• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • center

Resultaten voor

Center - Dienstverlener - België

BelgiëDienstverlener
  1. AED GROUP

    België

    AV Business Tools voor professionals. De AED groep (AED Rent, AED Display, AED Distribution, AED Store, AED Lease, AED Repair, AED Second Hand en AED Studios) is een van de voornaamste bedrijven op de audiovisuele markt in Europa. De AED groep voorziet in de behoeftes van professionele AV gebruikers wat betreft verlichtings-, geluids- en videoapparatuur, met inbegrip van accessoires, die te huur of te koop worden aangeboden (nieuw en tweedehands) en verleent tevens de bijbehorende reparatie- en leasingdiensten.

  2. MULTICOM

    België

    Al meer dan 15 jaar begeleiden onze call centers D Call en Multicom zijn partners bij de ontwikkeling van hun verkoopactiviteiten. Outbound- en inboundgesprekken vormen een speciaal beroep en wij stellen ervaren en mutlitalige telefonisten tot uw beschikking: Frans, Nederlands, Engels en Duits - om uw projecten tot een succes te maken. Onze partners komen uit de vier uithoeken van Europa: België, Frankrijk, Nederland, Duitsland, Engeland, … Wij beheren al deze operaties met telefonistes die 100% hun moedertaal beheersen. Naast ons call center biedt D-Call ook e-mail marketingcampagnes, SMS-marketing of data processing. D Call en Multicom zetten zich in voor onze klanten om zo goed mogelijk aan hun vereisten te voldoen. Het kwaliteitsysteem is niet alleen in overeenstemming met de norm ISO 9001/2008, maar ook ten aanzien van de verbetering van onze betrouwbaarheid, conformiteit en rendement.

  3. CALLEXCELL

    België

    Callexcell verzorgt de sales en service klantencontacten 24/7 via de kanalen van de klant (telefoon, email, chat). Gespecialiseerd in customer care en sales activiteiten, bieden wij meerwaarde en resultaat. Onze ambitie is niet het grootste contactcenter te zijn, maar wel het beste. We denken mee met onze klanten en bieden een end-to-end customer experience aan. Onze medewerkers kunnen rekenen op dagelijkse ondersteuning en gepersonaliseerde opleidingen. Dankzij onze expertise en passie leveren we kwaliteit en toegevoegde waarde. Een flexibel en transparant partnership, daar gaan we voor. Callexcell hecht zeer veel belang aan haar bedrijfswaarden: - steeds zo klantgericht mogelijk werken. Bij ons komt de klant nog écht op de eerste plaats; - Ernaar streven om de beste kwaliteit te bieden aan onze klanten en dit in alles wat we doen; - Ons zo flexibel mogelijk opstellen voor al onze klanten: - De ambitie om te groeien tot het beste contactcenter van België, niet het grootste; - Altijd open en transparant communiceren naar onze klanten én naar onze medewerkers toe; - Continu uitkijken naar vernieuwingen binnen onze sector om onze klanten en medewerkers zo goed mogelijk te kunnen verwennen

  4. CERES GROUP

    België

    Ceres Group, dat gelegen is in het hart van Europa, tegenover de internationale luchthaven van Charleroi Brussel-Zuid, ontvangt u in een werkomgeving waar doeltreffendheid, toegankelijkheid en connectiviteit hand in hand gaan. Onze unieke structuur heeft als doel u te begeleiden tijdens het hele leven van uw bedrijf. Of u nu een starter bent, volop groeit, of langzaam bezig bent uw zaken op te bouwen, wij bieden u services met een hoge toegevoegde waarde, om u te helpen uw doelstellingen te bereiken. Ceres is in Charleroi, een business center, een loket voor uw bedrijf, een callcenter en een handelspartner om uw verkoopcijfers te boosten. De combinatie van deze elementen is uniek en zorgt voor een ware ondersteuning, welke activiteit of ambities u ook mocht hebben.

