• europages
  • >
  • BEDRIJVEN - LEVERANCIERS - PROVIDERS
  • >
  • call center outbound

Resultaten voor

Call center outbound - België

België
  1. MULTICOM

    België

    Al meer dan 15 jaar begeleiden onze call centers D Call en Multicom zijn partners bij de ontwikkeling van hun verkoopactiviteiten. Outbound- en inboundgesprekken vormen een speciaal beroep en wij stellen ervaren en mutlitalige telefonisten tot uw beschikking: Frans, Nederlands, Engels en Duits - om uw projecten tot een succes te maken. Onze partners komen uit de vier uithoeken van Europa: België, Frankrijk, Nederland, Duitsland, Engeland, … Wij beheren al deze operaties met telefonistes die 100% hun moedertaal beheersen. Naast ons call center biedt D-Call ook e-mail marketingcampagnes, SMS-marketing of data processing. D Call en Multicom zetten zich in voor onze klanten om zo goed mogelijk aan hun vereisten te voldoen. Het kwaliteitsysteem is niet alleen in overeenstemming met de norm ISO 9001/2008, maar ook ten aanzien van de verbetering van onze betrouwbaarheid, conformiteit en rendement.

  2. ACCESS CALL

    België

    Ons call center zal u begeleiden in het kader van elk type handelsproject. Door een beroep te doen op onze diensten, kunt u uw verkooppotentieel 100% benutten en verder ontplooien. Wij stellen u telefoonspecialisten ter beschikking die ervaring hebben met allerlei soorten commerciële oproepen : vastleggen van afspraken, televerkoop, klantbehoud, win-back klanten, reactivering van klanten/prospects, updaten en uitbreiden van database, op zoek gaan naar projecten, marktonderzoeken, ... Gehele of gedeeltelijke verwerking van uw oproepen, call blending, gelijktijdige verwerking van uw binnenkomende en uitgaande oproepen, detachering van personeel, alsook consultancy.

  3. CALLEXCELL

    België

    Callexcell verzorgt de sales en service klantencontacten 24/7 via de kanalen van de klant (telefoon, email, chat). Gespecialiseerd in customer care en sales activiteiten, bieden wij meerwaarde en resultaat. Onze ambitie is niet het grootste contactcenter te zijn, maar wel het beste. We denken mee met onze klanten en bieden een end-to-end customer experience aan. Onze medewerkers kunnen rekenen op dagelijkse ondersteuning en gepersonaliseerde opleidingen. Dankzij onze expertise en passie leveren we kwaliteit en toegevoegde waarde. Een flexibel en transparant partnership, daar gaan we voor. Callexcell hecht zeer veel belang aan haar bedrijfswaarden: - steeds zo klantgericht mogelijk werken. Bij ons komt de klant nog écht op de eerste plaats; - Ernaar streven om de beste kwaliteit te bieden aan onze klanten en dit in alles wat we doen; - Ons zo flexibel mogelijk opstellen voor al onze klanten: - De ambitie om te groeien tot het beste contactcenter van België, niet het grootste; - Altijd open en transparant communiceren naar onze klanten én naar onze medewerkers toe; - Continu uitkijken naar vernieuwingen binnen onze sector om onze klanten en medewerkers zo goed mogelijk te kunnen verwennen

  4. CALL-IT

    België

    Call-IT is gespecialiseerd in het verlenen van een breed pakket kennisintensieve Customer Care diensten. Actief vanuit zes locaties in de Benelux handelt Call-IT jaarlijks vele miljoenen klantcontacten af (zowel B2B als B2C) binnen uiteenlopende bedrijfssectoren met als doel alle klantcontacten op professionele wijze af te handelen.

  5. EBOS HOLDING

    België

    Het bedrijf EBOS HOLDING, en actief in de sector Call centers. Het is tevens aanwezig in de sectoren Telemarketing, callcenterdiensten, Telemarketing, Ontwerp van gesponsorde linkcampagnes, en call center. Het is gevestigd in Bruxelles, België.