Duitsland, Hamburg
... ondersteuning uit te breiden met Full Service, inclusief aangepaste etikettering en verpakking volgens uw ontwerp, wat impactvolle productlanceringen mogelijk maakt. Onze IFS-conforme producten worden ontwikkeld in samenwerking met Duitse universiteiten, wat zorgt voor kwaliteit. Ze zijn volledig veganistisch en bevatten geen kunstmatige ingrediënten. Voor verdere assistentie en persoonlijke begeleiding kunt u ons gerust contacteren op Telefoon: +49 (0) 40 87409824. We kijken ernaar uit om aan uw behoeften te voldoen.
Portfolio (46)
Duitsland, Berlin
Futura Berlin biedt al meer dan 20 jaar persoonlijke assistentie in Berlijn voor mensen met lichamelijke en cognitieve beperkingen. Ons doel is om u een zelfstandig leven te bieden. Met ervaring en innovatieve oplossingen ondersteunen wij u in het dagelijks leven, op het werk en in het onderwijs – midden in het leven.
Sinds het oprichtingsjaar 2000 is de thuiszorg Futura GmbH de juiste contactpersoon voor ambulante diensten in de gehandicaptenzorg. Tot het dienstenaanbod van Futura GmbH - zorg, begeleiding, advies in Berlijn behoren onder andere ambulante zorg, behandelingszorg, netwerk- en gemeenschapszorg, evenals persoonlijke assistentie en thuisbeademing. Het gekwalificeerde personeel staat onze klanten 24 uur per dag ter beschikking. Tevreden klanten zijn de basis van ons bestaan en waarborgen de concurrentiekracht van ons bedrijf. Daarom staat de klant altijd centraal in al onze activiteiten.
Duitsland, Sigmaringen
... andere uitgebreid met technisch geavanceerde, gebruiksgerichte producten en diensten. Het bedrijf is inmiddels uitgegroeid tot een groep met meer dan 10 samenwerkingspartners op alle continenten. Bedrijfsfilosofie Wij vinden uw persoonlijke oplossing door globaal te denken - en partnerschap te handelen! Deze ambitie vormt de basis van onze bedrijfsfilosofie en wereldwijde marktpositie. Uw...
Duitsland, Helvesiek
...maar uitgebreide gidsen die relevant zijn voor de doelcliënten. Dit waarborgen we door middel van uitgebreide analyses. Zodra een geïnteresseerde bij onze klant een aanvraag indient, bellen we eerst daarheen, stellen ons voor als assistentie en kijken we of hij met zijn persoonlijke verhaal bij onze coach-klant past. Als dat zo is, maken we een afspraak voor een gratis kennismakingsgesprek direct in de agenda van onze klant. Zo kan hij zich in zijn geniezone comfortabel terugtrekken - authentiek, integer, persoonlijk.
Wij vragen om persoonlijke ondersteuning en assistentie ter plaatse of in het virtuele secretariaat, zodat u kunt doen wat u het beste kunt of wat voor u belangrijk is.

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play