Leiden. U kunt bij ons terecht voor (online) boekhouding, belastingadvies en uw belastingaangiften van uw bedrijf. Wij zijn gespecialiseerd in, startersbegeleiding, zzp-ers en klein MKB. Ons kantoor onderscheid zich in hoge mate van automatisering. Het voordeel hiervan is dat de administratie voor u klant, maar ook voor ons minder tijdrovend is. Dit resulteert in scherpe tarieven. Wij werken met vaste maandtarieven zodat u vooraf weet waar u aan toe bent. U kunt met ons contact opnemen voor een vrijblijvende offerte en adviesgesprek

  4. ADMINISTRATIEKANTOOR ERMEN

    Nederland

    Administratiekantoor Ermen brengt uw administratie op orde en geeft u overzicht in uw financiële situatie. Dit doen wij voor particulieren, ZZP-ers en het MKB. Onze dienstverlening wordt geheel afgestemd op uw behoefte, zo kunnen wij uw complete administratie overnemen of geven u enkel advies waar u daar behoefte aan heeft. Wilt u een onderneming starten, wij begeleiden u bij het opzetten van de onderneming, het schrijven van een ondernemingsplan en begeleiden bij eventuele investeringsaanvragen. Persoonlijk contact en het nakomen van afspraken staat bij ons hoog in het vaandel. Wij staan voor u klaar wanneer het u schikt, zo is het ook mogelijk om buiten kantoortijden bij u thuis of bij ons op kantoor een afspraak te maken.

  5. EXTERNE VERSLAGGEVING

    Nederland

    Op externeverslaggeving.nl kunnen gebruikers algemene informatie vinden over de jaarrekening. Daarnaast vindt de gebruiker de regelgeving op basis van BW 2 Titel 9 ten behoeve van het opstellen van de jaarrekening. Diverse onderwerpen komen aan bod, zoals de jaarrekeningprincipes, consolideren, joint ventures, moedermaatschappijen, balans, winst- en verliesrekening, kasstroomoverzicht en vele andere jaarrekeningposten. Jaarrekeningen worden opgesteld onder toepassing van een verslaggevingsstelsel. De jaarrekening geeft  informatie aan de shareholders over de financiële positie de wijzigingen van de financiële positie en de behaalde resultaten, waarmee de gebruiker van de jaarrekening op basis van de verstrekte informatie bepaalde economische beslissingen kan nemen. Het is daarom van belang dat met de verschillende informatiebehoeften van de gebruikers van de jaarrekening worden behartigd in de wijze waarop de informatieverstrekking plaatsvindt. De jaarrekening kent verschillende belanghebbende te weten de eigenaren (of beleggers), de werknemers, vreemd vermogen verschaffers, leveranciers of afnemers, de overheid en ook de direct omgeving van de onderneming. Dit kan bijvoorbeeld zijn een omwonende die geïnteresseerd is in de milieu zaken die spelen bij een bepaalde onderneming.

  6. EKELMANS FINANCIEEL ADVIES

    Nederland

    EKELMANS FINANCIEEL ADVIES Ekelmans Financieel Advies is gespecialiseerd in het geven van totaal advies. Wij geven advies bij de meest voorkomende financiële zaken die u in uw leven tegenkomt. Wij richten ons op de particulier en ondernemer in Oost Nederland. Ons uitgangspunt is om met onze klanten een relatie voor de lange termijn aan te gaan. Op deze manier kunnen we u op ieder moment in uw leven ondersteunen en zorgen dat u financieel ontzorgd wordt. Eén aanspreekpunt voor al uw financiële zaken. Wij voorzien u graag van onafhankelijk advies. Bij ons staat u centraal. HEEFT U ADVIES NODIG? Wij kunnen u adviseren op het gebied van: - Hypotheken- Pensioenen voor de ondernemer en de particulier- Financiële planning- Echtscheidingen- Ontslagvergoedingen- Overlijden- Particuliere en zakelijke verzekeringen FINANCIEEL PLANNER U krijgt advies van een financieel planner. De hoge kwaliteitseisen van een financieel planner hebben betrekking op zowel de vakinhoudelijke kennis, als op gedrag en aanspreekbaarheid. Een financieel planner onderscheidt zich van andere financieel adviseurs door integriteit, deskundigheid en een zeer grote kennis van zaken. Binnen onze branche is er geen hogere onderscheiding. Wij zijn er trots op dat wij de titel financieel planner mogen voeren. Als consument bent u verzekerd van hoogwaardig advies. WAT DOEN WE VOOR U. Samen met u zorgen we ervoor dat u: - De beste hypotheek heeft tegen de laagste maandlasten- Een op maat gesneden pensioenadvies onvangt- D

