De in nauwe samenwerking met onze klanten ontwikkelde uitlaatgasrecuperator maakt het mogelijk om voor industriële motoren met gemiddelde en lage toerentallen een mengsel van teruggevoerd uitlaatgas met verbrandingsgassen bij de laagst mogelijke temperatuur te creëren.
Uitlaatgasrecuperatoren zijn een cruciaal element van de uitlaatgasrecirculatiesystemen van de volgende generatie motoren, die voldoen aan de geldende emissienormen volgens IMO (Internationale Maritieme Organisatie), EPA (Amerikaanse Milieuautoriteit), EURO, enz. We hebben verschillende koelontwerpen ontwikkeld met het oog op de verschillende vereisten van uitlaatgasrecuperatoren in twee- en viertaktmotoren.
Dankzij het gepatenteerde ontwerp voor hogedruk-uitlaatgasrecirculatiesystemen van viertaktmotoren kunnen uitlaatgassen, die meer dan 700 °C kunnen zijn, worden afgekoeld tot 50 °C.
De positieve of negatieve ionen die op deze radicalen zijn gefixeerd, worden vervangen door ionen van hetzelfde teken in de vloeibare oplossing die ermee in contact staat.
Van het kleuren in de textielindustrie tot de verwerking van ballastwater in maritieme toepassingen, de Doorstroomcel is de kameroplossing voor stromende media en kan worden ontworpen om aan specifieke eisen te voldoen.
Toepassingsgenerator voor energieopwekking in een waterkrachtcentrale met Pelton-turbine.
Vermogen: 8.225 kVA
Snelheid: 600 rpm
Gewicht: 44.000 kg
Vluchtige snelheid: 1.080 rpm
Kwaliteitsdecarbonisatie van motoren met Oxy-waterstofgas en de positieve effecten daarvan kunnen worden verkregen uit de service die wordt geleverd door machines die gebruikmaken van geavanceerde celtechnologie voor waterelektrolyse.
De technologie die Hydrogen Technologies d.o.o. produceert en gebruikt in machines voor motordecarbonisatie is een innovatieve technologie voor de productie van grote hoeveelheden hoogwaardige Oxy-waterstofgas. Alle onderstaande componenten die we gebruiken zijn erkend op de wereldmarkt: Hoogvermogen voedingseenheid, controle- en beheersysteem (PLC) speciaal ontwikkeld voor onze behoeften, slim systeem voor het monitoren van alle cruciale elementen, GPRS-systeem voor het monitoren van de toestand en positionering van de machine, software ontwikkeld voor controle en beheer, ontwerp enz.
De ECC160 Motor Carbon Cleaner zorgt voor een preventieve behandeling van de ophoping van koolstofafzettingen in de motor, het EGR-systeem en het FAP-deeltjesfilter.
De brandstof die we gebruiken laat koolstofresten achter in de motor die geleidelijk aan aan interne onderdelen blijven plakken, wat leidt tot koolstofopbouw. Dit proces resulteert in een inefficiënte verbranding, wat leidt tot een hoger brandstofverbruik, hogere koolstofemissies en een grotere slijtage van motoronderdelen. Dit betekent hogere kosten voor toekomstige reparaties.
Hogekwaliteitsmotorolie voor gasmotoren die draaien op aardgas onder zware omstandigheden
Geformuleerd met geselecteerde hydrogecrackte basisoliën voor hun hoge thermische stabiliteit, weerstand tegen nitratie en oxidatie
Verlengde vervangingsintervallen
Optimalisatie van slijtage- en corrosieweerstand
Additieftechnologie met een laag asgehalte om de vorming van afzettingen te verminderen en compatibiliteit met uitlaatgasbehandelingssystemen te waarborgen
Geschikt voor omzettingsaardgas en licht biogas, waarvoor een motorolie met een laag asgehalte wordt aanbevolen
Dampfkracht: 1000 – 25.000 kg/u*
BBS-waterpijp-stoomketels worden ingezet waar hogere bedrijfsdrukken vereist zijn. Ook de zogenaamde productenketels met een laag waterinhoud kunnen op basis van waterpijptechniek worden gerealiseerd. Voor de werking van de BBS-waterpijpketels kunnen zowel olie- en gasbranders als verschillende soorten biomassa (steenkool, hout, koffie, cacao, rijst en zonnebloempitten) worden gebruikt.
