... systemische problemen kunnen wijzen.
Een effectief klachtenbeheer draagt bij aan het verbeteren van de klanttevredenheid en loyaliteit, wat essentieel is voor de lange termijn groei van het bedrijf. Bovendien biedt het een waardevolle kans om producten en diensten te verbeteren op basis van de feedback van klanten. Dit stelt bedrijven in staat om concurrerend te blijven en te voldoen aan de toenemende verwachtingen van consumenten.
ALLIANCE EXTERNE is een Franse groep met een dochteronderneming in Madagaskar. Wij zijn gespecialiseerd in offshore uitbesteding. Onze kracht is onze veelzijdigheid en onze methodologie die het mogelijk maakt uw uitbesteding te optimaliseren.
De diensten die worden aangeboden door ALLIANCE EXTERNE stellen bedrijven in staat zich te concentreren op hun kernactiviteit, flexibeler te worden en aanzi...
...
• Gasten verwelkomen in de lobby en de ingang van het hotelrestaurant
• Klachtenbeheer
• Gasten informeren over de diensten van het hotel
• Omgaan met reserveringen, voorbereiding van facturen en uitchecken
Je Profiel
• Student/Stagiair in Hospitality Management, Vreemde Talen, Communicatie, Bedrijfskunde, Public Relations, Marketing Management, enz.
• Open-minded, zelfverzekerd, communicatief en vriendelijk voorkomen
• Je bent in een goede bui en geniet van interactie met internationale gasten
• Engelse vaardigheden zijn vereist, verdere vreemde talen zijn een pluspunt...
ConSol is gespecialiseerd in de ontwikkeling, integratie, werking en onderhoud van complexe IT-systemen en biedt oplossingen op het gebied van besturingssystemen, netwerken, databases of webservices.
Wij bieden een Credit Management Software as a Service aan, die de geautomatiseerde verkrijging van kredietrapporten, het beheer van de handelscredietverzekering, de geautomatiseerde incasso met verschillende workflows, het klachtenbeheer en de flexibele geautomatiseerde rapportage dekt.
De module handelscredietverzekering kan ook standalone worden geboekt als PolicyManager.
Graag nemen wij ook het Credit Management voor u uit handen volgens uw specificaties in outsourcing.
Daarnaast bieden wij wereldwijd debiteurenbeheer aan, dus incassodiensten.
Biz-balance is een product van New-First-Cloud GmbH en biedt middelgrote bedrijven softwareoplossingen in bijna alle gebieden van bedrijfsbeheer en organisatie. Dit omvat beroepsspecifieke projectsoftware voor de organisatie en controle van projecten, eenvoudige verwerking en opmaak van facturen en afrekeningen, centraal beheer van communicatie en beschikbaarheid op mobiele apparaten, software voor het indienen van voorstellen, foutbeheer, klachtenbeheer, wijzigingsbeheer, en nog veel meer.
Bureau voor dialooggerichte klantencommunicatie. Telemarketing met 24-uursservice op het gebied van ondersteuning, TV-respons, informatie, noodhotlines en klachtenbeheer.
Callcenterbureau met een focus op trendonderzoek, marktonderzoek, verkoopoptimalisatie, acquisitie van nieuwe klanten, klachtenbeheer en telefonische incassovorderingen.