Frankrijk, Paris
...Wij begeleiden u bij alle administratieve procedures die verband houden met de oprichting van uw bedrijf, zoals registratie bij de relevante instanties, het opstellen van de statuten, het publiceren van de wettelijke aankondiging, enz.
Portfolio (28)
België, Waterloo
YOUCALL INTERNATIONAL begeleidt ondernemers bij het omzetten van hun concepten in succesvolle bedrijven. Een bedrijf starten is een spannende onderneming, maar ook vol uitdagingen. Mijn adviesactiviteit ondersteunt ondernemers in elke fase van het oprichten van een bedrijf en de ontwikkeling van startups, door hen strategische en op maat gemaakte oplossingen te bieden om hun ambities waar te make...
Portfolio (6)
Frankrijk, Arles
...DIENST OP AANVRAAG NEEM CONTACT MET ONS OP Weet u niet hoe u verder moet?! Heeft u hulp en/of advies nodig over documenten of een probleem dat u tegenkomt? Wij kunnen u helpen en adviseren bij het opstellen van uw brieven en het vinden van oplossingen. Wij zijn er om u te begeleiden tijdens al uw formaliteiten. Opstellen van administratieve brieven / dossierstudie CAF POLE EMPLOI PENSIOEN DOSSIER BELASTINGEN BOETES ENZ....
Portfolio (31)
Frankrijk, Cagnes-Sur-Mer
... behandelen we onderwerpen variërend van verhuisprijzen tot de meest gewilde wijken, evenals de administratieve formaliteiten en tips voor het kiezen van een professionele verhuizer. Ons doel is om u alle benodigde informatie te bieden voor een stressloze en succesvolle verhuizing naar Toulouse. Als u behoefte heeft aan competente verhuizers, staat ons bedrijf voor u klaar om te helpen.
Portfolio (53)
Frankrijk, Paris
... Door te kiezen voor onze internationale verhuisdienst profiteert u van expertise die de unieke uitdagingen van verhuizen naar het buitenland begrijpt. Wij zorgen voor alles, van inpakken tot levering, inclusief het beheer van administratieve formaliteiten. Vertrouw op onze dienst voor een succesvolle en probleemloze internationale verhuizing.
Portfolio (20)
Frankrijk, Clichy
...Wanneer u glaswerkdiensten in Goussainville nodig heeft, vereenvoudigen wij de afhandeling dankzij onze samenwerking met verzekeringsmaatschappijen. We begrijpen de administratieve formaliteiten en doen ons best om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ons glasbedrijf heeft sterke partnerschappen opgebouwd met verschillende verzekeringsmaatschappijen, waardoor we de procedures voor...
Portfolio (4237)
Frankrijk, Hagetmau
...Wij zorgen voor alle administratieve procedures: De procedures bij uw gemeente. De aansluitingsaanvraag bij ENEDIS. De formaliteiten bij uw energieleverancier.
Portfolio (15)
Frankrijk, Lille
...Van de oprichting tot de ontbinding van een bedrijf, inclusief een zetelverplaatsing of een aandelenoverdracht. SHR CONSULTING ondersteunt u bij het opstellen van uw formaliteiten 100% online via onze website. Hiervoor hoeft u alleen de benodigde dienst te selecteren, het formulier in te vullen met de gevraagde bijlagen en uiteindelijk de kosten te betalen. Onze consultants zullen het gedigitaliseerde dossier opstellen dat u vervolgens zult ontvangen, zodat u het elektronisch kunt ondertekenen.
Portfolio (4)
Frankrijk, Strasbourg
...Sinds 2019 vervoert Faso-InterFret al uw alcoholische dranken naar Ouagadougou, Burkina Faso vanuit onze magazijnen in Straatsburg en Parijs. Wij verzorgen alle administratieve formaliteiten voor het transport van uw dranken. Op eenvoudig verzoek nemen wij ook de formaliteiten voor belastingteruggave (EX1) voor onze rekening. – Kosten voor belastingteruggave export EX1: 70€ – Stuur ons alstublieft de factuur + de DAE per e-mail.
Portfolio (6)
... overeenstemming met de Europese normen voor de detachering van werknemers. Onze expertise in het beheer van documenten en werkvergunningen stelt u in staat om u te concentreren op uw kernactiviteit zonder u zorgen te maken over administratieve formaliteiten. Een Focus op Onze Expertisegebieden Ons uitzendbureau in Roemenië is bijzonder actief in verschillende sectoren...
Portfolio (6)
Frankrijk, Montélimar
...Bedrijfsoverdrachten : Deze activiteit vormt het tweede expertisegebied van onze bedrijven. Juridische knowhow : Een bedrijfsverhuizing is niet iets wat je zomaar doet. Er zijn veel verplichtingen, sociale en administratieve lasten die op de klant en het verhuisbedrijf rusten. Specifieke formaliteiten voor bepaalde situaties moeten worden uitgevoerd. Tijdelijke contractuele afspraken kunnen...