*grotere capaciteiten op aanvraag
De EGR-koeler is ontwikkeld in nauwe samenwerking met onze klanten voor middel- en langzaam draaiende motoren en zorgt ervoor dat de recirculerende uitlaatgassen worden gemengd met lucht voor het verbrandingsproces bij de laagst mogelijke temperatuur.
EGR-koelers zijn een essentieel onderdeel van EGR-systemen voor de nieuwe generatie motoren, die nu al voldoen aan de toekomstige emissie-eisen van de Internationale Maritieme Organisatie (IMO), de Amerikaanse Milieu Bescherming Agency (EPA), EURO, enz. We hebben verschillende ontwerpvarianten van de koeler ontwikkeld op basis van de verschillende eisen voor EGR-koelers voor 2-takt en 4-takt motoren.
Het gepatenteerde ontwerp voor 4-takt motoren met een hoogdruk EGR-systeem maakt het mogelijk om uitlaatgassen, waarvan sommige een temperatuur van meer dan 700 °C hebben, te koelen tot een temperatuur van 50 °C.
De EGR-koeler, die in nauwe samenwerking met onze klanten is ontwikkeld voor motoren met een normaal en laag toerental, zorgt ervoor dat het uitlaatgas van de recirculatie bij de laagst mogelijke temperatuur met de lucht wordt gemengd voor het verbrandingsproces.
EGR-koelers zijn een essentieel onderdeel van EGR-systemen voor de volgende generatie motoren die nu al voldoen aan de toekomstige emissierichtlijnen volgens IMO (Internationale Maritieme Organisatie), EPA (Amerikaans milieuagentschap), EURO enz. Wij hebben verschillende koelerontwerpen ontwikkeld aan de hand van de verschillende vereisten van EGR-koelers bij tweetakt- en viertaktmotoren.
Dankzij het gepatenteerde ontwerp voor het EGR-hogedruksysteem van viertaktmotoren kunnen uitlaatgassen, waarvan sommige meer dan 700 °C warm zijn, tot 50 °C afkoelen
De ECC320 Motor Carbon Cleaner zorgt voor een preventieve behandeling van de ophoping van koolstofafzettingen in de motor, het EGR-systeem en het FAP-deeltjesfilter.
De brandstof die we gebruiken laat koolstofresten achter in de motor die geleidelijk aan aan interne onderdelen blijven plakken en zo koolstofopbouw creëren. Dit proces leidt tot inefficiëntie in de verbranding, wat resulteert in een hoger brandstofverbruik, hogere koolstofemissies en een grotere slijtage van motoronderdelen. Dit betekent hogere kosten voor toekomstige reparaties.
De ECC570 Motor Koolstofreiniger zorgt voor een preventieve behandeling van de ophoping van koolstofafzettingen in de motor, het EGR-systeem en het FAP-deeltjesfilter.
De brandstof die we gebruiken laat koolstofresten achter in de motor die geleidelijk aan aan interne onderdelen blijven plakken, waardoor er koolstofopbouw ontstaat. Dit proces leidt tot inefficiëntie in de verbranding, wat resulteert in een hoger brandstofverbruik, hogere koolstofemissies en een grotere slijtage van motoronderdelen. Dit betekent hogere kosten voor toekomstige reparaties.
Asfaltvrije motorolie voor gasmotoren, geschikt voor zowel 2- als 4-takt gasmotoren en compressoren waarvoor een SAE 40 motorolie wordt aanbevolen.
Geformuleerd met hoograffinade basisoliën en asvrije additieven die zijn ontworpen om afzettingen op alle onderdelen van de motor en compressor te minimaliseren.
Uitzonderlijke weerstand tegen olienitratie.
Verlenging van de levensduur van het oliecarter.
Nieuwe generatie gasmotorolie met een laag asgehalte (<0,5 %) en een hoge TBN, speciaal ontworpen voor natuurlijke gasmotoren met stalen zuigers en een hoge BMEP
Geformuleerd met een exclusieve mix van hoogwaardige additieven en niet-conventionele basisoliën om geavanceerde prestaties te bieden voor de nieuwste generatie stalen zuigermotoren die op hogere drukken werken.
Unieke technologie van asarme additieven om de vorming van afzettingen te minimaliseren, terwijl een geoptimaliseerde controle van de klepverliezen wordt gegarandeerd.
Hoge TBN en uitstekende TBN-retentie om de levensduur van de olie te maximaliseren en de verversingsintervallen tot 50% te verlengen.
Superieure controle van vernis bij hoge temperaturen.
Het meest geschikt voor toepassingen in de warmtekrachtkoppeling.
Gebruik bij een breed scala aan bedrijfstemperaturen.