RDSL is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1984, met 150 medewerkers die gespecialiseerd zijn in de sector van Fysieke Marketing.
Als dienstverlener is onze visie gericht op het vinden van de meest relevante oplossingen op het gebied van logistiek, directe marketing en klantrelatie - CRM.
Wij bieden onze klanten maatwerkdiensten voor hun mailcampagnes, de ontvangst en het beheer van ...
UBINAWEB is de exclusieve vertegenwoordiger van EUROPAGES voor Portugal, Brazilië en de PALOP-landen.
Het doel van UBINAWEB is om KMO's te helpen exporteren door hen meer zichtbaarheid op het internet te bieden, omdat de bedrijven die hun export hebben vergroot, degenen zijn die het minst hebben gevoeld van de vertraging in de economische groei en beter hebben standgehouden tijdens de crisis. UBI...
Bedrijven staan voor de uitdaging om hun klanten eersteklas ondersteuning te bieden en tegelijkertijd hun operationele efficiëntie te maximaliseren. Benefit Partner GmbH biedt op maat gemaakte callcenteroplossingen om deze doelen te bereiken.
Onze diensten omvatten:
- 24/7 klantenondersteuning voor technische problemen, facturering en productvragen.
- Professionele afhandeling van oproepen door ...
Business Mentor Buitenlandse Handel Consultancy, opgericht in 2017 door Eyyüp Dönmez, biedt begeleiding aan haar klanten voor wereldwijde succes. In 2021 heeft Business Mentor Buitenlandse Handel Consultancy en Projectontwikkeling A.Ş. de overstap gemaakt naar een zakelijke structuur en blijft duurzame oplossingen bieden. Met klantgerichte en transparante communicatieprincipes bedient het bedrijf ...
EuroCom CX is een BPO Outsourcing Digitaal Centrum.
Komend uit het huis van experts, zijn wij een gevestigde dienstverlener die al meer dan 10 jaar succesvol is in het gebied van:
- CX & Klantenservice
- Klantenservice & Contactcenters
- BPO & Outsourcing
De sectoren die wij dekken zijn als volgt:
Automotive
Gezondheidszorg
Onderwijs
Verzekeringen
Financiën
Gaming
E-Commerce
Telecomm...
mIT solutions GmbH - de EcholoN-makers
Met de EcholoN Enterprise Service Management Suite bieden wij een uitgebreide en efficiënte oplossing voor de organisatie en controle van alle processen en diensten in alle vakgebieden van uw bedrijf. U kunt ook partners, klanten en leveranciers perfect in het betreffende proces betrekken. Interfaces maken een naadloze proceskoppeling met voorafgaande en opv...
...)
Klantenservicebeheer (tickets, verzoeken om interventie)
Kwaliteitsbeheer (Incidenten)
Tijdregistratie
Aprodix, de referentie op de markt voor projectbeheer, onderscheidt zich door het aanbieden van 3 complementaire commerciële ketens, 3 bibliotheken van stamgegevens (project, standaard, klantenservice) bediend door 5 onafhankelijke behoefteberekeningsmotoren om alle orders op datum te beheren.
Aprodix integreert...