De positieve of negatieve ionen die op deze radicalen zijn gefixeerd, worden vervangen door ionen van hetzelfde teken in de vloeibare oplossing die ermee in contact staat.
De EGR-koeler is ontwikkeld in nauwe samenwerking met onze klanten voor middel- en langzaam draaiende motoren en zorgt ervoor dat de recirculerende uitlaatgassen worden gemengd met lucht voor het verbrandingsproces bij de laagst mogelijke temperatuur.
EGR-koelers zijn een essentieel onderdeel van EGR-systemen voor de nieuwe generatie motoren, die nu al voldoen aan de toekomstige emissie-eisen van de Internationale Maritieme Organisatie (IMO), de Amerikaanse Milieu Bescherming Agency (EPA), EURO, enz. We hebben verschillende ontwerpvarianten van de koeler ontwikkeld op basis van de verschillende eisen voor EGR-koelers voor 2-takt en 4-takt motoren.
Het gepatenteerde ontwerp voor 4-takt motoren met een hoogdruk EGR-systeem maakt het mogelijk om uitlaatgassen, waarvan sommige een temperatuur van meer dan 700 °C hebben, te koelen tot een temperatuur van 50 °C.
Van het kleuren in de textielindustrie tot de verwerking van ballastwater in maritieme toepassingen, de Doorstroomcel is de kameroplossing voor stromende media en kan worden ontworpen om aan specifieke eisen te voldoen.
Toepassingsgenerator voor energieopwekking in een waterkrachtcentrale met Pelton-turbine.
Vermogen: 8.225 kVA
Snelheid: 600 rpm
Gewicht: 44.000 kg
Vluchtige snelheid: 1.080 rpm
Kwaliteitsdecarbonisatie van motoren met Oxy-waterstofgas en de positieve effecten daarvan kunnen worden verkregen uit de service die wordt geleverd door machines die gebruikmaken van geavanceerde celtechnologie voor waterelektrolyse.
De technologie die Hydrogen Technologies d.o.o. produceert en gebruikt in machines voor motordecarbonisatie is een innovatieve technologie voor de productie van grote hoeveelheden hoogwaardige Oxy-waterstofgas. Alle onderstaande componenten die we gebruiken zijn erkend op de wereldmarkt: Hoogvermogen voedingseenheid, controle- en beheersysteem (PLC) speciaal ontwikkeld voor onze behoeften, slim systeem voor het monitoren van alle cruciale elementen, GPRS-systeem voor het monitoren van de toestand en positionering van de machine, software ontwikkeld voor controle en beheer, ontwerp enz.
De ECC160 Motor Carbon Cleaner zorgt voor een preventieve behandeling van de ophoping van koolstofafzettingen in de motor, het EGR-systeem en het FAP-deeltjesfilter.
De brandstof die we gebruiken laat koolstofresten achter in de motor die geleidelijk aan aan interne onderdelen blijven plakken, wat leidt tot koolstofopbouw. Dit proces resulteert in een inefficiënte verbranding, wat leidt tot een hoger brandstofverbruik, hogere koolstofemissies en een grotere slijtage van motoronderdelen. Dit betekent hogere kosten voor toekomstige reparaties.
Dampfkracht: 1000 – 25.000 kg/u*
BBS-waterpijp-stoomketels worden ingezet waar hogere bedrijfsdrukken vereist zijn. Ook de zogenaamde productenketels met een laag waterinhoud kunnen op basis van waterpijptechniek worden gerealiseerd. Voor de werking van de BBS-waterpijpketels kunnen zowel olie- en gasbranders als verschillende soorten biomassa (steenkool, hout, koffie, cacao, rijst en zonnebloempitten) worden gebruikt.
*grotere capaciteiten op aanvraag
HF-afzuigwasinstallaties TASP worden gebruikt in industriële bedrijven waar emissies uit verschillende processen ontstaan.
Organische, anorganische of toxische verontreinigingen worden gereinigd met inachtneming van milieutechnische wettelijke grenswaarden (TALuft). Afhankelijk van het type en de concentratie van de vrijkomende verontreinigingen worden een- of meertrapsprocessen met of zonder vullichamen ontworpen. Of het nu gaat om standaarduitvoering of speciale constructie voor uw individuele toepassing.
Eigenschappen:
In industriële bedrijven inzetbaar voor de reiniging van organische, anorganische en toxische verontreinigingen.
Afhankelijk van het type en de concentratie van de vrijkomende verontreinigingen worden een- of meertrapsprocessen met of zonder vullichamen ontworpen.
Kerngegevens:
Doorstroomcapaciteit van 500 m³ - 135.000 m³ bij een maximale drukverschil van 3.000 pa.
Voor bedrijfstemperaturen van -30°C tot +120°C ontworpen.
Beschikbaar in de materialen PP, PPs, PE, PDVDF en in elektrisch geleidend PPs-el.
De EGR-koeler, die in nauwe samenwerking met onze klanten is ontwikkeld voor motoren met een normaal en laag toerental, zorgt ervoor dat het uitlaatgas van de recirculatie bij de laagst mogelijke temperatuur met de lucht wordt gemengd voor het verbrandingsproces.
EGR-koelers zijn een essentieel onderdeel van EGR-systemen voor de volgende generatie motoren die nu al voldoen aan de toekomstige emissierichtlijnen volgens IMO (Internationale Maritieme Organisatie), EPA (Amerikaans milieuagentschap), EURO enz. Wij hebben verschillende koelerontwerpen ontwikkeld aan de hand van de verschillende vereisten van EGR-koelers bij tweetakt- en viertaktmotoren.
Dankzij het gepatenteerde ontwerp voor het EGR-hogedruksysteem van viertaktmotoren kunnen uitlaatgassen, waarvan sommige meer dan 700 °C warm zijn, tot 50 °C afkoelen
De ECC320 Motor Carbon Cleaner zorgt voor een preventieve behandeling van de ophoping van koolstofafzettingen in de motor, het EGR-systeem en het FAP-deeltjesfilter.
De brandstof die we gebruiken laat koolstofresten achter in de motor die geleidelijk aan aan interne onderdelen blijven plakken en zo koolstofopbouw creëren. Dit proces leidt tot inefficiëntie in de verbranding, wat resulteert in een hoger brandstofverbruik, hogere koolstofemissies en een grotere slijtage van motoronderdelen. Dit betekent hogere kosten voor toekomstige reparaties.
De ECC570 Motor Koolstofreiniger zorgt voor een preventieve behandeling van de ophoping van koolstofafzettingen in de motor, het EGR-systeem en het FAP-deeltjesfilter.
De brandstof die we gebruiken laat koolstofresten achter in de motor die geleidelijk aan aan interne onderdelen blijven plakken, waardoor er koolstofopbouw ontstaat. Dit proces leidt tot inefficiëntie in de verbranding, wat resulteert in een hoger brandstofverbruik, hogere koolstofemissies en een grotere slijtage van motoronderdelen. Dit betekent hogere kosten voor toekomstige reparaties.