Logo

J/S/W CONSULTING

Ölmühle 9, Hamburg 20357
Duitsland
Bezorging
Bezorging: Europa
Werknemers
Werknemers: 5-9
Leveranciertype
Info
Dienst
Hoe zou u de bedrijfs- en productinformatie beoordelen?
Over ons
Ons bedrijfsmodel: Wij helpen u bij het uitwerken, plannen en implementeren van strategieën voor een succesvol Customer Experience Management. Op verzoek nemen wij de rol van projectleider op ons, stellen we 'best practices' vast en stellen we uw medewerkers in staat om verdere uitvoering en analyse te doen. Gewoonlijk maken we gebruik van twee beproefde tools: a) de Net Promoter Score en b) de Customer Effort Score.

1 Producten of diensten

Search
Klantenervaringbeheer - Net Promoter Score, Customer Effort Score, eNPS, Klantreis
Klantenervaringbeheer - Net Promoter Score, Customer Effort Score, eNPS, Klantreis
Ons bedrijfsmodel: Wij helpen u bij het uitwerken, plannen en implementeren van strategieën voor een succesvol Customer Experience Management. Op verz...

Trefwoorden1 zoekwoord

Locatie en Contact

J/S/W CONSULTING
AddressÖlmühle 9, DE-20357 Hamburg
Offerteaanvraag
Vraag een offerte aan en ontvang meerdere prijsopgaven van gecontroleerde leveranciers.
  • Alleen relevante leveranciers
  • Gegevensbescherming in overeenstemming met de wet
Eenvoudig en 100% gratis

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play