Italië, Pisa
Het moderne bedrijf is gericht op de toekomst. Voorspellen is geen magie: het is een manier om de beschikbare informatie optimaal te benutten. Het is de enige manier om van tevoren de factoren te kennen die de concurrentiepositie en productiviteit zullen verhogen. Planning is veel effectiever als het bedrijf een slimme verzameling en analyse van gegevens uitvoert, door systemen voor monitoring en ...
Portfolio (8)
Duitsland, Dormagen
...":"","-Eenmalige aankoop - geen abonnement":"","WAT U IN DEZE E-LEARNING LEERT:":"","-Zeer interactieve training van 6 uur":"","-Verbeter uw datagestuurde klantinzicht":"","-Bewezen tactieken voor implementatie":"","Les 3: Klantintelligentie-databank":"","Vooruitzicht: Ondersteuning bij implementatie":"","Les 5: Basisprincipes van klantsegmentatie":"","-Focus uw verkoopteams op uw absolute topklanten":"","-Ontwikkeld door ervaren sales-experts":"","-24/7 toegang via online account":"","Les 2: Klantintelligentieproces":""}...
Portfolio (6)
Frankrijk, Paris
...Fastmag Copilot stelt u in staat om de gegevens van uw activiteit te analyseren om strategische beslissingen te nemen en uw omzet te verhogen. Functionaliteiten: - Sturing en analyse - Tijdsbesparing - Eenvoudig en intuïtief - Creëren van benchmarks - Dynamische dashboards - Snelle ROI - Besluitvorming - Klantsegmentatie - Vergelijking N/N-1...
Portfolio (6)
Frankrijk, Paris
...Automatisering van repetitieve taken - Kostenbesparing - Verbetering van de efficiëntie - 24/7 beschikbaarheid Hulp bij complexe besluitvorming - Predictieve analyse - Verwerking van grote hoeveelheden gegevens - Besluitvorming in real-time Verbetering van klantbetrokkenheid - Persoonlijke aanbevelingen - Klantenservice - Klantsegmentatie...
Portfolio (5)
...In de wereld van bedrijfsanalyses is het gebruik van locatiegebonden gegevens al lang bekend. Tegenwoordig gaat het niet meer alleen om de visualisatie van de beschikbare gegevens op geografische kaarten. In combinatie met uw data-analisten bieden locatiegebonden gegevens u volledig nieuwe inzichten in veel gebieden, zoals: • Klantsegmentatie – Waar zijn mijn klanten gevestigd? • Omzetpotentieel...
Portfolio (16)
Italië, Bologna
Rfmcube is de SaaS-software die gespecialiseerd is in klantsegmentatie voor de e-commerce sector. Het stelt je in staat om je online winkel in een paar klikken te integreren en de belangrijkste segmenten voor je marketing te identificeren. Zodra de segmenten zijn gegenereerd, kunnen ze in realtime worden geïntegreerd met de belangrijkste advertentieplatforms (bijv. Facebook, Mailchimp) om krachtige marketingautomatiseringscampagnes te creëren.
Bureau voor marketing en communicatie, bijvoorbeeld organisatorisch benchmarking, sponsoring, klantsegmentatie, productstrategieën en marktstrategieën, mediaplanning en verkooporganisatie.