De in nauwe samenwerking met onze klanten ontwikkelde uitlaatgasrecuperator maakt het mogelijk om voor industriële motoren met gemiddelde en lage toerentallen een mengsel van teruggevoerd uitlaatgas met verbrandingsgassen bij de laagst mogelijke temperatuur te creëren.
Uitlaatgasrecuperatoren zijn een cruciaal element van de uitlaatgasrecirculatiesystemen van de volgende generatie motoren, die voldoen aan de geldende emissienormen volgens IMO (Internationale Maritieme Organisatie), EPA (Amerikaanse Milieuautoriteit), EURO, enz. We hebben verschillende koelontwerpen ontwikkeld met het oog op de verschillende vereisten van uitlaatgasrecuperatoren in twee- en viertaktmotoren.
Dankzij het gepatenteerde ontwerp voor hogedruk-uitlaatgasrecirculatiesystemen van viertaktmotoren kunnen uitlaatgassen, die meer dan 700 °C kunnen zijn, worden afgekoeld tot 50 °C.
Van het kleuren in de textielindustrie tot de verwerking van ballastwater in maritieme toepassingen, de Doorstroomcel is de kameroplossing voor stromende media en kan worden ontworpen om aan specifieke eisen te voldoen.
Toepassingsgenerator voor energieopwekking in een waterkrachtcentrale met Pelton-turbine.
Vermogen: 8.225 kVA
Snelheid: 600 rpm
Gewicht: 44.000 kg
Vluchtige snelheid: 1.080 rpm
Dampfkracht: 1000 – 25.000 kg/u*
BBS-waterpijp-stoomketels worden ingezet waar hogere bedrijfsdrukken vereist zijn. Ook de zogenaamde productenketels met een laag waterinhoud kunnen op basis van waterpijptechniek worden gerealiseerd. Voor de werking van de BBS-waterpijpketels kunnen zowel olie- en gasbranders als verschillende soorten biomassa (steenkool, hout, koffie, cacao, rijst en zonnebloempitten) worden gebruikt.
*grotere capaciteiten op aanvraag
De EGR-koeler is ontwikkeld in nauwe samenwerking met onze klanten voor middel- en langzaam draaiende motoren en zorgt ervoor dat de recirculerende uitlaatgassen worden gemengd met lucht voor het verbrandingsproces bij de laagst mogelijke temperatuur.
EGR-koelers zijn een essentieel onderdeel van EGR-systemen voor de nieuwe generatie motoren, die nu al voldoen aan de toekomstige emissie-eisen van de Internationale Maritieme Organisatie (IMO), de Amerikaanse Milieu Bescherming Agency (EPA), EURO, enz. We hebben verschillende ontwerpvarianten van de koeler ontwikkeld op basis van de verschillende eisen voor EGR-koelers voor 2-takt en 4-takt motoren.
Het gepatenteerde ontwerp voor 4-takt motoren met een hoogdruk EGR-systeem maakt het mogelijk om uitlaatgassen, waarvan sommige een temperatuur van meer dan 700 °C hebben, te koelen tot een temperatuur van 50 °C.
De EGR-koeler, die in nauwe samenwerking met onze klanten is ontwikkeld voor motoren met een normaal en laag toerental, zorgt ervoor dat het uitlaatgas van de recirculatie bij de laagst mogelijke temperatuur met de lucht wordt gemengd voor het verbrandingsproces.
EGR-koelers zijn een essentieel onderdeel van EGR-systemen voor de volgende generatie motoren die nu al voldoen aan de toekomstige emissierichtlijnen volgens IMO (Internationale Maritieme Organisatie), EPA (Amerikaans milieuagentschap), EURO enz. Wij hebben verschillende koelerontwerpen ontwikkeld aan de hand van de verschillende vereisten van EGR-koelers bij tweetakt- en viertaktmotoren.
Dankzij het gepatenteerde ontwerp voor het EGR-hogedruksysteem van viertaktmotoren kunnen uitlaatgassen, waarvan sommige meer dan 700 °C warm zijn, tot 50 °C afkoelen