Frankrijk, Lille
...Het beheer van consumentenklachten is een cruciale dienst voor elk bedrijf dat een positieve relatie met zijn klanten wil onderhouden. Deze dienst omvat het ontvangen, analyseren en oplossen van klachten van klanten op een effectieve en professionele manier. Door klachten proactief te beheren, kunnen bedrijven niet alleen individuele problemen oplossen, maar ook trends identificeren die op...
Portfolio (16)
Portugal, Lisboa
...Luisteren is de enige manier om te leren en te verbeteren. We zijn dankbaar wanneer iemand zijn stem laat horen. Tegenwoordig laat de meeste klanten online feedback en beoordelingen achter. Elke feedback is een cadeau, gebruik het in uw voordeel. Negatieve opmerkingen die op een zorgzame manier worden behandeld, kunnen vaak een ontevreden koper omtoveren tot een levenslange klant. - Van follow-up tot incasso, van incasso tot klantbinding. - Outsourcing van callcenters, klantenservice en klantenondersteuning.
Portfolio (8)
België, Grand-Manil
Het bedrijf Karibou Informatique is een dienstverlenend bedrijf dat actief is in verschillende sectoren: klantenondersteuning, netwerkbeheer voor bedrijven (Microsoft- en Linux-technologieën), beheer van servers gehost in datacenters en dedicated applicatiehosting (SaaS), IT-projectmanagement en IT-consultancy, Voice over IP (VOIP) telefooncentrales (Asterisk, Scopserv en Sangoma), webgeoriënteerde applicatieontwikkeling, IT-beveiliging en bedrijfsaudits. We werken met zowel proprietary als Open Source tools en producten om u het beste van beide werelden te bieden.
België, Herstal
T.Group is een outsourcing contactcentrum dat dagelijks bedrijven, verenigingen, publieke instellingen of gemeenschappen ondersteunt bij het beheer van hun verschillende stromen van inkomende en uitgaande klantcontacten. Het is de specialist in multichannel klantrelaties op afstand: telefoon, e-mail, fax, chat, sociale media en digitale oplossingen. Hun activiteiten omvatten expertise en...
Frankrijk, Nice
Ariah concept is een webbureau, gespecialiseerd in digitale beroepen en een inkomend callcenter gevestigd in Nice. Wij bieden IT-oplossingen aan bedrijven, zoals advies, onderhoud en updates van IT-diensten. Onze ervaren agents staan altijd voor u klaar om ondersteuning te bieden wanneer dat nodig is. Wij zijn gespecialiseerd in het creëren van websites, ontwikkeling en webschrijven, SEO-weboptima...
Frankrijk, Paris
...personalisatie, geoptimaliseerde UX, gamificatie Onze klanten: bedrijven van elke omvang en opleidingsinstellingen De voordelen: - voldoet aan de regelgeving, - past zich aan de specifieke kenmerken van elke organisatie aan, ongeacht de sector - begeleiding, training en klantenondersteuning...
Frankrijk, Vron
... uw activiteiten op spectaculaire wijze te verbeteren: - Verkoop, automatiseer de verkoopkracht (klanten- en prospectbestanden, opvolging, enz.) - Marketing, beheer gepersonaliseerde marketing (verkoopgeschiedenis, segmentatie en targeting, marketingcampagnes, enz.) - Klantenservice, organiseer de klantenondersteuning (klantrelatie, callcenters, opvolging van klantfeedback, enz.) - E-commerce...
Ierland, Waterford
... Werving! De Aglish Group biedt een uitgebreide ingenieursbureau dat de aanbieders van technische apparatuur ondersteunt. Als u onze ondersteuningsdiensten wilt bespreken of hoe we engineering klantenondersteuning kunnen bieden, zowel op permanente als contractbasis, en in een technische apparatuur ondersteunings- / bureau rol om uw product of dienst te verbeteren.
Denemarken, Gentofte
CC-Interactive ontwikkelt intelligente applicaties voor bedrijven die afhankelijk zijn van terugkerende gesprekken met klanten. Interactieve oplossingen op bedrijfsniveau beschikbaar voor callcenters, banken, telecomproviders, logistieke bedrijven en meer.
Verenigd Koninkrijk, Birmingham
De SaaSy People bieden 100% in het VK gevestigde, volledig beheerde, multi-channel uitbestede klantenservice, afgestemd op groeiende bedrijven, in een eenvoudig maandelijks formaat. We werken samen met bedrijven die groeien en ervoor willen zorgen dat ze een consistent hoog niveau van ondersteuning aan bestaande klanten blijven bieden, terwijl ze nieuwe klanten aantrekken. Door met ons samen te we...
Litouwen, Vilnius
Wij bieden outsourcingoplossingen aan bedrijven die niet willen inboeten op PRIJS & KWALITEIT. Kosteneffectieve outsourcingdiensten voor meer dan 500 moderne bedrijven wereldwijd. ONZE DIENSTEN Toegewijde Virtuele Medewerkers Wij hebben een concept ontwikkeld voor het aanbieden van remote medewerkers in Vilnius, die volledig deel uitmaken van uw team en zich uitsluitend aan uw bedrijf wijden. D...
Griekenland, Thessaloniki
Duitsland, Leverkusen
Orbit Logistics implementeert Vendor Managed Inventory-projecten (e-VMI) in de procesindustrie en is een van de toonaangevende internationale aanbieders van voorraadbeheersoplossingen, die een duurzame vermindering van proceskosten bieden. We bieden systeemintegratie voor real-time gegevens in het ERP-systeem voor Business Process Management en optimalisatie. Unieke verkoopargumenten: • eigen infrastructuur en datacenter • wereldwijde diensten • internationale klantenondersteuning...
Zweden, Orebro
Bambus is een bedrijf dat contactcenter-diensten aanbiedt, zoals verkoop, marktonderzoek, het inplannen van afspraken en klantenservice. Gebaseerd op onze ideologie "Kwaliteit brengt succes." brengen we kwaliteit en komt het succes vanzelf, net zoals het gebeurt in onze huidige projecten. De naam Bambus is ontstaan uit de bamboeboom, die een zeer nauwe betekenis heeft met de prestaties van ons bed...
Populaire landen voor deze zoekterm

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play