Spanje, Sevilla
Internationaal dekkend bedrijf dat systemen voor verhoogde technische vloeren vervaardigt om de registratie en toegankelijkheid van elektrische, klimaat- en andere installaties onder de vloer te vergemakkelijken, speciaal ontworpen en ontwikkeld voor kantoorgebouwen, administratieve gebouwen, overheidsgebouwen, militaire gebieden, datacenters, callcenters, technische ruimtes voor apparatuur...
Italië, Vicenza
Cogaspiù Energie is een jong, groeiend bedrijf dat gespecialiseerd is in de levering van elektriciteit en gas voor bedrijven en professionals. Het bedrijf biedt een directe contact met de eindconsument, waarbij het werk van callcenters wordt vervangen door lokale agenten, ondersteund door vestigingen die verspreid zijn over het gebied. Op deze manier kan Cogaspiù een one-to-one relatie opbouwen...
... kan vandaag de dag via de callcenters die zijn opgezet, telefonische ondersteuning bieden binnen de werkuren. Als u ook wilt profiteren van de talloze voordelen die Urla Beko Service biedt, kunt u zo snel mogelijk contact opnemen met ons callcenter. Wij, Urla Beko Technische Service, kijken ernaar uit om uw telefoontjes met veel genoegen te ontvangen.
Oekraïne, Lwów
Voiptime Cloud is een producent van callcenter software met meer dan 9 jaar ervaring in telecommunicatie en het opzetten van callcenters. We implementeren met succes onze callcenter software voor verschillende sectoren en typen klanten (BPO, bankwezen en verzekeringen, logistiek, verzekeringen, e-commerce, productie, verkoop en telemarketing, enz.). Krijg meer transparantie en controle over het remote werk van uw callcenter en technische ondersteuningsteam met Voiptime Cloud!
Verenigd Koninkrijk, Crook
... gebruikmaken van PostureSmart zijn onder andere kantoren, ziekenhuizen, controlekamers, callcenters, tolwegen voor gebruik in de booths (TollMaster), laboratoria, theaters, universiteiten, overheidsdepartementen, offshore platforms en eigenlijk overal waar houding, comfort, praktische bruikbaarheid en kwaliteit belangrijk zijn. We leveren door het hele VK, Ierland, Europa en geven graag een offerte voor het exporteren van onze stoelen wereldwijd.
Verenigd Koninkrijk, Newport
...Acorn heeft een uitgebreid netwerk van vestigingen en specialistische afdelingen in het VK, waardoor Acorn een van de grootste wervings- en opleidingsaanbieders in het VK is en de toonaangevende bureau in Wales. Acorn biedt wervings- en carrièremogelijkheden in de volgende sectoren: executive en management, verpleegkunde en gezondheidszorg, bouw, techniek en engineering, beheerde diensten, catering en evenementen, callcenters, contractbeheer. Acorn's ondersteunende functies: Boekhouding, Loonadministratie, Human Resources, Marketing en Communicatie, Informatie Technologie.
Spanje, Fuengirola
Wij zijn Softevolution.es Een geïntegreerd personeelsbureau, gespecialiseerd in het aantrekken van klanten, online verkoop, webdesign en -ontwikkeling, mobiele applicaties, callcenters, strategische allianties en nog veel meer. We hebben ruime ervaring en klanten met resultaten, we weten wat nodig is om het maximale uit uw bedrijf op het internet te halen, we beschikken over uitstekende middelen...
België, Asse
... callcenters met antwoordapparaten of 0900 betaalnummers met ellenlange wachttijden. Samenwerking Door de samenwerking van méér dan 100 kantoren en de krachtige inkoop zijn we in staat om voor onze klanten de beste prijzen en voorwaarden te bedingen zonder onze onafhankelijkheid te verliezen. Door het bundelen en ter beschikking stellen van onze gemeenschappelijke know-how, zijn we in staat om degelijk advies af te verstekken en te antwoorden op de moeilijkste vragen.
Tweedehands computers kopen, gereviseerde desktopcomputers, occasions laptops, wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van partijen tweedehands computers. We hebben torens, computermonitors en zeer goedkope schermen. Ideale computers voor telemarketing, voor bedrijven, voor klaslokalen in scholen en instituten, computers voor bedrijven, callcenters, rijscholen, kantoren en nog veel meer met 1 jaar...
