...Deze "Telefontraining Klantenservice en Klachtenmanagement" biedt u de nodige tools en communicatietechnieken om professionele en succesvolle telefoongesprekken te voeren. U leert hoe u gesprekken kunt sturen, informatie duidelijk en precies kunt overbrengen en de klant verbindend aan de telefoon kunt begeleiden. Daarnaast ontvangt u technieken voor de-escalatie van conflicten en het omgaan met...
... kunnen direct tijdens de vergadering met de aanvrager worden gemaakt.
Voorvertoningsfunctie voor directe test van het huidige invoerscherm.
Instelbare herinneringsfunctie met escalatie bij overschrijding van de tijdslimiet.
Mogelijke invoerelementen zijn tekstvelden, dropdowns, lijstvelden, radioknoppen, selectievakjes, enz.
Instelbare validatie van verplichte velden, datatypen, invoermodellen (e-mail...
...2-daagse Intensieve Training - Conflicttraining en De-escalatie
Conflicten constructief oplossen en effectief samenwerken
De omgang met conflicten en geschillen is een essentiële succesfactor en een belangrijke sleutelvaardigheid voor elke medewerker. In deze conflicttraining leert u om cooperatief en constructief te communiceren, hoe u conflicten openlijk kunt aankaarten en beter om kunt gaan...