  5. THE RING RING COMPANY

    België

    RINGRING Verbeter uw Customer Experience met Stem, E-Mail en SMS notificaties! SMS Notificaties Waarschuw uw klanten met een geautomatiseerde en personaliseerbare SMS bij allerhande gebeurtenissen. Automatische Oproepen Verbeter uw ondernemingscommunicatie met geautomatiseerde stem oproepen. Transactionele Email Integreer transactionele e-mails naar uw eindklanten toe voor nauwkeurige communicatie en vlottere conversies. Cloud VxP Zorg voor een onberispelijke klantervaring op alle kanalen en bespaar kosten dankzij contact center software in de cloud. RingRing bedenkt, ontwikkelt en implementeert al uw applicaties voor SMS, IVR & APPS om de interactiviteit met uw doelpubliek te stimuleren. Op basis van onze knowhow en met behulp van spitstechnologie ontwikkelt RingRing oplossingen voor efficiënte, geoptimaliseerde communicatie met de klant. Daarvoor gebruiken we Interactive Voice Response (IVR) en sms-applicaties. We hechten bijzonder veel belang aan de relatie met onze klanten. Naargelang de vooraf bepaalde doelstellingen leveren we hen een service op maat of een (goedkopere) gestandaardiseerde versie. RingRing is actief in drie specifieke domeinen van de interactieve telefonie : 1. Geautomatiseerde telefonische applicaties ten dienste van bedrijven 2. Mobiele technologie, VOICE & SMS Notifications – cloud development op maat 3. Apps voor smartphones & tablets – Concept, ontwikkeling en publicatie

Office Building Outline icon
Een pagina voor uw onderneming
Kunt u dit zien? Uw potentiële klanten ook Word ook lid van europages en word gezien!
  1. RINGPHONE

    België

    Ringfoon heeft zich door de jaren heen geprofileerd als volwaardig telesecretariaat partner voor zowel de medische sector als naar bedrijven toe. Door onze ruime ervaring en ons uiterst professionele Online Agenda zijn we één van de koplopers op de Belgische markt. Onze operatoren zijn de hoofdreden van succes. Ze zijn allen vast in dienst - er wordt niet met interims of stagiaires gewerkt - professioneel, discreet en viertalig. Onze diensten : Ringfoon Telesecretariaat, TranScriptie van dictaten, Tarieven Telesecretariaat, Telefoon permanentie, B2B Telemarketing, Ringfoon Online Agenda, …

  2. AAC

    België

    AAC is gespecialiseerd in het behandelen van het dagdagelijks inkomend telefoonverkeer van bedrijven en vrije beroepen. AAC verzekert binnen Europa een zeer gepersonaliseerde telefoonservice voor meer dan 600 klanten. Een team van professionele, meertalige telefonisten beantwoordt de telefoon in uw naam, neemt nota, geeft informatie door of maakt indien gewenst afspraken. Dispatchingprocedures, op basis van door u op maat gemaakte scripts, worden strikt opgevolgd.

  3. ACTIPHONE

    België

    Actiphone is een inbound contact center gespecialiseerd in een professionele beantwoording van inkomende telefoonoproepen voor grote bedrijven, KMO's en vrije beroepen. De mogelijkheden zijn onbeperkt: van een volledige outsourcing van uw telefoon- en communicatie-activiteiten, of eerder een scenario waarbij we enkel de lijnen overnemen wanneer uw diensten bijstand nodig hebben.

  4. IPG

    België

    IPG benut het hele scala van contactcenter diensten. Door de juiste combinatie van mensen en technologie brengen we elk project tot een succesvol einde. Hoe die combinatie er in de praktijk uitziet, is voor elk project en elk bedrijf verschillend. We creëren unieke oplossingen op maat van onze unieke klanten.

  5. GALLIUM

    België

    Gallium, specialist in werving en selectie, evaluatie en begeleiding van huidige of toekomstige medewerkers. Voor de werving is ons bureau gespecialiseerd in technische en commerciële profielen. Voor de evaluatie hebben wij specifieke assessmentprogramma's opgesteld die aangepast kunnen worden aan kleine, middelgrote en grote ondernemingen. Voor de begeleiding hebben wij programma's opgesteld voor zowel de nieuw aangestelde personen als de overige werknemers van uw onderneming.

  1. BUY - AID

    België

    Commerciële fondsenwerving via contactcenter / call center.

  2. KCC ENTERTAINMENT

    België

    Een van de wereldleiders in ontwerp en realisatie van Entertainment centers en thema parken.

  1. CARROSS' CENTER

    België

    Het bedrijf CARROSS' CENTER, is een Dienstverlener, en actief in de sector Carrosseriebouw - touringcars. Het is tevens aanwezig in de sectoren aanhangwagens, mechanische ateliers voor de reparatie van industriele voertuigen, en reparatie auto's. Het is gevestigd in Blaton, België.

