De mailingdoos is het hoogwaardige alternatief voor de standaard envelop. De holle constructie biedt de inhoud voldoende stabiliteit en voldoet aan de verzendvoorwaarden van de Deutsche Post.
De mailingdoos is het hoogwaardige alternatief voor de standaard envelop. De holle constructie met driepuntsluiting biedt de inhoud voldoende stabiliteit en voldoet aan de verzendvoorwaarden van de Deutsche Post. Als materiaal wordt een FSC-gecertificeerd dubbelzijdig gecoat chromosulfaatkarton van 280 g/m² gebruikt. De doos wordt rechtop geleverd en is direct klaar voor gebruik. Bij deze variant kunt u zelf het adreslabel plakken.
Grootte: Groot- / Maxibrief met venster
Vulhoogte: 1,8 cm
Onze taak is om bedrijven die geen eigen vestiging in China hebben, de deur te openen naar deze enorme afzetmarkt! En dat zonder hoge investeringen voor een eigen buitenlandse onderneming, zonder reis- en advieskosten en zonder noemenswaardige inzet van personele middelen.
Individueel ontworpen groetpromotiemiddelen voor print en web > bijv. kerstkaarten en animaties.
Bezoek mijn website: https://grinnus.de/grusskarten
Individuele motieven en kerstpromotiemiddelen voor uw bedrijf
(groetkaarten, geanimeerde e-cards, geanimeerde gifs, ansichtkaarten en vele andere promotiemiddelen).
Bij mij krijgt u individuele groetpromotiemiddelen rechtstreeks van de illustrator en artdirector.
Met vriendelijke groet, Michael GRinnus
1 Kg: Duitsland
Premium zonnebrillen en promotionele zonnebrillen, bedrukt met uw logo (ook all-over), in uw eigen ontwerp en in de gewenste Pantone-kleur. Branding op de pootjes of direct op de glazen!
Lucky Star Fast Exhibit System; Fabric Display System; Display; Reclame; Tentoonstellingsstuk; Tentoonstellingsmobil; Exponaat; Fabric Reclame; Handel; Evenement Display
De Counter Series maakt gebruik van een paalsteunsysteem, bedekt met een rekbare stoffen scherm om de boven- en onderpanelen met elkaar te verbinden en zo een eenvoudige maar elegante balie te vormen. Compact en gemakkelijk op te zetten, kan het worden gebruikt voor tentoonstellingen of winkelcentra.
Voel je vrij om te vragen naar meerdere maten.
Ons bedrijfsmodel: Wij helpen u bij het uitwerken, plannen en implementeren van strategieën voor een succesvol Customer Experience Management. Op verzoek nemen wij de rol van projectleider op ons, stellen we "best practices" vast en stellen we uw medewerkers in staat om verdere uitvoering en analyse te doen. Gewoonlijk maken we gebruik van twee beproefde tools: a) de Net Promoter Score en b) de Customer Effort Score. Onze nieuwste ontwikkeling betreft de monetarisering van de NPS met de focus op het verhogen van de retentie terwijl we tegelijkertijd de churn verlagen.