Duitsland, Leipzig
De TAS AG, de grootste familiebedrijf in Duitsland gespecialiseerd in outsourcing, biedt sinds 1992 diensten aan op het gebied van callcenters. Daarnaast is er een aangesloten Academy. Het dienstenportfolio omvat professionele en integrale oplossingen op het gebied van klantinteractie, consulting en business process outsourcing. De kracht van het familiebedrijf ligt in de communicatie van mens...
Spanje, Matarò
Telemarketinglijsten voor callcenters, privé- en zakelijke vaste of mobiele telefoons die 100% actief zijn, gericht op energie, telecommunicatie, fotovoltaïsche, met meer dan 15 profielen.
België, Bruxelles
... maat gemaakte producten en diensten aan: audits en oplossingen voor het optimaliseren van klantenservice, het beschikbaar stellen van specifieke technologieën voor callcenters, telemarketingcampagnes voor het werven van nieuwe prospects, oplossingen voor totale of gedeeltelijke outsourcing, homeshoring (thuiswerken), en gerichte trainingen voor agents en supervisors van contactcentra.
... gezondheid van werknemers. We hebben een zeer breed aanbod van ergonomische bureaus voor elk type kantoor en onderneming: - thuiskantoor, - grote en kleine kantoorruimtes, - scholen, collegezalen, vergaderzalen, - bureaus voor 'hot desking', - callcenters, - servicepunten, - industriële bedrijven, - werkstations, enz. Ons ervaren team van experts helpt je bij het kiezen en samenstellen van het...
België, Bruxelles
Dimension Data, een dochteronderneming van de NTT-groep, is een internationale integrator van IT-diensten en -oplossingen op het gebied van netwerken, spraak- en video-convergentie, beveiliging, cloudoplossingen, datacenters en callcenters. Dimension Data steunt op strategische en bevoorrechte relaties met de belangrijkste wereldwijde leiders in IT-technologie, zoals Cisco, NetApp, Genesys, Check Point, Blue Coat, Avaya, VMWare, Microsoft, Riverbed, Tandberg, Nice, F5, Riverbed en EMC².
Duitsland, Berlin
... ontwerp en de fabricage van gateways, PCI/PCIe-kaarten en VoIP-appliances, die steeds vaker worden gekozen en aangenomen door een groeiend aantal PBX-systemen, OpenSource, callcenters en IRV-integrators. BeroNet is gespecialiseerd in geavanceerde VoIP-telefonieoplossingen. We richten ons op technologische ontwikkelingen en werken aan de volgende generaties communicatie via IP: technologieën die het beste van internet combineren met het beste van bestaande vaste en draadloze telefonie-infrastructuren.
Duitsland, Kaarst
...Het in 1999 opgerichte bedrijf is inmiddels uitgegroeid tot een belangrijke aanbieder van informatie- en callcenter-diensten in Europa. Naast Duitsland is het bedrijf ook actief in andere Europese landen, zoals Turkije, en genereert het een omzet van tientallen miljoenen euro's in heel Europa. De callcenters van 11883 Telecom GmbH zijn uitgerust volgens de modernste ergonomische en technische...
JESET is een toekomstgerichte onderneming die zich richt op het creëren van op maat gemaakte projecten in Conventionele archieven en microfilm; Glijdende archieven aangedreven door een handwiel en elektrisch; Auditoria, Grote culturele en sportieve ruimtes (telescopische tribunes en stoelen); Bibliotheken en onderwijsmateriaal; Speciale apparatuur voor callcenters en videoconferenties...
Bulgarije, Sliven
...het beheer en de integratie van telecommunicatienetwerken en -faciliteiten. Bouw en onderhoud van serverruimtes en datacenters. Ontwerp van telefooncentrales voor de dienstverlening aan kleine en grote bedrijven en callcenters. Bouw en onderhoud van bedrijfsnetwerken, evenals grote bedrijfs- en administratieve structuren en nog veel meer. Ons succes danken wij aan onze loyale klanten en de samenwerking met betrouwbare zakenpartners.
Duitsland, Zoetermeer
...callcenters, horeca en de bouwsector. Bovendien is de software ideaal voor bedrijven met meerdere locaties en afdelingen. Met ShiftBase heeft u alle medewerkersinformatie in één pakket. Op de dienstroosters van ShiftBase is te zien welke medewerkers beschikbaar of afwezig zijn. Daarnaast zijn personeelskosten en de verhouding van de personeelskosten tot de verwachte omzet af te lezen. Met behulp...
