De Musik-Express rit bestaat uit een cirkelvormig ontwikkelingsspoor met depressies en drie katruggen. Het spoor wordt ondersteund door een stalen paardenstructuur, verbonden met het centrale lichaam door radiale liggers en trekstangen. De gehele metalen structuur is heetverzinkt. Twaalf wagens rijden over het spoor en zijn verbonden met een centrale rotor door radiale armen. De voetplanken die naar de wagens leiden, bestaan uit een aluminium antislipplaat. Alle elektrische en pneumatische apparatuur is ingebouwd in het centrale lichaam, waarop de centrale rotor is bevestigd.
Alle decoratieve panelen zijn bekleed met aluminium platen. Elektronisch bediende verlichting bestaat uit cabochons. Het dekzeil is gemaakt van brandwerend materiaal (klasse 2) en de panelen van de wagens zijn van glasvezel. De wagens worden aangedreven door 3 zelfremmende AC-motoren die aan de uiteinden van de radiale armen zijn bevestigd en worden geregeld door een frequentieomvormer.
maximale afmetingen: Breedte m. 10 (32’10”) – Diepte m. 10 (32’10”) - Hoogte m 3,5 (11’6”)
Maximale capaciteit: 36 passagiers (Volwassenen/Kinderen)
Maximale passagiers/uur: 720 passagiers/uur (3 min. cyclus)
Vereisten voor vermogen: 23 kW (3 kW Led Verlichting - 20 kW Aandrijfkracht)
De stralingspanelen [RHTP] zijn speciale versies van warmtewisselaars die zijn ontworpen om objecten of producten te verwarmen door middel van straling. Ze zijn gemaakt van koolstofstaal of roestvrij staal en zijn langs de lengterichting geprofileerd, waarin vloeistoffen met hoge temperaturen circuleren. De DAV FLAT zijn ideaal voor alle toepassingen waar warmte statisch moet worden overgedragen zonder luchtstromen, zoals in industriële ovens.
Platbladige peterselie is een aromatische kruid dat wordt gebruikt om een breed scala aan voedingsmiddelen, zowel plantaardig als dierlijk, op smaak te brengen. Rijk aan vitamines en mineralen helpt het om een slechte adem te bestrijden. Verkrijgbaar in trays of piepschuimen verpakkingen van verschillende gewichten.
STIFERITE GTE is een hoogwaardig isolatiepaneel vervaardigd uit CFC- of HCFC-vrije gesloten cel Polyiso (PIR) rigid foam, bedekt met een GasTight meerlaagse aluminium folie, versterkt aan één zijde met glasnet.
Het GTE-paneel wordt aanbevolen voor de isolatie van hellende daken of platte daken onder synthetische mantels, muren, normale en verwarmde vloeren, en toepassingen die een dampremmende laag vereisen.
Gemaakt door een bedrijf dat gecertificeerd is met de systemen ISO 9001, ISO 45001 en ISO 14001. CE-conformiteitsmarkering op de gehele lijn.
Afmetingen: mm 600 x 1200
Standaard Dikte: van 20 tot 120 mm
Warmtegeleiding: λD=0,022 W/mK
Het platte profiel is een product dat wordt gebruikt om het gehele oppervlak van de goederen te beschermen tegen de druk van de band, ook van rollen. Het fungeert ook als scheiding tussen twee producten om contact en/of wrijving te voorkomen en kan worden gebruikt als vulmiddel voor de ruimtes binnenin de dozen.
Slim industrial air conditioners for every space and installation requirement
Cooling capacity from 550W to 4000W
Power supply 115V, 230V and 400V/460V
Mounting external, semi-flush, or flush mounting
Operating range +20°C … +55°C/+60°C
Protection degree IP54/Type12
Rizzato Inox Group produceert 2 standaardtypen inspectieputten:
SPECOLE DI LINEA, waarbij de inspectie wordt uitgevoerd door een glazen buis in de leiding te plaatsen.
SPECOLE PIANE, waarbij de inspectie wordt verkregen door een aansluiting met een vlak glas toe te passen.
De RIZZATO inox inspectieputten voldoen aan de MOCA-norm, zijn vervaardigd uit AISI 304/AISI 316L roestvrij staal en worden daarom gebruikt in de voedings-, wijnbouw-, chemische en farmaceutische industrie.
De oppervlakken van het staal die in contact komen met de producten hebben een ruwheid (Ra) van minder dan 0,8 micron, zoals vereist door de MOCA-norm, terwijl alle stalen oppervlakken die niet in contact komen met de producten (buitenzijde) om esthetische en sanitaire redenen spiegelglanzend zijn gepolijst.
Alle RIZZATO inox inspectieputten worden vervaardigd volgens internationale normen en ondergaan alle noodzakelijke tests om de opgegeven kenmerken te waarborgen (werkdrukken, gebruikstemperaturen, enz.)
UTILISATIE afneembare voetgangersdeksel voor interne en externe putten
MATERIAAL staal Fe 360B UNI EN 10025/95
DEKSEL geribbeld plaatmateriaal sp. 30/10 + 2
FRAME profiel in "L" 12×20 sp. 20/10
OPPERVLAKTEBEHANDELING warm galvaniseren volgens norm EN ISO 1461
De Waltzer bestaat uit een cirkelvormig golvend parcours. Het spoor wordt ondersteund door een stalen paardenstructuur, die via lange stangen en radiale trekstangen met het centrale lichaam is verbonden. De gehele metalen structuur is heetverzinkt.