Frankrijk, Champigny-Sur-Marne
...Als transportcommissionair neemt Europe Services Transport de volledige organisatie van uw transportoperaties op zich. Wij zorgen voor de planning, coördinatie en uitvoering van de leveringen, waardoor maximale soepelheid en efficiëntie worden gegarandeerd. Deze service omvat ook het beheer van administratieve formaliteiten en de naleving van regelgeving.
Portfolio (14)
Roemenië, Bucarest
... u toegang tot onmiddellijk beschikbaar personeel om de continuïteit van uw activiteiten te waarborgen, zelfs in geval van seizoensgebonden pieken of onvoorziene behoeften. Kostenbesparing op beheer en werving Europe Interim zorgt voor alle administratieve procedures, inclusief arbeidsovereenkomsten en het beheer van sociale zekerheid, waardoor u wordt ontlast van de formaliteiten en kosten die...
Portfolio (1)
Polen, Głogów Małopolski
... concentreren op organisatorische zaken. De juiste gebruiken tijdens de uitvaartceremonies zijn voor ons zeer belangrijk; bij het organiseren van de uitvaart besteden we bijzondere aandacht aan het naleven van de geldende wetgeving. We ondersteunen je in gebieden zoals de organisatie van de begrafenis, het regelen van de benodigde documenten voor indienen bij de ZUS, KRUS en de aanvraag voor uitbetaling van de subsidie. Naast hulp bij het afhandelen van administratieve formaliteiten, bieden we een lange lijst van uitvaartdiensten aan.
Portfolio (1)
Roemenië, Bucarest
... betrouwbare, gemotiveerde en volledig betrokken arbeidskracht voor de opdrachten die hij of zij uitvoert. Active Interim neemt ook alle administratieve en juridische formaliteiten voor het detacheren van werknemers op zich, waardoor volledige naleving van de geldende regelgeving in elk bestemmingsland wordt gegarandeerd. Van het beheer van werkdocumenten en verzekeringen tot het organiseren van...
Bijpassende producten
Uitzendbureau voor detachering Euro
Active Interim
Portfolio (1)
Roemenië, București
... Nec Plus Interim helpt de kosten die verband houden met werving en personeelsbeheer te verlagen, aangezien het bureau zorgt voor de administratieve formaliteiten, inclusief contracten en detacheringdocumenten. De volledige afhandeling van sociale zekerheid en arbeidsovereenkomsten stelt bedrijven in staat zich te concentreren op hun kernactiviteiten zonder administratieve lasten en extra kosten. 4...
Portfolio (1)
Frankrijk, Tarare
...administratieve formaliteiten) of een à la carte aanbod, wij passen ons aan uw specifieke behoeften aan. Wij bedienen voedingsgroothandels met efficiënte leveringen per vrachtwagen (33 pallets), wat zorgt voor complete en op maat gemaakte oplossingen. Wij zetten ons in om uw ervaring soepel en transparant te maken, door sterke vertrouwensrelaties op te bouwen met onze leveranciers en klanten...
Portfolio (3)
Frankrijk, Villesiscle
Hallo. Hello. Guten Tag. Grüezi ​Een volledige begeleiding van uw vastgoedproject van A tot Z. Zoekt u een onafhankelijke vastgoedadviseur? MAAK VANDAAG NOG EEN AFSPRAAK! Wilt u uw eigendom in alle rust verkopen? Mijn diensten omvatten - van de waardebepaling van het onroerend goed tot de publicatie op de verschillende portals; - van de selectie van kopers tot het beheer van de bezichtigingen; - van de onderhandelingen tot de uitvoering van de administratieve formaliteiten.
Frankrijk, Paris
... het beheer van werknemersdossiers, belastingaangiften en administratieve formaliteiten. Bij PAYLIGHT staat onze toewijding aan operationele excellentie, naleving van regelgeving en klanttevredenheid centraal in alles wat we doen.
Portfolio (8)
België, Bruxelles
... administratieve formaliteiten en wettelijke publicaties. Als voorkeurspartner van meer dan 70 boekhoudkantoren, notariskantoren en advocatenkantoren, ondersteunt en vergemakkelijkt Adminco de administratieve procedures voor meer dan 2.500 bedrijven en verenigingen die actief zijn in België.
Spanje, Aguadulce
... casting, administratieve formaliteiten, opnames vergunningen, aanwerving van technische en artistieke teams, verhuur van opnameapparatuur; beheer van transport, accommodatie en catering voor de teams, verzekeringen en advies, planningbeheer; budgetbeheer, logistiek en juridische zaken van uw project... RÉGIE FILMS: MAATWERKDIENSTEN VOOR EEN TURNKEY OPNAME IN ANDALUSIË. Onze productie, gevestigd in het hart van uw opnamelocaties, organiseert en controleert alle materiële en menselijke middelen die nodig zijn voor de uitvoering van uw project.
