Duitsland, Oberschneiding
...Interim-Management - Eerste Monstername (PPAP) - Leveranciersontwikkeling - Kwaliteitsplanning (APQP/FMEA) - Klachtenbeheer (8D-rapporten)...
Portfolio (3)
ConSol is gespecialiseerd in de ontwikkeling, integratie, werking en onderhoud van complexe IT-systemen en biedt oplossingen op het gebied van besturingssystemen, netwerken, databases of webservices.
Portfolio (4)
Duitsland, Hamburg
Wij bieden een Credit Management Software as a Service aan, die de geautomatiseerde verkrijging van kredietrapporten, het beheer van de handelscredietverzekering, de geautomatiseerde incasso met verschillende workflows, het klachtenbeheer en de flexibele geautomatiseerde rapportage dekt. De module handelscredietverzekering kan ook standalone worden geboekt als PolicyManager. Graag nemen wij ook het Credit Management voor u uit handen volgens uw specificaties in outsourcing. Daarnaast bieden wij wereldwijd debiteurenbeheer aan, dus incassodiensten.
Portfolio (1)
Duitsland, Hamburg
Biz-balance is een product van New-First-Cloud GmbH en biedt middelgrote bedrijven softwareoplossingen in bijna alle gebieden van bedrijfsbeheer en organisatie. Dit omvat beroepsspecifieke projectsoftware voor de organisatie en controle van projecten, eenvoudige verwerking en opmaak van facturen en afrekeningen, centraal beheer van communicatie en beschikbaarheid op mobiele apparaten, software voor het indienen van voorstellen, foutbeheer, klachtenbeheer, wijzigingsbeheer, en nog veel meer.
Duitsland, Ibbenbüren-Industriegebiet Auf Der Lau
... • Wasdiensten • Afwerking E-Commerce IT-projectmanagement: - Orderbeheer - Betalingsbeheer - Debiteurenbeheer - Klantenservice, hotline - Klachtenbeheer - Retourenbeheer - Controlling - Assortimentbeheer - Inhoudsbeheer Zodat uw goederen zo snel mogelijk weer de leveringsbestemming bereiken, kunt u rekenen op onze krachtige retourverwerking: Onze capaciteiten zijn individueel en gekwalificeerd: - Retourverwerking B2C, B2B - Classificatie A/B/C - Artikelvoorbereiding - Textielvoorbereiding - Systeemmatige terugboeking - Verzending...
Portfolio (1)
Duitsland, Heidelberg
Bureau voor dialooggerichte klantencommunicatie. Telemarketing met 24-uursservice op het gebied van ondersteuning, TV-respons, informatie, noodhotlines en klachtenbeheer.
Callcenterbureau met een focus op trendonderzoek, marktonderzoek, verkoopoptimalisatie, acquisitie van nieuwe klanten, klachtenbeheer en telefonische incassovorderingen.
Callcenter Service; Klantenservice Centrum Service; Adreskwalificatie; Orderacceptatie; Bestellingacceptatie; Afspraakplanning; Klachtenbeheer; Correspondentieservice; Briefdiensten; Software-ontwikkeling; IT-ondersteuning; Gebruikershelpdesk; Verzekeringsservice; Documentdigitalisering; Outsourcing, maatwerksoftwareontwikkeling onder Windows, ontwikkeling van databasesystemen, 24-uurs callcenter, toeristische informatie telefonisch en schriftelijk...
...Hete Lijn/Servicetelefoon; Order-/Bestelacceptatie; Actieve Telefonverkoop; Capaciteitsafhankelijk Outsourcing; Fax-aansluiting; Callcenter Software; Klachtenbeheer; Responsverwerking; Adreskwalificatie; Afspraakplanning; Volledig Outsourcing; Tijdafhankelijk Outsourcing; Front-Office Outsourcing; Orderacceptatie binnen Nederland; ACD-installatie; E-mail-aansluiting;...
...Hete Lijn/Servicetelefoon; Order-/Bestelacceptatie; Actieve telefonische verkoop; Helpdesk; Capaciteitsafhankelijk uitbesteden; Orderacceptatie in heel Europa; Orderacceptatie in de nabije omgeving; Orderacceptatie binnen Beieren; Internettelefonie; Faxverbinding; Callcenter software; Klachtenbeheer; Responsverwerking; Orderacceptatie wereldwijd; Adreskwalificatie; Nieuwe klantenwerving; ACD-systeem;...
Duitsland, Vaterstetten
...Hete Lijn/Servicetelefoon; Order-/Bestelacceptatie; Actieve Telefonverkoop; Helpdesk; Faxverbinding; Callcenter Software; Klachtenbeheer; Responsverwerking; Adreskwalificatie; Nieuwe klantenwerving; Afspraakplanning; Heractivatie van oude klanten; Volledige uitbesteding; Orderacceptatie binnen Nederland; ACD-systeem; E-mailverbinding; CTI...
...Hotline/Servicetelefoon; Order-/Bestelacceptatie; Actieve telefonische verkoop; Helpdesk; Capaciteitsafhankelijk uitbesteden; Internettelefonie; Faxverbinding; Callcenter software; Klachtenbeheer; Responsverwerking; Adreskwalificatie; Nieuwe klantenwerving; Afspraakplanning; Heractivatie van oude klanten; Volledige uitbesteding; Tijdafhankelijk uitbesteden; Taakgericht uitbesteden;...
...Hotline/Servicetelefoon; Order-/Bestelacceptatie; Faxintegratie; Callcenter Software; Klachtenbeheer; ACD-systeem; E-mailintegratie; Internet Terugbelfunctie; CTI; IVR...
...Hotline/Servicetelefoon; Order-/Bestelacceptatie; Actieve telefonische verkoop; Fax-koppeling; Callcenter-software; Klachtenbeheer; Adreskwalificatie; Werving van nieuwe klanten; Afspraakplanning; Heractivatie van oude klanten; Volledige outsourcing; Front-office outsourcing; Orderacceptatie binnen Nederland; ACD-systeem; E-mail-koppeling; CTI; Dialer Actieve telefonische verkoop; Werving van nieuwe klanten; Volledige outsourcing...
Duitsland, München
...Hotline/Servicetelefoon; Faxintegratie; Callcenter Software; Klachtenbeheer; Volledige outsourcing; Orderacceptatie binnen Duitsland; ACD-systeem; E-mailintegratie; Internet Terugbelfunctie; CTI; IVR...
Populaire landen voor deze zoekterm

De europages app is er!

Gebruik onze verbeterde zoekfunctie voor leveranciers of maak onderweg uw aanvragen met de nieuwe europages-app voor kopers.

Downloaden in de App Store

App StoreGoogle Play