Madagaskar, Antananarivo
NOSYCOM is een bedrijf gevestigd in Antananarivo, gespecialiseerd sinds 1997 in het beheer van inkomende en uitgaande oproepen en de computerverwerking van gegevens. Wij zijn een callcenter, evenals een invoer- en computerverwerkingscentrum voor gegevens, goedgekeurd door de CNIL en in strikte naleving van de RGPD. Ons doel is om te voldoen aan de behoeften van een Franstalig cliënteel uit Frankri...
Portfolio (193)
Verenigd Koninkrijk, Buckinghamshire
...Squaresorba is een akoestische verlaagd plafondtegel ontworpen voor het nieuwe millennium. Optisch futuristisch, maakt het unieke en hightech innovatieve ontwerp van de akoestische plafondtegels ze ideaal voor ontwerpers met een creatieve flair. Squaresorba plafondtegels voelen zich zowel thuis in retail/commerciële toepassingen als in hoogprofiel locaties zoals showrooms, callcenters...
Portfolio (80)
...Geluidisolatie in callcenters is over het algemeen een van de maatregelen die door callcenters worden genomen. Omdat de geluidskwaliteit van personeel dat werkt in callcenters in rumoerige omgevingen belangrijk is voor klanttevredenheid en bedrijfsresultaten. Geluidisolatie betekent het voorkomen van geluid dat van buiten naar binnen of van binnen naar buiten lekt. Geschikte geluidisolatie voor callcenters zorgt ervoor dat medewerkers zo min mogelijk last hebben van buitenlawaai terwijl ze hun werk doen.
Portfolio (86)
...Dit systeem heeft over het algemeen de voorkeur in open kantoren en callcenters. Het is zeer nuttig voor het creëren van effectieve werkruimtes zonder het licht in de omgeving te verdelen. Het kan op aanvraag worden toegepast als aluminium of glas. Om het geluid te minimaliseren, wat het grootste probleem is in multi-werkgebieden, wordt er een stoffen coating aangebracht op de aluminium panelen en worden er zeer goede resultaten behaald.
Portfolio (13)
Portugal, Lisboa
... zijn diensten op basis van een uiterst veeleisend klantserviceniveau. Want het is niet meer genoeg om tevreden klanten te hebben; als u echt wilt dat uw bedrijf opvalt, moet u toegewijde en enthousiaste fans creëren: - Persoonlijk contact, - Efficiënte afhandeling vanaf het eerste contact, - Ultra kwalitatieve behandeling, - Validatie van de tevredenheid. DEFINITIE VAN DE DIENSTEN VAN UBINAWEB - Outsourcing van callcenter, klantenondersteuning en klantenservice. - Uitbesteding van callcenters, klantenondersteuning, klantenservice en televerkoop.
Portfolio (8)
Frankrijk, Le Mans
MEDIPHONE TÉLÉSERVICES is een bedrijf gevestigd in Le Mans (72) sinds 1993, gespecialiseerd in telefonische permanentie en gegevensinvoer, ten dienste van bedrijven en vrije beroepen. Ervaren telefonistes en een gepersonaliseerde telefonische permanentie staan tot uw beschikking. Afhankelijk van uw behoeften maken wij afspraken, versturen berichten, beheren informatieverzoeken en beantwoorden we k...
Portfolio (186)
Frankrijk, Saint Quentin
GROUPA2M is een telefonieplatform dat zich richt op de uitbesteding van inkomende of uitgaande oproepen: telefonische bereikbaarheid om geen enkel contact te verliezen, prospectie-activiteiten, uitbesteding van uw secretariaat, post, ... Snelheid, nauwkeurigheid, vertrouwelijkheid. Opgericht in 2005, erkend dankzij onze expertise en de doeltreffendheid van onze aanpak. U kunt er zeker van zijn dat...
Portfolio (1)
Frankrijk, Vincennes Cedex
Onze Expertise Ons bedrijf is gespecialiseerd in de levering, inbedrijfstelling en onderhoud van op maat gemaakte technologische oplossingen op het gebied van Telecom, Netwerken, Beveiliging en meer. Onze technische veelzijdigheid stelt ons in staat om de oplossing te vinden die aansluit bij de meest eenvoudige tot de meest complexe toepassingen. Daarom werken we nauw samen met u om uw vakgebie...
Portfolio (1)
De middelen die we tot onze beschikking hebben om uw en ons doel te bereiken - Advies. Evaluatie en positionering van het product/dienst, marktanalyse - Copywriting, redactie. - Opstellen van promotionele teksten door gekwalificeerde moedertaalsprekers - Realisatie van grafisch materiaal - Fotografie, video - Media, elektronisch en traditioneel. Selectie van kanalen voor promotionele be...
Portfolio (6)
Frankrijk, Paris
Seventic is een marketingbureau dat gespecialiseerd is in B2B leadgeneratie en ondersteunt onze klanten bij het detecteren van projecten en het maken van gekwalificeerde afspraken. Wij stellen ervaren SDR's (Sales Development Representatives) ter beschikking die prospecteren in uw doelsectoren + implementatie van multichannel marketingcampagnes. In het kader van onze leadacquisitie-activiteiten ...
