België, Bruxelles
IntoTheMinds is een marktonderzoeks- en marketingadviesbureau gevestigd in Frankrijk (Parijs) en België (Brussel). Wij voeren projecten uit in heel Europa en voor alle sectoren, waaronder: tevredenheidsonderzoeken, marktonderzoeken in B2B en B2C, analyses van de klantervaring, marketingstrategieën, "data"-analyses.
Portfolio (4)
Ivoorkust, Abidjan
...Ivoorkust, de grootste producent ter wereld van cacaobonen, met een gemiddelde jaarlijkse productie van 1.200.000 ton, goed voor 41% van het wereldaanbod. Onze studie, uitgevoerd met verschillende onderzoeksmethoden en gebruikmakend van kwalitatieve en kwantitatieve benaderingen zoals interviews en onderdompelingen, had als doel het begrijpen van het dagelijks leven van cacaoproducenten, hun...
Portfolio (21)
Frankrijk, Paris
...-to-face of per post. Dit is een kwantitatieve verzamelmethode, die een kwalitatieve audit kan aanvullen. We leveren u een rapport over uw sterke en zwakke punten, met uitleg van de klanten. We doen een reeks aanbevelingen om de klanttevredenheid te verbeteren. Dit kan idealiter plaatsvinden in de vorm van een barometer (jaarlijks of zeldzamer). Mystery visits Deze aanpak kan helpen te begrijpen welke delen van de klantrelatie verbeterd moeten worden. We bezoeken uw winkels of balies, bellen uw klantrelatiecentra, uw after-sales diensten, op basis van een objectieve meting.
Portfolio (1)
Frankrijk, Paris
... (kwalitatieve interviews, mystery shopping) Soorten doelgroepen: B2C en B2B Profilering van de respondenten: sectorieel, geografisch, per functie, per leeftijdsgroep, per geslacht, … Gedekte gebieden: heel Europa + Noord-Amerika Budget: vanaf 5000€ exclusief btw Duur van het onderzoek: van 4 tot 12 weken, afhankelijk van de methodologische aanpak Offerte: binnen 48 uur...
Portfolio (4)
Italië, Torino
...van geneeskunde tot farmacie, tot aan activiteiten op het gebied van training, communicatie, marketing, opiniepeilingen, onderzoek en ontwikkeling, en human resources. Van de briefing met de klant tot de organisatie van de onderzoeken, tot de uitvoering van interviews, rapporten, presentaties, studies en de verhuur van goed uitgeruste zalen, biedt het personeel professionele ondersteuning van hoog niveau, voor altijd betrouwbare en kwalitatieve resultaten.
Wij zijn sinds 2010 actief in Italië. Wij bieden kwantitatief en kwalitatief marktonderzoek, werving van respondenten in Italië en projectmanagement. Wij bieden: Online enquêtes Telefoononderzoeken Interceptonderzoeken Focusgroepen Mystery shopping Etnografische studies Diepte-interviews Werving Online panel Social media-analyse...
Andere Producten
Online enquêtes
Online enquêtes
Portfolio (1)
Verenigd Koninkrijk, London
... aanbieden. Als u behoefte heeft aan het uitvoeren van focusgroepen, diepte-interviews, online bulletinboards of online enquêtes, horen we graag van u. Ons vriendelijke en deskundige team staat altijd klaar om advies te geven over de beste manier om uw onderzoeksdoelen te bereiken. Neem vandaag nog contact met ons op.
Roemenië, Bucharest
...-interviews, etnografisch onderzoek, enz.) en kwantitatieve methoden (steekproefgebaseerde onderzoeken, consumenten-/bedrijfspanels of volkstellingen, enz.). We moedigen een mix van methodologieën aan die de kennis van consumenten kunnen uitbreiden naar zakelijke inzichten. We zijn toegewijd aan zowel zoomprojecten, met traditionele en geavanceerde kwalitatieve benaderingen, als aan terugkerende consumentenmonitoring (kwantitatieve onderzoeken).
Wij bieden bedrijven en bureaus premium zalen en ruimtes voor marktonderzoek en onderzoek (zowel in Barcelona als in Madrid). Het zijn honderd procent aanpasbare zalen aan de behoeften van de klant, met kwalitatieve diensten en evenementen voor bedrijven. Ze zijn het perfecte decor voor het uitvoeren van onderzoekstechnieken en marktonderzoeken (interviews, focusgroepen, enz.) en de ideale plek om elk bedrijfs evenement te houden (persconferenties, vergaderingen, presentaties, trainingen, workshops, teambuilding, enz.).
... uitgevoerd volgens de behoeften van uw bedrijf. We werken onder de ICC/ESOMAR-code en zijn ESOMAR-leden. Onze projecten worden uitgevoerd met behulp van ons eigen consumentenpanel. Gezondheidszorgonderzoeken: marktonderzoeksprojecten in de gezondheidszorg met zowel kwantitatieve als kwalitatieve methodologieën. We zijn leden en voldoen aan de gedragscode van EphMRA (European Pharmaceutical Market...
Italië, Roma
... verzamelde gegevens en op de waardering van de onderzochte informatie, waarbij toegevoegde waarde en informatieve ondersteuning worden geboden voor de ontwikkeling van marketingplannen. De toepassing van kwantitatieve methoden (zoals CATI, CAWI, postonderzoeken), kwalitatieve methoden (zoals focusgroepen, diepte-interviews F2F) en kwalitieve-kwantitatieve methoden stelt ons in staat om aan elke informatiebehoefte te voldoen.
Verenigd Koninkrijk, Dorking
...public relations, reclame, corporate communicatie en imago, stakeholdercommunicatie en medewerkerscommunicatie. Volledige kwalitatieve en kwantitatieve capaciteiten: focusgroepen, diepgaande interviews, face-to-face, telefonische, postale en online enquêtes, onderzoeks ondersteunende diensten, consultancy en advies. Ons gevestigde netwerk van onderzoeksassociates en partners brengt de meest geschikte middelen naar elke klant en elk project.
Estland, Tallinn
...Onderzoek en advies voor bedrijven, NGO's, politieke partijen en overheidsorganisaties in Estland is wat we doen bij Gloria Trade. We zijn gespecialiseerd in het verzamelen van gegevens door middel van observaties, interviews, focusgroepen en vragenlijsten, en het bieden van statistische en kwalitatieve analyses van deze gegevens. Elk onderzoeksproject wordt op individuele basis ontworpen. We...
Portugal, Lisboa
...Wij voeren studies uit op de nationale en internationale markt. De Equação Lógica® marktonderzoek & inzichten is een Portugees bedrijf dat in 2010 is opgericht en gespecialiseerd is in marktonderzoek en consultancy. Wij zijn gespecialiseerd in Ad-Hoc oplossingen. Kwalitatieve marktonderzoeken, focusgroepen, diepte-interviews en etnografische interviews.
Marktonderzoek, Zwitserland, Zürich, motiefonderzoek, groepsdiscussies, focusgroepen, diepte-interviews, kwalitatieve interviews, opinieonderzoek, marketingonderzoek, Ernest Dichter.
...bandopnames, gestructureerde gesprekken, moderaties, kwalitatieve telefonische enquêtes, pretests, groepsdiscussies, workshops, thuisgebruiktests, CAPI-interviews, online enquêtes met artsen, analyses, evaluaties en samenvattingen van resultaten.

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play