  2. TRISCALL

    België

    Het bedrijf TRISCALL, is een Dienstverlener, en actief in de sector Adviesbureaus - marketing strategie. Het is tevens aanwezig in de sectoren Call centers, telemarketing, en Call centers. Het is gevestigd in Liege, België.

  3. T.GROUP

    België

    Het bedrijf T.GROUP, is een Dienstverlener, en actief in de sector Call centers. Het is tevens aanwezig in de sectoren callcenterdiensten. Het is gevestigd in Bruxelles, België.

  4. HERBOL CENTER

    België

    Sinds mei 2001 staat BVBA Polar Paint gekend als toonaangevende verdeler en groothandel van alle voorbereidende producten, bouwverven en industrielakken aan professionele schildersbedrijven, openbare diensten, ziekenhuizen, RVT en industrie.

  5. EUREGIO BUSINESS CENTER

    België

    Verified by europages badge

    Euregio Business Center is een businesscentrum in Luik. EUB EUB biedt kantoren met de nodige uitrustingen en modulaire ruimtes afhankelijk van uw behoeften, alsook vergaderzalen met multimedia, conferentiecallservices, opleidingen, evenementen, seminars. Echte en virtuele kantoren. Domiciliëringsadres, internet en Wifi met hoog debiet. Uitstekende communicatie met openbaar transport. Parkeergelegenheid. 8 autosnelwegen op 1 km. Brussel op minder dan 1 uur afstand. Parijs-Frankfurt-Amsterdam op 2 uur en Londen op 3 uur afstand. 5 luchthavens op 1 uur afstand.

  6. FAAC ENTRANCE SOLUTIONS

    België

    FAAC Entrance solutions (voorheen F-Projects) is een onderdeel van de internationale FAAC Group en gespecialisseerd in het produceren, assembleren, monteren en onderhouden van automatische deuren bestaande uit draai- en schuifdeuren, industrie deuren, tochtwerende deuren, snellooppoorten, slagbomen, parkeerbeheersystemen, verzinkbare palen ook wel verkeerscontrole palen genoemd en anti-terroristische palen. Bent u op zoek naar een van onze producten maar weet u niet waar aan te beginnen? Bij ons bent u aan het juiste adres. Onze ervaren project managers helpen u bij het maken van de juist keuze. U hoeft zelf niets meer te doen, wij nemen alles van u over en zorgen ervoor dat uw toegang er uit ziet zoals nooit tevoren. Onze producten worden toegepast in verschillende gebouwen en sectoren waaronder kantoorgebouwen, winkels, hotels, ziekenhuizen, benzinestations, shopping centers, beursgebouwen, logistiek, voeding, vervoer, cleanrooms, auto-industrie, detailhandel, diepvries en ontelbare andere …

  7. SF CENTER

    België

    SF CENTER is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop en de plaatsing van gietwerk van gips, decoratieve elementen van gips: roosvenster van gips, daklijst van gips, gestileerde kolommen van gips. SF CENTER fabriceert gietwerk op maat in zijn werkplaatsen, en restaureert op exact dezelfde wijze. Als ambachtelijke stukadoor voeren wij creaties en restauraties van gebouwen uit en begeleiden u van a tot z. Restauratie van antieke plafonds zoals het vroeger was, creatie van moderne decors en ontwerp, enz.

  8. PRO BUSINESS CENTER

    België

    Pro Business Center is een zakencentrum dat kwalitatieve diensten aanbiedt in Vlaanderen. Wij zijn gespecialiseerd in de domiciliëring van bedrijfszetels, bedrijfsoprichting, de verhuur van privékantoren en het beheer van loonlijsten. Wij bieden flexibele oplossingen voor ondernemers die hun bedrijf in België willen ontwikkelen. Wij zijn trots om professionele en op maat gemaakte diensten te leveren om te voldoen aan de behoeften van onze klanten. Neem nu contact met ons op om te ontdekken hoe wij u kunnen helpen uw zakelijke doelstellingen te bereiken.

