MFEMATERIAL is een voorraadbeheersoftware voor het beheren van componenten en artikelen van allerlei aard. Het maakt niet uit of het gaat om inkooponderdelen, componenten voor de productie of verbruiksgoederen.
MFEMATERIAL ondersteunt u bij voorraadbeheer, bestellingen, productie en de afhandeling van opdrachten.
Hoofdfuncties:
- Automatische voorraadbeheer
- Bestellingen met een paar muisklikken aanmaken
- Tot tien mogelijke leveranciers per component
- Voorraadtekorten bestellen op basis van stuklijsten
- Componenten uit de voorraad halen volgens stuklijsten
- Stuklijsten met een willekeurige diepte
- Stuklijsten in onbeperkte hoeveelheid
- Bestellingen kunnen voor de voorraad of op basis van opdrachten worden uitgevoerd
- Reserveringen van componenten voor opdrachten in de voorraad
- Opdrachttracking voor bestellingen en productieprocessen
- U kunt onbeperkt veel componenten aanmaken.
- Elke component heeft een vrije benaming.
SRM.Net stelt u in staat om al uw leveranciersrelaties systematisch te beheren op basis van vrij definieerbare harde en zachte feiten, betekenisvolle kerncijfers en actuele gegevens.
Topbeveiliging voor uw processen
Kwaliteit is geen toeval. Profiteer van de hoogste procesbetrouwbaarheid, van het idee tot de ontwikkeling tot het eindproduct. Meer dan 14 jaar ervaring, intensieve knowhow op het gebied van gasvulling en gekwalificeerde medewerkers vormen de basis voor succesvolle toepassingen. Als team werken we eraan om u te inspireren - met competentie, betrouwbaarheid en kwaliteit.
Kwaliteitsmanagement met de nieuwste technologie
Een continu kwaliteitsmanagement documenteert alle processen: Uw bestellingen worden beheerd door het ERP-systeem, Microsoft AX, alle kwaliteitsgerelateerde gegevens worden opgeslagen in Share Point-bibliotheken voor veilige opslag, evaluatie en documentatie. Bijna het gehele kwaliteitsmanagement is IT-gebaseerd. Koppelingen naar eigen softwareontwikkelingen maken externe verbindingen met kwaliteitsgerelateerde gegevens mogelijk - de hoogste transparantie voor u en uw processen.
Gedocumenteerd
Betrouwbare batchtraceerbaarheid: consistent, van de bron tot de fles. Onze momenteel unieke cilinderdatabase slaat alle import
Deze "CRM" module stelt u in staat om uw relaties, prospectie en commerciële uitgaven te beheren:
- Beheer van contacten
- Beheer van derden: Gegevens van derden, Associatie van contacten en derden, Beheer van derden per sector, Beheer van beoordelingen van derden
- Beheer van prospectie
- Beheer van commerciële uitgaven
Deze module bevat een EDD (Elektronisch Documentbeheer) waarmee u ad-hoc documenten kunt archiveren.
Vereenvoudig uw processen en versterk de samenwerking binnen uw team met de projectmanagementsoftware van Odoo.
Met Odoo Project kunt u eenvoudig:
- stappen voor elk project creëren
- taken toewijzen aan teamleden
- deadlines instellen
- een notitie toevoegen
- een bestand bijvoegen
Alles via één moderne interface!
Kernidee en kernprincipes van Lean Management (LM), de meest gangbare LM-tools, implementatie van de kernprincipes in de praktijk, oefening van de methoden aan de hand van bedrijfsvoorbeelden, waarborging van een succesvolle invoering, projectering van de vermenigvuldiging van LM.
Vermittelingsmethoden
-------------------------------------
De Rhein S.Q.M. trainers combineren gerichte theoretische basisprincipes met praktijkvoorbeelden in het kader van oefensequenties met de deelnemers, zodat de basisprincipes en methoden van Lean Management praktisch worden begrepen.
Seminarduur
--------------------------
2,0 – 4,0 dagen (afhankelijk van de wensen van de klant)
Kanban, supermarkt- en consignatieopslag, maar ook ons regionale leveranciersnetwerk garanderen een permanente beschikbaarheid van goederen. Onze hoge mate van interne productie maakt een snelle en flexibele fabricage mogelijk.
Wij zorgen voor de materiaalvoorziening voor de productie van uw product.
Om korte levertijden voor onze klanten te realiseren, hebben we in 2010 een magazijn gebouwd en daarmee ons dienstenportfolio voor onze klanten uitgebreid.
We zijn hierdoor in staat om binnen 24 uur na aanvraag de goederen te leveren.
Bij de ontwikkeling van de gereedschapsbeheersoftware is er veel waarde gehecht aan een eenvoudige en 'Windows-conforme' bediening. De duidelijke boomstructuur maakt het dagelijkse werk een fluitje van een cent.
De sourcingmodule, gericht op de voedingsmiddelenindustrie, maakt het mogelijk om leveranciers, grondstoffen en verpakkingen te registreren en technische gegevens vast te leggen via het leveranciersportaal. Nieuwe artikelen worden onderworpen aan een collaboratief validatieproces dat automatisch wordt beheerd door workflows. In geval van wijzigingen worden de artikelgegevens eenvoudig bijgewerkt en zijn ze beschikbaar voor de formulering van producten. De sourcingmodule stelt gebruikers in staat om het inkoopreferentiekader te creëren en te beveiligen.
Opdrachtregistratie
Elke stap toewijzen aan een opdracht.
Projectregistratie
Vrije opdracht-nummers maken het mogelijk om projecten aan te maken. Opdrachten samenvattend evalueren, maakt het mogelijk om individuele opdrachten tot een project samen te voegen.
Kosten volledig onder controle
Met een paar drukken op de knop, de gewerkte uren en kosten voor een opdracht ontvangen. Direct zien hoe effectief een opdracht was. Geleverde werkzaamheden inzien. Verschillen uw opdrachten van elkaar, dan is MFEZEIT precies wat u nodig heeft. De uren worden gelijktijdig met de opdracht geregistreerd en u heeft altijd overzicht over de kosten.
Gegevens van medewerkers
Vakantie, ziekte, werk met berekening (AmB), werk zonder berekening (Aob), verdeeltijd (Vz), glijdende tijdsevaluatie, overuren en nog veel meer. Deze gegevens kunnen ook naar Excel worden geëxporteerd voor verder gebruik. Twee individuele uurtarieven per medewerker zorgen voor volledige transparantie.
Sla uw documenten op, deel ze, classificeer ze en archiveer ze soepel in een veilige omgeving zoals Odoo Documenten.
Profiteer ook van de andere functies die deze software biedt:
- organiseer uw documenten in werkruimtes
- gebruik meerdere labels om de informatie die u zoekt met één klik te vinden
- wijs taken toe aan een document
Dit zorgt ervoor dat alles op het juiste moment door de juiste persoon wordt gedaan.