  7. KORDAAT ONDERNEMEN

    Nederland

    Kordaat Ondernemen neemt alles van de zzp'er en ondernemers uit het MKB uithanden. De administratie, assurantiën, verzekering aanvragen, rapportages, btw aangifte, website en nog veel meer. De ondernemer hoeft zich alleen maar bezig te houden met datgene waar hij/zij goed in is, namelijk ondernemen! Het jonge maar snel groeiende bedrijf in Hoogeveen begeleid niet alleen starters maar ook ondernemers en ondernemingen die al jaren draaien maar eigenlijk niet verder komen en graag willen groeien en kosten besparen. Dan is Kordaat Ondernemen uit Hoogeveen de sparringpartner voor u.

  8. ADMINISTRATIEKANTOOR KEI

    Nederland

    Administratiekantoor KEI is een administratiekantoor dat gespecialiceerd is in alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van de financiële administratie, salaris administratie en fiscale dienstverlening. Administratiekantoor KEI is een administratiekantoor voor het MKB, de ZZP’er, particulieren en starters Administratiekantoor KEI staat voor kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Als u op zoek bent naar een administratiekantoor dat eigenschappen als professionaliteit, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid als vanzelfsprekend beschouwd, dan is Administratiekantoor KEI de juiste partner voor u. Met deze website wil ik (potentiële) klanten vooral uitgebreid informeren en faciliteren op het gebied van administratie en belastingen. Graag nodig ik u uit om verder te lezen en te ontdekken wat ik voor u kan betekenen. Als u meer wilt weten of een vrijblijvende offerte wilt ontvangen, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

  9. HYPOTHEKENUNIE

    Nederland

    HypothekenUnie in Weert is een hypotheekadviseur voor mkb'ers, zzp'ers en ook consumenten. Wij functioneren als intermediair tussen u en de organisatie die voor u de hypotheek of financiering regelt. Wij geven u niet niet alleen deskundig advies, maar zijn ook nog eens volledig onafhankelijk. Wij zijn gespecialiseerd op het gebied van zakelijk krediet en ook financieringen voor particulieren. Ons financiële advieskantoor is gespecialiseerd in hypotheken, verzekeringen, pensioenen, financieringen en vastgoed. Ons advies is altijd professioneel en wij zullen u ten alle tijden zo goed mogelijk ondersteunen. Wilt u graag wat meer informatie omtrent onze financiële dienstverlening, bezoek dan onze website op https: //www.hypotheken-unie.nl/. Ook kunt u bij ons kantoor in Weert binnenlopen voor een gesprek met ons.

  10. COST ENGINEERING

    Nederland

    Costmanagement levert geavanceerde software op het gebied van ‘Project cost Management”. Hieronder vallen: het inschatten van het budget, planning, voortgang en kostenbeheer. Deze software is de complete oplossing voor het cost management binnen elk groot bedrijf. De software is al geïmplementeerd bij grote namen als: Heineken, Shell en BP. Costmanagement is onderdeel van Cost Engineering Consultancy. Wij zijn al actief in het ‘cost engineerings’ gebied sinds 1996. Onze gecertifieerde medewerkers hebben ondernemers en aannemers wereldwijd geholpen bij het implementeren van de software. Cost Engineering is op een aantal vlakken gespecialiseerd: • Cost Engineering service ( Inschatting, kostenbeheer en risico management) • Total cost management Software - Cleopatra Enterprise • Cost date Development • Cost Engineering Academy • Professional Services De combinatie van bovenstaande activiteiten maakt ons uniek op de markt.

Offerteaanvraag

Maak één aanvraag en ontvang meerdere offertes van geverifieerde leveranciers

  • Alleen relevante leveranciers
  • Voldoet aan gegevensprivacy
  • 100% gratis