Portfolio (4)
Albanië, Tirana
EuroCom CX is een BPO Outsourcing Digitaal Centrum. Komend uit het huis van experts, zijn wij een gevestigde dienstverlener die al meer dan 10 jaar succesvol is in het gebied van: - CX & Klantenservice - Klantenservice & Contactcenters - BPO & Outsourcing De sectoren die wij dekken zijn als volgt: Automotive Gezondheidszorg Onderwijs Verzekeringen Financiën Gaming E-Commerce Telecomm...
Portfolio (3)
Madagaskar, Antanarivo
NALIA PRO is uw dienstverlener voor het uitbesteden van activiteiten uitgevoerd door Franstalige professionals ten behoeve van uw bedrijf. Het bedrijf is gevestigd in Madagaskar, wat het mogelijk maakt om in dezelfde tijdzones te werken als Frankrijk en om volledig Franstalige contactpersonen te hebben. Wij bieden tal van diensten aan: - Virtuele assistentie - Tele-secretariaat - Gegevensinvoer ...
Portfolio (8)
OCT Services is een bedrijf dat sinds 2011 actief is in de marketingdiensten voor bedrijven, gespecialiseerd in directe klantrelaties, op een gestructureerde en professionele manier, maar tegelijkertijd flexibel en familiair. Onze activiteiten zijn gericht op het helpen van onze klanten om hun doelen te bereiken door een marketingplan uit te voeren dat gericht is op het verhogen van de verkoop en ...
België, Jumet
Gelegen in het hart van Europa, tegenover de Internationale Luchthaven van Charleroi Brussel-Zuid, verwelkomt Ceres Group u in een werkomgeving die efficiëntie, toegankelijkheid en connectiviteit combineert. Onze unieke structuur is ontworpen om u gedurende de hele levenscyclus van uw bedrijf te ondersteunen. Of u nu een starter bent, in volle groei of op kruissnelheid, wij bieden u diensten met h...
Portfolio (7)
Verenigd Koninkrijk, Poole
Omfax heeft honderden woningorganisaties geholpen om uitstekende woningreparaties en vraagservices te leveren. Woningcorporaties kiezen voor Keyfax omdat: * Alleen Keyfax Intelligente Scripting biedt voor uitstekende Klantenservice. * Eenvoudig huurders zelfbediening reparaties of vragen toevoegen door gebruik te maken van de diagnostische scripts van het personeel. * Eenvoudige grafische interfac...
Portfolio (5)
Verenigd Koninkrijk, Sileby
Opgericht in 1969, is Storacall Voice Systems gespecialiseerd in de ontwikkeling, levering en installatie van oplossingen voor het opnemen van gesprekken. We hebben een bewezen staat van dienst op dit gebied en zijn ervan overtuigd dat wij de juiste keuze zijn voor uw bedrijf. In 2019 werd Storacall Voice Systems overgenomen door ondernemer Stephen Whyte. Stephen heeft meer dan 18 jaar ervaring in...
Portfolio (1)
Duitsland, Freudenstadt
... scala aan krachtige systeemcomponenten, die consequent alle gebieden van een bedrijf aanspreken. Ontwikkelingsafdelingen, productie-eenheden, werkplaatsen, natte laboratoria, datacenters, callcenters en de gehele administratie kunnen doorlopend worden uitgerust met hetzelfde werkplek systeem van erfi.
Portfolio (25)
... gekozen in akoestische omgevingen zoals vergaderruimtes, callcenters, conferentiezalen en zelfs in mechanische omgevingen. Driehoekig Akoestisch Houtpaneel kan worden gebruikt in kantoren, vergaderruimtes en andere plaatsen om de kwaliteit van de zakelijke omgeving te verbeteren.
Portfolio (43)
Verenigd Koninkrijk, Peterborough
...Al onze mobiele kantoor schermen worden geleverd met vergrendelbare zwenkwielen, wat betekent dat je ze gemakkelijk door je werkplek kunt rollen en tijdelijk kunt vergrendelen waar je ook een scheidingsscherm nodig hebt. Mobiele scheidingsschermen worden niet alleen in kantoren gebruikt, maar ook in scholen, universiteiten, hogescholen, receptiegebieden, callcenters, bibliotheken, ziekenhuizen en vele andere plaatsen. Onze reeks mobiele kantoor schermen dekt een breed scala aan verschillende toepassingen.
Portfolio (10)
Frankrijk, Seyssinet-Pariset
... gebruikt in de tertiaire sector, voor callcenters, fastfood, logistiek of transportnetwerken. De tool biedt een snelle leercurve, met vooraf gedefinieerde componenten die de bouwstenen van het te representeren model vormen, en functies voor interface, resultaatanalyse en ondersteuning bij het uitvoeren van simulaties. Het bevat een database waarmee alle aannames in een model kunnen worden opgenomen en tientallen scenario's kunnen worden getest.
