België, Bruxelles
IntoTheMinds is een marktonderzoeks- en marketingadviesbureau gevestigd in Frankrijk (Parijs) en België (Brussel). Wij voeren projecten uit in heel Europa en voor alle sectoren, waaronder: tevredenheidsonderzoeken, marktonderzoeken in B2B en B2C, analyses van de klantervaring, marketingstrategieën, "data"-analyses.
Portfolio (4)
Frankrijk, Paris
Spanje, Madrid
Marktonderzoeksbedrijf gevestigd in Madrid, gericht op de Spaanse en Portugese markt, met de capaciteit om studies uit te voeren in alle sectoren van unieke, exclusieve en kwaliteitsvolle onderzoekswerkzaamheden. Kwantitatief veldonderzoek (Papi, Cati, Capi en Cawi), Hall-test en Mystery Shopper. Kwalitatief veldonderzoek; Groepsbijeenkomsten (Focusgroep), diepte-interviews en wervingen. Kamer met kijkfaciliteiten voor de Focusgroepen.
Roemenië, Bucuresti
... - Merkenbekendheid, Tevredenheid en loyaliteit ten opzichte van het merk, Testen van branding- en rebrandingconcepten, Marketingstrategie Consumentenintelligentie - De digitale consument, Online gemeenschappen, Consumentenprofiel, Klantbeleving, Mystery Shopping, Tevredenheidsonderzoeken Concepttesten - Advertentieconcepttesten, Validatie van het bedrijfsidee, Producttesten, Verpakkingstesten, Focusgroep Arbeidsmarktstudies - Werkgeversbranding, Bekendheid van het werkgeversmerk, Werkgeversmerkstrategie, Tevredenheid en loyaliteit van werknemers...

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play