Transportonderstellen Serie K
Met een inbouwhoogte van slechts 110 mm passen de onderstellen onder bijna elke last.
Of het nu met een praktische handgreep is of ook uitgerust met een trekhaak, de onderstellen maken eenvoudig manoeuvreren en rangeren mogelijk. We gebruiken onze beproefde kogellager wielen, die niet alleen over een slijtagebestendige coating beschikken, maar met de aluminium kern ook bijdragen aan een gewichtsreductie van de zware rollen. Dit bereiken we bovendien door een innovatieve constructie.
Al onze onderstellen zijn direct inzetbaar: het stuurmechanisme wordt geleverd met een kogellager draaiplateau met antislip rubber en een trekhaak.
- Gegalvaniseerde assen, bouten en borgringen voor optimale corrosiebescherming.
- Het onderstel is direct inzetbaar: het stuurmechanisme wordt geleverd met een kogellager draaiplateau en trekhaak - JLB 3K zonder trekhaak.
- Gecontroleerd volgens ANSI / ASME (VS)
Draagvermogen: 6 t
Inbouwhoogte: 110 mm
Transportonderstellen Serie K Professional
Met een inbouwhoogte van slechts 110 mm passen de onderstellen onder bijna elke last. Of met praktische handgreep of ook uitgerust met een trekhaak, de onderstellen maken eenvoudig manoeuvreren en rangeren mogelijk. We gebruiken onze beproefde kogelgelagerde looprollen, die niet alleen over een slijtagebestendige coating beschikken, maar met de aluminium kern ook bijdragen aan een gewichtsreductie van de zware rollen. Dit bereiken we bovendien door een innovatieve constructie.
Alle onze onderstellen zijn direct inzetbaar: het stuurmechanisme wordt geleverd met kogelgelagerde draaiplateau met antisliprubber en trekstang.
- Verzinkte assen, bouten en borgringen voor optimale corrosiebescherming.
- Het onderstel is direct inzetbaar: het stuurmechanisme wordt geleverd met kogelgelagerde draaiplateau en trekstang - JLB 3K zonder trekhaak.
- Gecontroleerd ANSI / ASME (VS)
Draaglast: 14 t
Inbouwhoogte: 110 mm
- paletachtige buitenafmetingen
- robuuste boxconstructie
- zeer duurzaam: 20 jaar en meer dan niet-gevaarlijke tank
- 4-voudig onderrijdbaar
- kraanbaar door ogen
- eenvoudige reiniging en goed hanteerbaar bij vullen door een grote opening
- volledig leeg te maken door de helling van de bodem
- vulopening NW 150 of NW 400, elk met NW 48 ontluchtingsopening
- PE-kogelkranen, messing kogelkranen, messing muffenkeilschuiven, roestvrijstalen kogelkranen of PE-blindkappen in NW 40 of ook NW 50
EPDM of Viton (FPM), andere op aanvraag
- robuuste en duurzame constructie
- 5 jaar gevaarlijke stoffen goedkeuring
- 4-zijdig onderrijdbaar
- volledig leeg te maken door de helling van de onderkant
- alle onderdelen elektrisch geleidende verbinding
> voorkomt statische oplading
- oppervlakteweerstand <= 105 Ohm
- vulopening in NW 150 met NW 48 opening voor ontluchting
- geleidende PE-kogelkranen of PE-blindkappen NW4 of NW50
- robuuste en duurzame constructie
- 5 jaar gevaargoedkeuring
- 4-zijdig onderrijdbaar
- 4-voudig stapelbaar, ook met zwaardere vulgoederen (max. 3 ton)
- volledig leeg te maken door de helling van de onderkant
- alle onderdelen elektrisch geleidende verbonden
> voorkomt statische oplading
- oppervlakteweerstand <= 105 Ohm
- vulopening 2 x NW 150 (standaard) of slechts één NW 150, alle varianten hebben ook een kleine NW 48 opening
- PE-kogelkranen of PE-blindflenzen in NW40 of NW50
- afdichting EPDM of Viton (FPM), andere op aanvraag
*zonder goedkeuring (geen gevaarlijke stoffen) in rode gaasbox
*met goedkeuring volgens ADR/RID in rode gaasbox met 2 beveiligingsbeugels
*natuur of zwart, andere kleuren op aanvraag bij voldoende hoeveelheid
*EPDM of Viton (FPM), andere op aanvraag
- Vulopening NW 150 of NW 400, elk met NW 48 ontluchtingsopening
- PE-kogelkranen, messing kogelkranen, messing muffenkeilschuiven, roestvrijstalen kogelkranen of PE-blindkappen in NW 40 of NW 50
zonder goedkeuring (geen gevaarlijke goederen) op staalpallet, buisframe met twee banden
met goedkeuring volgens ADR/RID op staalpallet, buisframe met vier banden
-kleine basisafmetingen > de container past door elke standaarddeur
-kantveilig in tegenstelling tot het vat
-veilige handling, omdat de IBC goed onderrijdbaar is
-bijna volledige restlediging door de helling van de onderkant > geen pomp nodig
-eenvoudige reiniging en goede handling bij het vullen door een grote opening
De hoogste spoorvastheid wordt gerealiseerd door het gebruik van het SKS-systeem. Het SKS-systeem is een speciale vierwielbesturing die wordt aangestuurd door een dissel. Dit systeem wordt vooral gebruikt bij smalle transportwegen en rechte hoeken.
De wagens kunnen vrij met elkaar worden verbonden.
Leeggewicht 100 kg
Maximale laadcapaciteit in de standaardrange 500 kg
Max. snelheid op rechte stukken 6 km/u
Max. snelheid in de bocht 4 km/u
Afmetingen X,Y 1250x850 mm
Afmetingen A,B 1220x820 mm
Lengte L 2048 mm
Bouwsysteem voor treinenbouwers.
Het MC-systeem is een speciaal ontwikkeld systeem met een modulaire structuur voor zelfmontage. Op een eenvoudige manier kan men eigen wagens bouwen voor het transport van verschillende soorten containers, zoals bijvoorbeeld Europallets, gaasboxen, GLT's, KLT's of dozen.
De modulaire constructie biedt flexibiliteit in de opbouw door verschillende bevestigingen en accessoires.
De wagens kunnen worden geconstrueerd tot treinen.
Het trek- en koppelingssysteem is compatibel met andere transportsystemen.
Het grootste voordeel is de mogelijkheid om alle bestaande MC-constructies om te bouwen. De wagens kunnen vrij met elkaar worden verbonden.
De autonome transportsystemen van Emm! worden op maat gemaakt voor de klant. Emm! levert individuele voertuigen die momenteel niet op de markt beschikbaar zijn.
Op onze website is er een configurator waarmee u uw FTS kunt samenstellen.