• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • april

Resultaten voor

April - Detailhandelaar - België

BelgiëDetailhandelaar
  1. ICASA ICT SOLUTIONS

    België

    ICASA is in al die jaren uitgegroeid tot een stevige KMO. De ongeveer 100 medewerkers geven het beste van zichzelf om op die manier de klanten een continu hoogstaande service te kunnen bieden. Door de groei van de afgelopen jaren, drong zich begin 2014 al een nieuwe organisatiestructuur op en sinds eind april 2014 is de officiële oprichting van ICASA Nederland een feit. Vandaag zijn we in de Benelux al marktleider met onze petroleumtoepassingen, doelstelling is om ook in een ruimere internationale context onze software en diensten aan te bieden. Zo zullen we onze klanten vanaf nu niet enkel vanuit ons hoofdkantoor in Diepenbeek bedienen, maar hebben we ook een uitvalsbasis in Nederland. ICASA Group, de holdingmaatschappij die vandaag een 100-tal medewerkers telt, is actief in de petroleumsector, healthcare, sourcing, ICT solutions en Business Consulting.

  2. JENNES

    België

    Garage Jennes bouwt al jaren aan de toekomst. Om nog een betere service aan te bieden hebben ze niet alleen het dienstenpakket maar ook de toonzalen vergroot. Op 26 en 27 april 2008 openden de broers Rudi en Jan Jennes officiëel de deuren. De showroomoppervlakte ging van zeshonderd naar tweemaal duizend vierkante meter. Bovendien kwam er een kelderruimte van 1.600 vierkante meter bij. Volkswagen en Audi willen zich in de toekomst nog meer differentiëren als twee afzonderlijke producten. Dat is ingegeven door de filosofie dat Audi en Volkswagen elk een apart cliënteel aantrekken. En in die differentiatie gaan de directies van de Duitse merken erg ver. Niet alleen moet het wagenpark in afzonderlijke showrooms getoond worden, ook is er een hemelsbreed verschil in de huisstijl. Zo is de Volkswagengarage ingericht in speels oranje en hangt er een ongedwongen sfeer. De wagens staan er vrolijk in een cirkel. Bij Audi gaat het er strakker aan toe. De dominerende kleuren zijn grijs, zwart en wit. Alles moet in de hele wereld hetzelfde zijn. Op die manier wil Audi, dat forse groeiplannen heeft, zich opwerpen als een sterk merk. De Garage Jennes heeft ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om andere nieuwigheden in te voeren. Zo maakten ze een business corner. Daar kunnen mensen die wachten tot hun wagen hersteld is, wat werken.