...-onderzoek • Marketing Check o Succesmeting van marketingactiviteiten • Medewerkertevredenheid o Medewerkerperspectief o Bedrijfsklimaatindex De dataverzameling vindt plaats in de vorm van telefonische (CATI) of online (CAWI) interviews. Voordelen / Benefits Informatievoorsprong: U heeft de markt altijd in het oog, kunt snel reageren op ontwikkelingen en trends. Versterking van de klantrelatie: U...
Thuis in de empirische wereld! Sinds 1977 behoren professionele dataverzameling en wervingen van de meest uiteenlopende doelgroepen tot onze kerncompetenties. Als veldinstituut werken we voor de industrie, de handel, openbare instellingen en een verscheidenheid aan marktonderzoeksinstituten en bureaus. We streven ernaar om gegevens van de hoogste kwaliteit tegen een concurrerende prijs aan te bied...
Als een innovatief marketingbedrijf hebben we ons gespecialiseerd in de conceptie en realisatie van outbound telefonie in de b-to-b-sector. Het marktidee van ons bedrijf ligt niet in het zo goedkoop mogelijk afhandelen van het dagelijkse gesprekvolume, maar in kwalitatief hoogwaardige outbound telefonie in de zakelijke sector. Hiervoor hebben we taalvaardige medewerkers in dienst. Met deskundighei...
10 jaar callcenter diensten met in totaal 20 werkplekken. De orderverhouding is 50% inbound en 50% outbound. Opleiding en kwaliteit zijn belangrijk, elocutie opleidingspartner van de Kamer van Koophandel.
Opgericht in de zomer van 2000, is TeleTeam Call Center en Service GmbH nu het grootste callcenter in Oldenburg en omgeving, met meer dan 320 medewerkers.
Planning van bestaande klanten, planning van nieuwe zakelijke klanten. Overname van planningsopdrachten. Partner van meer dan 600 verzekeringsagenturen van gerenommeerde bedrijven.
Verkoopdiensten en telemarketingdiensten, advies en training in de gespecialiseerde uitgeverij, industrie, software, groothandel en buitenlandse handel.
Dialogmarketing, Inbound en Outbound in de uitgeverij, Documentbeheer, Mailings. Alle diensten in direct marketing van de uitgeverij. Advertentie-acceptatie, Abonnementsservice, Ticketverkoop, Telefooncentrale, Campagnebeheer, Werving van nieuwe klanten, Herstel van opzeggingen, Zorggesprekken, Bestelacceptatie, Marktonderzoek, Informatie-hotline...
WILT U UW BEDRIJF PERFECT PRESENTEREN? DE EERSTE CONTACT IS VAAK PER TELEFOON EN TOONT DE KRACHT VAN UW BEDRIJF. MAAR WIST U DAT BELLEN NIET GEWOON BELLEN IS? MET 4C.
Marktonderzoek; Locatieanalyses; Milieuonderzoek; Trendonderzoek; Ontwikkeling van scenario's; Definitie van de missie; Definitie van doelen; Ontwikkelen van strategieën; Actieplannen; Marketingcontrolling; Communicatie; Reclame Onze taak: Marketing en kwaliteit voor dienstverleners, Onze missie: We ontwikkelen samen met onze klanten marketingoplossingen die het bedrijf blijvende concurrentievoord...
Telemarketing, Telesales, afspraakplanning, orderverwerking, 1e lijns ondersteuning, marktonderzoek, klantonderzoek, klantenservice, klantretentie, opzegpreventie. Tricontes runt een telemarketingbureau en heeft zich gespecialiseerd in hoogwaardige diensten en uitdagende opdrachten. In het bijzonder ondersteunen wij kleine en middelgrote ordervolumes.
Exportadvies door specialisten. ENTERPRISE SUPPORT ondersteunt bedrijven bij internationalisering. Van marktanalyse tot exportmarketing, tot partners zoeken, contact leggen en ondersteuning ter plaatse, de dienstverlening is breed. Elk project wordt individueel ontworpen en afgehandeld op basis van de behoeften van de opdrachtgever. Een aanvullende service van ENTERPRISE SUPPORT is ook de onderste...