  1. COMPUTER CHECKPOINT

    België

    Computer Checkpoint, uw expert inzake informatica, multimedia, hersteldiensten, telecom en energie. Zowel voor particulieren, bedrijven als scholen hebben wij een uitgebreid aanbod aan diensten en producten. Computer Checkpoint is een erkend Telenet Partner, Telenet Center en Telenet Business Expert en heeft eveneens een eigen computer hersteldienst - PC & Mac - en een smartphone & tablet hersteldienst, iLabo Repair Center genaamd. Daarnaast kunnen wij al uw vragen over energie beantwoorden in onze Eni centers, kan u bij ons terecht voor een verzekering voor uw toestel met SmartSecure en kan u uw pakjes ontvangen en versturen via Kiala en UPS. Heeft u bijkomende vragen voor ons? Ga dan zeker eens een kijkje nemen in ons Helpcenter of neem contact met ons op via het online contactformulier op de website of via ons gratis telefoonnummer 0800 40 501.

  2. SERVICE DRIVELINESS

    België

    Verkoop, onderhoud en revisie van automatische transmissie en assen van industriële voertuigen. Service Drivelines B.V.B.A. is een onlangs opgerichte vennootschap die actief is in de distributie van en als service-center voor het produktengamma van Spicer Off-Highway, onderdeel van Dana Corporation (Toledo, Ohio). Spicer Off-Highway is wereldwijd actief in de produktie van versnellingsbakken voor off-road vehicles (zoals graafmachines, zware vorkliften, straddle carriers, bulldozers en dies meer).

  3. GROEP SCHEERS

    België

    Wat doen wij? In de eerste plaats willen we zorgen voor de toekomst van Lier. Hiermee bedoelen we om te blijven investeren in zaken zoals toerisme, horeca, gezondheid. Toerisme pakken we aan door een hotel bij te bouwen aan de rand van Lier, op wandelafstand van het stadscentrum, langs de Nete en het stadspark. Met Horeca bedoelen we onze etablissementen Elzenhof en De Fortuin, omgeven door de oude Lierse stadskern met zijn eigen geschiedenis en zeer duidelijke toekomst. Op het gebied van gezondheid dragen we een steen bij door ons Fitness- en Wellness Center NRG uit te rusten met de nieuwste technologiëen in zake relaxatie, beweging, conditie- en krachttraining. De Lierenaars zullen gezond en wel de toekomst ingaan als het van ons afhangt!

  4. UNIQUE

    België

    De kiem van Unique ligt in 1972. Gedurende meer dan 40 jaar heeft Unique haar weg getimmerd naar haar unieke positie van vandaag en heeft zich ontplooid tot een vaste waarde op de markt met HR diensten die verder gaan dan enkel uitzendarbeid. Vandaag telt het landelijk netwerk van Unique België ongeveer 40 vestigingen. Unique is ook actief in Nederland en Duitsland. We zijn in staat een perfecte job aan te bieden aan zowel pas afgestudeerden als meer ervaren mensen en tevens een zo een optimale service aan onze klanten in diverse sectoren te garanderen. Net omdat iedereen uniek is, koos Unique jaren geleden voor een meer ‘op maat gerichte aanpak' met gespecialiseerde divisies: Unique Office, Unique Technicum, Unique HR-Consult en Unique Customer Care. Unique maakt deel uit van de Specialist Staffing van USG People, een divisie die een gamma flexibele oplossingen biedt in verschillende domeinen: administratie, financiën, techniek, medical, secretariaat en call centers.

  5. UCARE

    België

    Ucare wenst bedrijven, organisaties en individuen op een professionele en resultaatgerichte wijze te adviseren en te begeleiden in hun loopbaanvraagstukken. Hiervoor reiken we gepaste oplossingen aan inzake werving en selectie, assessment- en development centers, training en coaching, loopbaanbegeleiding, HR-development en outplacement. Onze medewerkers zorgen dagelijks voor een optimale dienstverlening aan werkgevers en werknemers. Hierbij baseren we ons op de voorwaarden en deontologische voorschriften van Federgon. Ucare Career Solutions is exclusieve partner voor België van Career Partners International Career Partners International is 's werelds grootste en meest succesvolle talent management organisatie. Met een wereldwijde aanwezigheid van meer dan 200 onafhankelijke kantoren in meer dan 40 landen, bieden ze zowel op lokaal, nationaal als internationaal de beste talent management oplossingen aan bedrijven, organisaties en individuen.

