Een verpakking van uw goederen op geschikte transportvloeren zorgt voor een veilige verzending in zeecontainers.
Transportvloeren in combinatie met een gevacumeerde aluminium composietkap bieden een goede corrosiebescherming.
Graag bieden wij u vloeren in verschillende uitvoeringen aan.
Gemaakt volgens DIN 60684, is de glasvezel ruwe slang van E-garen gevlochten. De glasvezelslang met PU/DD-coating is een elektrisch isolerende buis die bestaat uit geweven glasvezelmateriaal en is bedekt met een polyurethaan coating. De coating biedt een extra beschermlaag en verbetert de weerstand tegen slijtage, vocht en chemicaliën. De glasvezelslang is flexibel en kan gemakkelijk worden gebogen en gevormd zonder te breken of scheuren te vertonen. Hij wordt vaak gebruikt in de elektrotechniek, elektronica, telecommunicatie en andere industriële toepassingen waar hoge mechanische stabiliteit en isolatiecapaciteit vereist zijn. Verkrijgbaar bij ons in verschillende maten, kleuren en lengtes.
Het MC-systeem is een speciaal ontwikkeld systeem met een modulaire structuur voor zelfmontage. Op een eenvoudige manier kan men eigen wagens bouwen voor het transport van verschillende soorten containers, zoals bijvoorbeeld Europallets, gaasboxen, GLT's, KLT's of dozen.
De modulaire bouw biedt flexibiliteit in de constructie door verschillende bevestigingen en accessoires.
De wagens kunnen worden geconstrueerd tot routetreinen.
Het dissel- en koppelingssysteem is compatibel met andere transportsystemen.
Het grootste voordeel is de mogelijkheid om alle bestaande MC-constructies om te bouwen. De wagens kunnen vrij met elkaar worden verbonden.
Overzeese containers hoeven niet altijd onhandig te zijn.
De SeaCont van Antalis Verpakkingen is de optimale palletcontainer voor zee- en luchtvracht.
Met zijn afmetingen van 40 voet garandeert hij een optimale ruimtebenutting tijdens het overzeetransport. Als plat geleverde complete set bespaart u met de SeaCont van Antalis Verpakkingen opslag- en transportkosten. Ook kan hij door de voorgeconfigureerde opbouw eenvoudig door slechts één persoon worden opgebouwd en kan hij ergonomisch worden geladen via de laadklep.
De SeaCont bestaat uit een golfkartonnen ring en deksel, die zijn bevestigd op een speciale IPPC-pallet.
De rondom aangebrachte, machinaal aangebrachte adhesiestrook zorgt voor een inbraakveilige verpakking. Door het gebruik van standaarddeksels is hij meerdere keren herbruikbaar en zijn de onderdelen recyclebaar.
Wilt u een individuele bedrukking op uw SeaCont? Geen probleem. Onze palletcontainers kunnen op maat worden bedrukt.
De hoogste spoorvastheid wordt gerealiseerd door het gebruik van het SKS-systeem. Het SKS-systeem is een speciale vierwielbesturing die wordt aangestuurd door een dissel. Dit systeem wordt vooral gebruikt bij smalle transportwegen en rechte hoeken.
De wagens kunnen vrij met elkaar worden verbonden.
Leeggewicht 100 kg
Maximale laadcapaciteit in de standaardrange 500 kg
Max. snelheid op rechte stukken 6 km/u
Max. snelheid in de bocht 4 km/u
Afmetingen X,Y 1250x850 mm
Afmetingen A,B 1220x820 mm
Lengte L 2048 mm
Bouwsysteem voor treinenbouwers.
Het MC-systeem is een speciaal ontwikkeld systeem met een modulaire structuur voor zelfmontage. Op een eenvoudige manier kan men eigen wagens bouwen voor het transport van verschillende soorten containers, zoals bijvoorbeeld Europallets, gaasboxen, GLT's, KLT's of dozen.
De modulaire constructie biedt flexibiliteit in de opbouw door verschillende bevestigingen en accessoires.
De wagens kunnen worden geconstrueerd tot treinen.
Het trek- en koppelingssysteem is compatibel met andere transportsystemen.
Het grootste voordeel is de mogelijkheid om alle bestaande MC-constructies om te bouwen. De wagens kunnen vrij met elkaar worden verbonden.