• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • call center outbound

Resultaten voor

Call center outbound - Dienstverlener - België

BelgiëDienstverlener
  1. MULTICOM

    België

    Al meer dan 15 jaar begeleiden onze call centers D Call en Multicom zijn partners bij de ontwikkeling van hun verkoopactiviteiten. Outbound- en inboundgesprekken vormen een speciaal beroep en wij stellen ervaren en mutlitalige telefonisten tot uw beschikking: Frans, Nederlands, Engels en Duits - om uw projecten tot een succes te maken. Onze partners komen uit de vier uithoeken van Europa: België, Frankrijk, Nederland, Duitsland, Engeland, … Wij beheren al deze operaties met telefonistes die 100% hun moedertaal beheersen. Naast ons call center biedt D-Call ook e-mail marketingcampagnes, SMS-marketing of data processing. D Call en Multicom zetten zich in voor onze klanten om zo goed mogelijk aan hun vereisten te voldoen. Het kwaliteitsysteem is niet alleen in overeenstemming met de norm ISO 9001/2008, maar ook ten aanzien van de verbetering van onze betrouwbaarheid, conformiteit en rendement.

  2. CALLEXCELL

    België

    Callexcell verzorgt de sales en service klantencontacten 24/7 via de kanalen van de klant (telefoon, email, chat). Gespecialiseerd in customer care en sales activiteiten, bieden wij meerwaarde en resultaat. Onze ambitie is niet het grootste contactcenter te zijn, maar wel het beste. We denken mee met onze klanten en bieden een end-to-end customer experience aan. Onze medewerkers kunnen rekenen op dagelijkse ondersteuning en gepersonaliseerde opleidingen. Dankzij onze expertise en passie leveren we kwaliteit en toegevoegde waarde. Een flexibel en transparant partnership, daar gaan we voor. Callexcell hecht zeer veel belang aan haar bedrijfswaarden: - steeds zo klantgericht mogelijk werken. Bij ons komt de klant nog écht op de eerste plaats; - Ernaar streven om de beste kwaliteit te bieden aan onze klanten en dit in alles wat we doen; - Ons zo flexibel mogelijk opstellen voor al onze klanten: - De ambitie om te groeien tot het beste contactcenter van België, niet het grootste; - Altijd open en transparant communiceren naar onze klanten én naar onze medewerkers toe; - Continu uitkijken naar vernieuwingen binnen onze sector om onze klanten en medewerkers zo goed mogelijk te kunnen verwennen

Filters

Resultaten voor

Call center outbound - Dienstverlener - België

Aantal resultaten

2 Bedrijven

Type bedrijf