• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • aroma's en geuren

Resultaten voor

Aroma's en geuren - België

België
  1. KOFFIEBRANDERIJ DEPREZ

    België

    Viva Sara is een onderneming met een passie voor koffie en thee. Ze wordt geleid door Fernand en Catherine, en hun zonen Bart en Peter Deprez. Rond de proeftafel zitten en de verschillende kenmerken, geuren en aroma's van onze koffie of thee bespreken, is onze passie. Hun motivatie is mensen laten genieten van een heerlijk kopje koffie of thee.

  2. PORTOVINO

    België

    Je opent een fles, schenkt een glas uit en proeft. De aroma's stijgen uit het glas en je nieuwsgierigheid wordt opgewekt ; wat ruik ik daar allemaal ? Als je denkt iets te herkennen komen daar plots, uit het niets, nog andere geuren die je zinnen prikkelen. Een wondere wereld gaat open, je kunt niet meer wachten om de eerste slok te proeven. In de mond ontvouwt zich een verhaal van een unieke plaats waar wijnstokken staan en van een gepassioneerde wijnbouwer die deze wijngaarden bewerkt en zoekt om iets heel bijzonders en onvergelijkbaars te creëren. Elk verhaal is verschillend ; eenvoudig of complex, bondig of zeer lang. Maar hoe dan ook, het verhaal wist ons te ontspannen, te boeien, te ontroeren, te beklijven, ... Onze zoektocht gaat naar zulke 'wijnen met een verhaal'. Ongeacht de origine of reputatie. We leggen onze gespitste oren te luisteren naar een wijn die ons iets weet te vertellen. Ook gaat onze voorkeur in de eerste plaats uit naar autochtone druivesoorten omdat we houden van diversiteit en originaliteit.

  3. KOFFIEBRANDERIJ ROM

    België

    ROM-koffie staat voor een totaalconcept, waarbij elke klant, of het nu gaat om een particulier, een bedrijf of een horecazaak, kan rekenen op koffie van uitstekende, ambachtelijke kwaliteit, maar ook op alles wat erbij hoort: servies, koekjes, pralines, suiker, melk, ... en vanzelfsprekend onberispelijke service. Ook het begrip 'tijd' maakt deel uit van het totaalconcept. Dit begint bij de productie: ROM koffie neemt de nodige tijd om de koffie langzaam en ambachtelijk te branden. Die vakkennis is in de loop der jaren opgebouwd, zodat de medewerkers perfect weten welk het juiste moment is om het branden te stoppen. Dan ontwikkelen de aroma’s zich optimaal en blijven ze behouden, terwijl bittere smaken geen kans krijgen. Langzaam en artisanaal gebrande koffie betekent ook dat de klanten de tijd moeten nemen om hem te zetten, dat ze tijd maken om ervan te genieten met hun gezelschap. Zo wordt elk koffiemoment een moment van gezelligheid en warmte dat mensen graag met elkaar delen. Daarom krijgt elke klant in de winkel een lekker kopje koffie aangeboden als eerste onderdompeling in de passie voor koffie, waarbij de verleidelijke geur en het zachte aroma voor overtuigingskracht zorgen. Om die passie over te brengen en te delen, nemen de mensen van ROM-koffie graag alle tijd. Het oranje logo van ROM-koffie maakt ook deel uit van het totaalconcept. Oranje is een sterke kleur, die echter ook warmte en gezelligheid uitstraalt, en dat gaat automatisch gepaard met genieten. Het warme