Verenigd Koninkrijk, London
Fusion BPO Services INC is een internationale BPO-onderneming. Fusion BPO garandeert altijd de hoogste efficiëntie. Het bedrijf heeft meer dan 6.000 medewerkers verspreid over 16 locaties in 8 landen en is al meer dan 30 jaar actief. Hun klanten zijn van groot aanzien en bestrijken vele sectoren. De diensten die wij aanbieden zijn inbound callcenters en outbound callcenters, technische...
België, Brussel
Avaya is een wereldleider op het gebied van bedrijfscommunicatiesystemen, die oplossingen voor unified communications, callcenters, datasystemen en bijbehorende diensten ontwerpt en implementeert voor bedrijven van elke omvang over de hele wereld.
België, Bruxelles
Damovo België is een wereldwijde dienstverlener die gespecialiseerd is in bedrijfscommunicatie. Het territoriale bereik van het bedrijf omvat ook Luxemburg en Noord-Afrika. Door middel van adviesdiensten, ontwerp, integratie en exploitatie biedt Damovo geavanceerde professionele oplossingen in de volgende gebieden: computernetwerken en convergentie, unified communications, callcenters en CRM-toepassingen en IP-videosurveillance. Het aanbod van oplossingen van Damovo verenigt de beste technologieën van de grootste wereldwijde leveranciers: Aastra, Cisco Systems, HP, Microsoft en Mitel Networks.
Frankrijk, Vron
... uw activiteiten op spectaculaire wijze te verbeteren: - Verkoop, automatiseer de verkoopkracht (klanten- en prospectbestanden, opvolging, enz.) - Marketing, beheer gepersonaliseerde marketing (verkoopgeschiedenis, segmentatie en targeting, marketingcampagnes, enz.) - Klantenservice, organiseer de klantenondersteuning (klantrelatie, callcenters, opvolging van klantfeedback, enz.) - E-commerce...
België, Wemmel
... traditionele callcenters bij de klant als systemen en oplossingen voor telewerken. Heeft u een expert in telecommunicatie nodig die op maat gemaakte oplossingen biedt voor callcenters, telewerken, Call Centers? Bel de specialisten van Vocalcom! Wij implementeren de systemen die u nodig heeft.
Frankrijk, Paris
Tersea biedt adviesdiensten op het gebied van management en organisatie, gericht op haar 3 delegabele activiteitspolen (Front Office, Back Office en IT). Wij ondersteunen onze klanten op de volgende gebieden: audits, prestatieverbetering, procesoptimalisatie, implementatie van specifieke tools. Tersea biedt trainingsmodules aan die gericht zijn op klantrelaties. Gebaseerd op een continue ervaring via onze callcenters en op nauwe, individuele coaching, zijn onze trainingen gericht op de operationele praktijk, pragmatisme en het behalen van concrete resultaten.
Duitsland, München
Bent u bereikbaar, bereikt u uw klanten? Authensis heeft de technische oplossing. Ongeacht hardwareplatformen optimaliseert authensis ACHAT de efficiëntie in de communicatie via telefoon, internet, e-mail en andere media - in multimediale callcenters van elke omvang en in kantooromgevingen. De verfijnde modules van ACHAT organiseren de workflow en ondersteunen het management van de...
Italië, Bareggio
...Ontwerp en montage van STAND, inclusief elektrische installaties, verlichting, video, grafische schilderkunst en transport. BELANGRIJKSTE WERKSECTOREN - Inrichtingen voor beurzen, tentoonstellingen en congressen - Inrichtingen voor banken/callcenters/showrooms/winkels/projecten/vooraf ingerichte stands - Reclame-inrichtingen - Gepersonaliseerde inrichtingen - Inrichtingen voor modeshows...
Verenigd Koninkrijk, Chessington
Callcenters, Andere bedrijfsactiviteiten die elders niet zijn geclassificeerd...
Verenigd Koninkrijk, Camberley
Callcenters, Andere bedrijfsactiviteiten die elders niet zijn geclassificeerd...
Verenigd Koninkrijk, Chippenham
Callcenters, Andere bedrijfsactiviteiten die elders niet zijn geclassificeerd...