België, Waterloo
...DE UITDAGINGEN Dubbele SWIFT-berichten kunnen leiden tot aanzienlijke en vermijdbare kosten voor uw SWIFT Alliance Access (SAA) omgeving. SAA kan dubbele berichten alleen stoppen in het geval van een 100% overeenkomst met een eerder verzonden bericht, wat betekent dat alle velden dezelfde waarden hebben. Als slechts één veld een andere waarde heeft, beschouwt SAA het bericht als uniek en verzendt...
Portfolio (18)
België, Waterloo
... te smeden met talrijke partners. Marketing, copyright, print, materiaal, netwerkondersteuning, design... U kunt rekenen op een sterk netwerk van spelers die dezelfde ondernemersgeest delen. De waarden zijn vindingrijkheid, nauwkeurigheid en flexibiliteit. Het team zal al zijn energie wijden aan de ontwikkeling van deze drie waarden binnen het bedrijf.
België, Heist-Op-Den-Berg
Houthandel en Doe-het-zelf Onze producten werden diverser, onze waarden bleven dezelfde. Zo staat Houthandel Gijsbrechts voor een marktgericht productengamma, een grote stock en een betrouwbare levering. In onze toonzaal en magazijn in Heist-op-den-Berg vind je alles voor je verbouwing, huis, tuin of werf. Je kan er terecht in onze houthandel en doe-het-zelf afdeling voor massief hout, timmerhout...
België, Zaventem
... ook bijzonder veel belang aan de kwaliteiten van haar medewerkers. Het gaat om jonge mensen (met een gemiddelde leeftijd van 33 jaar) die in 90 % van de gevallen over een universitair diploma beschikken en dezelfde waarden delen: teamspirit, uitmuntende prestaties, menselijke kwaliteiten. Deze bedrijfscultuur wordt door de vele interne promoties bestendigd: de meeste kaderfuncties worden ingevuld door medewerkers die het terrein reeds verkend hebben bij Menarini.
België, Bruxelles
... duurzaamheid van de gekozen materialen, de concurrentiekracht van zijn tarieven, een nauwkeurige en objectieve informatievoorziening aan de klanten en het onwrikbaar respect voor het milieu met betrekking tot de toegepaste technologieën en diensten. De producten van Sanosleep® zijn het resultaat van een nauwe samenwerking met verschillende Belgische en Europese fabrikanten die dezelfde waarden als het merk delen, evenals een aandachtige luisterhouding naar de behoeften en problemen van de consument in een markt die in eerste instantie soms moeilijk te doorgronden is.