Producten voor promoagentur (4)

Op maat gemaakte groetpromotiematerialen voor print en web

Op maat gemaakte groetpromotiematerialen voor print en web

Individueel ontworpen groetpromotiemiddelen voor print en web > bijv. kerstkaarten en animaties. Bezoek mijn website: https://grinnus.de/grusskarten Individuele motieven en kerstpromotiemiddelen voor uw bedrijf (groetkaarten, geanimeerde e-cards, geanimeerde gifs, ansichtkaarten en vele andere promotiemiddelen). Bij mij krijgt u individuele groetpromotiemiddelen rechtstreeks van de illustrator en artdirector. Met vriendelijke groet, Michael GRinnus 1 Kg: Duitsland
USB-sticks als Promotionele Artikelen

USB-sticks als Promotionele Artikelen

USB-sticks bedrukt met uw bedrijfslogo maken een blijvende indruk en bieden enorme waarde! Profiteer van onze jarenlange ervaring.
Lucky Star COUNTER SERIE

Lucky Star COUNTER SERIE

Lucky Star Fast Exhibit System; Fabric Display System; Display; Reclame; Tentoonstellingsstuk; Tentoonstellingsmobil; Exponaat; Fabric Reclame; Handel; Evenement Display De Counter Series maakt gebruik van een paalsteunsysteem, bedekt met een rekbare stoffen scherm om de boven- en onderpanelen met elkaar te verbinden en zo een eenvoudige maar elegante balie te vormen. Compact en gemakkelijk op te zetten, kan het worden gebruikt voor tentoonstellingen of winkelcentra. Voel je vrij om te vragen naar meerdere maten.
Klantenervaringbeheer - Net Promoter Score, Customer Effort Score, eNPS, Klantreis

Klantenervaringbeheer - Net Promoter Score, Customer Effort Score, eNPS, Klantreis

Ons bedrijfsmodel: Wij helpen u bij het uitwerken, plannen en implementeren van strategieën voor een succesvol Customer Experience Management. Op verzoek nemen wij de rol van projectleider op ons, stellen we "best practices" vast en stellen we uw medewerkers in staat om verdere uitvoering en analyse te doen. Gewoonlijk maken we gebruik van twee beproefde tools: a) de Net Promoter Score en b) de Customer Effort Score. Onze nieuwste ontwikkeling betreft de monetarisering van de NPS met de focus op het verhogen van de retentie terwijl we tegelijkertijd de churn verlagen.