Portfolio (4)
Duitsland, Heinsberg
... adviseert u over de volgende vragen: Voor wie zijn onze adviesdiensten geschikt? Onze expertise richt zich zowel op kleine en middelgrote bedrijven (dienstverleners, praktijken, bureaus, industriële bedrijven, autodealers, enz.) als op bedrijven die beschikken over gespecialiseerde VoIP-omgevingen (bijv. callcenters). Als u onze expertise nodig heeft, kijken we uit naar een eerste gratis gesprek om uw adviesbehoefte te bespreken. Transparantie, betrouwbaarheid en professionaliteit zijn voor ons vanzelfsprekend.
Portfolio (10)
Frankrijk, Loire-Authion
...De Jabra Engage-serie creëert een geheel nieuwe generatie professionele draadloze headsets die zijn ontworpen om zowel de productiviteit, het gebruiksgemak als de servicekwaliteit in callcenters te verbeteren. Zorgt voor superieure draadloze connectiviteit met een bereik van 150 meter, waardoor 3x meer gebruikers in dezelfde werkomgeving kunnen worden uitgerust - zonder kwaliteitsverlies in de...
Portfolio (65)
Frankrijk, Chambourcy
...Wij ontwikkelen samen uw internationale en digitale marketingstrategie. Wij zetten de operationele tools in place. Campagnes SEA Google AdWords B2B-uitgevers Professionele netwerken (Xing, LinkedIn..) Acties van callcenters Leadgeneratie of kwalificatie van doelgroepen en prospects Business-to-Business marketingcampagnes E-mailcampagnes (GDPR-conform) SMS-campagnes Tracking- en retargetingoplossingen en nog veel meer...
Portfolio (6)
Verenigd Koninkrijk, Peterborough
... schermen kunnen worden gebruikt als afscheidingen, privacy schermen, kamerschermen of om ontspanningsruimtes en vergaderpods te creëren. Afscheiding is ideaal voor gebruik in kantoren, bibliotheken, scholen en callcenters.
Portfolio (10)
... op uw eisen. - Noppenschuim: Ook voor noppenschuim-snedes en platen leveren wij verschillende kwaliteiten en afmetingen. - Zelfklevend uitgerust: U heeft de mogelijkheid om permanente of licht hechtende platen of sneden bij ons te verkrijgen. TOEPASSING Geluidsisolatie, vlamvertragende geluidsisolatie, antistatische geluidsisolatie, machinegeluidsisolatie, productiehallen, kantoorruimtes, callcenters, geluidsstudio's, absorptie-elementen. ONZE SNEDEN IN DETAIL max. plaatgrootte 2000 x 1000 mm min. pyramidegrootte 5 mm pyramide veel kwaliteiten op voorraad...
Portfolio (7)
Italië, Casalnuovo Di Napoli
...In grote gezamenlijke kantoren zoals callcenters en commerciële ruimtes is het essentieel om zowel de medewerkers als het publiek een hoog niveau van akoestische correctie van de omgeving te bieden, om de concentratie en aandacht te verhogen. Het meest voor de hand liggende voorbeeld zijn de leslokalen, waar het leervermogen van de gasten en de communicatieve effectiviteit van de docenten...
Portfolio (11)
...• Veelzijdig opbergconcept voor de individuele combinatie van functionele en woonachtige elementen • Maakt variabele ruimte-indelingen mogelijk door vrijstaande, wandgerichte en ruimte scheidende kastconfiguraties • Geschikt als aanvulling voor kantoorruimtes, callcenters, vergaderruimtes, recepties en andere functionele gebieden • Met een doorlopend raster, aantrekkelijke voegstructuur en geoptimaliseerde corpusconstructie bij alle kasten • Het brede scala aan kleuren en afmetingen biedt maatwerkoplossingen uit het standaardprogramma...
Portfolio (24)
...Vandaag de dag wordt er meer dan ooit ingezet op open kantoorruimtes om meer ruimte-efficiëntie te creëren en de communicatie te bevorderen. Toch moeten medewerkers zich geconcentreerd kunnen werken. De geringe dikte van de scheidingswanden bespaart ruimte en is eenvoudig voor het ontwerpen van veel werkplekken op een klein oppervlak – ideaal bijvoorbeeld voor geplande callcenters. De geringe...
Portfolio (24)
Frankrijk, Cholet Cedex
...Beheer de planningen van uw medewerkers met gemak De voordelen : Intuïtieve werkomgeving. Aanpasbare rapportages. Optimalisatie van de uurplanningen. In bepaalde sectoren zoals de detailhandel, callcenters of de horeca, moet de planning van de personeelsmiddelen rekening houden met tal van beperkingen. Bodet Software, in samenwerking met Holy-Dis, een Franse software-uitgever gespecialiseerd in...
Portfolio (31)