Spanje, Fuengirola, Malaga
... contractonderhandelingen, termijnen, beheersing van incoterms, offertes, opvolging van de ontwikkeling van nieuwe producten, bestellingen, ontvangst en kwantitatieve en kwalitatieve controle van bestellingen, kwaliteitscontrole en organisatie van derde partij inspecties. Verificatie van de verpakking. Logistiek: consolidatie, containerisatie en verzending, transportbeheer, exportdocumenten, administratieve formaliteiten voor import, douaneafhandeling en levering op locatie, planningbeheer, evenals de administratieve en financiële verwerking van dossiers.
Portfolio (1)
Gascón Medina Asesores is een bedrijf dat zich richt op het bieden van fiscale, boekhoudkundige, arbeids- en administratieve adviesdiensten voor bedrijven en zelfstandigen. Wij bieden adviesdiensten aan voor inschrijving bij de sociale zekerheid, indiening van fiscale documenten bij de belastingdienst, salarisadministratie, en andere formaliteiten voor jouw bedrijf of onderneming. Onze missie is...
België, Antwerpen
... formaliteiten. We betrekken onze apparatuur van de meest professionele partners, waaronder maar niet beperkt tot containerverhuurbedrijven, internationale rederijen en containerfabrieken. AMCON biedt een verscheidenheid aan zowel nieuwe als gebruikte containers te koop en te huur, zoals 8ft, 10ft, 20ft, 40ft en 40ft high cube, evenals speciale containers voor droge vracht zoals open tops, flat racks, gekoelde containers en tankcontainers.
... organisatie van een begrafenis zijn de administratieve formaliteiten, contacten met de juiste instellingen en particuliere bedrijven, en het regelen van talrijke verplichtingen. Ons bedrijf zal zich bezighouden met alle activiteiten die hiermee verband houden. Een uitstekende kennis van de actuele regelgeving en werkwijzen is de beste garantie voor de snelheid en effectiviteit van al onze inspanningen. De...
Frankrijk, Vertou
... correspondentie -> Gegevensinvoer -> Administratieve procedures en formaliteiten -> Archivering van documenten -> Volgen van klantfacturatie Inkoopbeheer -> Afstemming van leveringsbon/factuur -> Opzetten en volgen van betalingsschema's -> Voorbereiding van betalingen Relatie met belanghebbenden -> Beheer van relaties met leveranciers -> Beheer van klantrelaties -> Relaties met de belastingdienst en sociale instanties -> Voorkeurscontactpersoon bij uw bank...
Luxemburg, Luxembourg
... van bedrijven in het Groothertogdom Luxemburg, assistentie bij het verkrijgen van de voorafgaande vergunning om handel te drijven, opstelling van de initiële aangifte voor het verkrijgen van een btw-nummer, domiciliering van bedrijven, boekhouding en opstelling van balansen, periodieke btw-aangiften, belastingaangiften, berekening van salarissen en sociale formaliteiten, controle van de rekeningen, opvolging van het sociale leven (voorbereiding van sociale documenten, wettelijke publicaties), relaties met de verschillende overheden,...
België, Dendermonde
... te vullen. We begeleiden u in uw personeels- en loonadministratie, adviseren u over sociale en arbeidswetgeving, doen indien gewenst een sociale audit van uw bedrijf en staan als sociale partner aan uw zijde. Daarvoor vallen we terug op een uitgebreide kennis en jarenlange praktische ervaring, maar ook op nauwe contacten met de overheid en specialisten. Onze diensten : hulp aan startende werkgever, periodieke administratieve formaliteiten, sociaal juridisch advies, assistentie in collectieve aangelegenheden, sociale audit, internationale toepassingen.
Luxemburg, Huldange
... voordelen die Luxemburg biedt, adviseert en begeleidt Advensys Conseil u gedurende uw bedrijfsprojecten. Naast de procedures en administratieve formaliteiten biedt Advensys Conseil diensten aan op het gebied van Luxemburgse boekhouding, het verkrijgen van een intracommunautair btw-nummer en introducties bij kwaliteitsbanken.
België, Bruxelles
...), toekenning van het unieke ondernemingsnummer, uitgifte van ambulante handelskaarten en kaarten voor kermisexploitanten, uitgifte van de beroepskaart voor personen die niet tot de EU behoren, identificatie of schrapping bij de BTW-administratie, ondersteuning bij de aangifte van diverse administratieve formaliteiten.
Populaire landen voor deze zoekterm

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play