  6. THE REFERENCE

    België

    Met haar oprichting in 1993, is The Reference het eerste Belgische web agency en een Europees pionier. It's more than digital, it's your business ! Dit is het credo dat we hoog in ons vaandel dragen. Het zit duidelijk in de muren, want voor elk project opnieuw gaat The Reference op zoek hoe het het internet kan inzetten als hefboom voor het bereiken van de bedrijfsdoelstellingen van haar klanten. Vertrekkend vanuit een goed onderbouwde webstrategie krijgen schaalbare en meetbare projecten vorm. Het is dan ook geen verrassing dat het Center of Expertise Emakina / Perform gehuisvest is bij The Reference en deze resultaatgericht benadering in elk project injecteert. Google Analytics Certified Partner (GACP) ! The Reference behaalde de Google Analytics Partner erkenning, en behoort daarmee voortaan tot de selecte groep van de beste consulting bureaus die ondernemingen helpen om hun zakelijke doelstellingen op het web te meten met Google Analytics.

  7. COMITH 4X4 COMMUNICATION

    België

    Move, meet, keep, improve. Zo eenvoudig is de relatie met uw klanten en prospects op communicatievlak. Eerst brengt u uw merk tot leven bij de juiste doelgroepen. Vervolgens verwelkomt u prospects als nieuwe klanten. Die klanten wilt u dan zo lang mogelijk aan uw merk binden. En elke stap in dit proces wilt u zo efficiënt mogelijk laten verlopen. Comith begeleidt u doorheen het hele traject, of voegt in waar dat voor u nodig is. Eerst bepalen onze vier competence centers uw communicatiedoel, daarna werken we concrete oplossingen en middelen uit. Deze twee levels, competence en implementatie, zorgen voor functionele, op maat gesneden 4×4-communicatie, in nauwe samenwerking met onze klanten, op een snelle, flexibele en efficiënte manier.

  8. COMPUTER ASSISTED ARTS ASSOCIATION

    België

    Allen met belangstelling voor de IT-ondersteuning van C3A bij het ontwerpen en realiseren van bouwprojecten kunnen zich aansluiten bij de C3A-Userclub. Als Microsoft Office, Trimble SketchUp PRO en Autodesk Value Added Reseller en Training Center is C3A uitstekend geplaatst om deze software voor alle C3A-Userclubleden te verzorgen. Meestal wordt niet enkel de basissoftware samen met de C3A-Extensies door C3A verzorgd, maar volledig afgewerkte totaalsystemen inclusief hardware, software, opleiding en verdere begeleiding zorgen voor de meest efficiënte totaaloplossing. Via de aansluiting bij de C3A-Userclub zijn allerlei C3A-Extensies en C3A-Services beschikbaar, meer hierover op deze website.

  9. SECURIPOINT

    België

    Nextel biedt een zeer ruim portfolio van datanetwerken & security, telefonie & unified communications, contact centers, internet, mobiel & vaste lijnen, tot veiligheids- en beveiligingsoplossingen. Op basis van de behoeften van de klant leveren wij een geïntegreerde totaaloplossing in combinatie met onze Nextel Lifecycle diensten. De focus ligt hierbij op het ontwerpen, bouwen en beheren van rendabele oplossingen. Dankzij een unieke aanpak met een vaste contactpersoon voor klantenservice en een doorgedreven focus op kwaliteit bieden wij onze klanten een unieke Nextel Experience.

  10. XYLOS

    België

    Xylos levert ICT-oplossingen die bijdragen tot het succes van uw organisatie. Gaande van strategisch advies rond uw digitale transformatie, tot het begeleiden van uw gebruikers in deze verandering. Cloud Xylos Cloud Services Migreren naar Office 365 in zeven stappen Schaalbare IT oplossingen System Center voor het beheer van een hybride omgeving Xylos Cloud Journey-as-a-Service Mobile Microsoft Enterprise Mobility Suite: mobile first, cloud first Veilig mobiel werken met Citrix Enterprise Mobility Management SharePoint SharePoint Consultancy: onze aanpak 5 tips voor een geslaagd SharePoint project Het belang van governance in SharePoint SharePoint onboarding oplossing Learning Marktleider in eindgebruikers​opleidingen Uw e-learning partner Veranderingen waarmaken met opleiding én communicatie

Offerteaanvraag

Maak één aanvraag en ontvang meerdere offertes van geverifieerde leveranciers

  • Alleen relevante leveranciers
  • Voldoet aan gegevensprivacy
  • 100% gratis