De vloer bestaat uit aluminium platen en heeft 7 onafhankelijke gondels die om zichzelf draaien door de golvende rotatie van de gehele vloer tijdens de rit.
Alle gondels zijn uitgerust met een pneumatische rem om de passagiers een veilige op- en afstap te bieden.
Alle elektrische en pneumatische apparatuur is gemonteerd in het midden van de attractie, waar de centrale rotor aan is bevestigd.
Het centrum van de attractie bestaat uit een vierkante structuur die aan de fundering moet worden bevestigd.
De carrosserie van de wagens is gemaakt van glasvezel.
De attractie beweegt door middel van 7 A.C. zelfremmende gearmotors, die worden aangestuurd door een frequentieomvormer.
maximale afmetingen: Breedte m. 14,1 (46’3”) – Diepte m. 13,1 (42’11”) - Hoogte m 2,8 (9’2”)
Maximale capaciteit: 28/33 passagiers (Volwassenen/Kinderen)
Maximale passagiers/uur: 560 passagiers/uur (3 min. cyclus)
Vereisten voor vermogen: 22 kW (2 kW Led-verlichting - 20 kW Motorkracht)
De Matterhorn-rit bestaat uit een cirkelvormig ontwikkelingsspoor met depressies en twee "kattenruggen". Het spoor wordt ondersteund door een stalen paardenstructuur, verbonden met het centrale lichaam door middel van radiale liggers en trekstangen. De gehele metalen structuur is heetverzinkt. Twintig wagens rijden over het spoor, verbonden met een centrale rotor door radiale armen (vegen). De wagens zwaaien door de centrifugale kracht tijdens de rotatie van de rit. De voetplanken die naar de wagens leiden, bestaan uit een aluminium antislipplaat. Alle elektrische en pneumatische apparatuur is ingebouwd in het centrale lichaam, waarop de centrale rotor is bevestigd. Elektronisch bediende verlichting bestaat uit cabochons. Het dekzeil is gemaakt van brandwerend materiaal (klasse 2) en de panelen van de wagens zijn van glasvezel gemaakt.
De rit beweegt door middel van één zelfremmende A.C. tandwielmotor die aan de centrale rotor is bevestigd en wordt geregeld door een frequentieomvormer.
maximale afmetingen: Breedte m. 18,3 (60’) – Diepte m. 17,25 (56’8”) - Hoogte m. 7 (23’)
Maximale capaciteit: 40/40 passagiers (Volwassenen/Kinderen)
Maximale passagiers/uur: 800 passagiers/uur (3 min. cyclus)
Vermogenseisen: 40 kW (10 kW Led-verlichting - 30 kW Motorkracht)
De Matterhorn-rit bestaat uit een cirkelvormig ontwikkelingsspoor met depressies en twee "kattenruggen".
Het spoor wordt ondersteund door een stalen paardenstructuur, verbonden met de centrale vierkante structuur die de centrale rotor ondersteunt en alle elektrische en pneumatische apparatuur huisvest.
De hele structuur is heetverzinkt, met uitzondering van de centrale rotor en de radiale armen. De voetplanken die naar de voertuigen leiden, bestaan uit antislip aluminium loopplaten.
Omheininghekken zijn geplaatst langs de buitenrand van de voetplanken (roestvrij staal).
Elektronisch bediende verlichting bestaat uit cabochons.
Zestien voertuigen rijden langs het spoor, verbonden met een centrale rotor door radiale armen (vegen). De voertuigen zwaaien door de centrifugale kracht tijdens de rotatie en worden gestabiliseerd door een pneumatisch bediende rem tijdens het laden en lossen. De rit beweegt door middel van een zelfremmende A.C. tandwielmotor die wordt bestuurd door een frequentieomvormer.
Basisstructuur voetafdruk: Breedte m. 14,55 (47’9”) – Diepte m. 13,7 (45’)
maximale afmetingen: Breedte m. 15,5 (51’) – Diepte m. 14,6 (48’) - Hoog m 6 (19’8”) [m.7,2 (23’7”) Voorzijde signaal)]
Maximale capaciteit: 32 passagiers
Maximale passagiers/uur: 550 passagiers/uur (3,5 min. cyclus)
Vereisten voor stroom: 37 kW (15 kW Led-verlichting - 22 kW Motorkracht)
Verstelbare schoudertas met klittenbandsluiting, praktisch en snel te gebruiken.
Afmetingen: 35 X 30 x 10 cm
Materiaal: 600D polyester
Verpakking: 40 stuks
Beschikbare kleuren: oranje, marineblauw, limoen groen
Platte schoudertas met ritssluiting en verstelbare schouderband, ideaal als documenthouder vanwege de compacte maat.
Afmetingen: 22 X 26 cm
Materiaal: 300D polyester
Verpakking: 100 stuks
Kleur: crème/blauw
De Galleon Race attractie bestaat uit een cirkelvormig ontwikkelingsspoor met depressies en twee "kattenruggen". Het spoor wordt ondersteund door een stalen paardenstructuur, verbonden met het centrale lichaam door middel van radiale lange balken en trekstangen. De gehele metalen structuur is heetverzinkt. Twaalf wagens rijden over het spoor, verbonden met een centrale rotor door radiale armen (vegen). De voetplanken die naar de wagens leiden, bestaan uit een aluminium antislipplaat. Alle elektrische en pneumatische apparatuur is ingebouwd in het centrale lichaam, waarop de centrale rotor is bevestigd.
De attractie beweegt door middel van 1 zelfremmende A.C. tandwielmotor die aan de centrale rotor is bevestigd en wordt aangestuurd door een frequentieomvormer.
maximale afmetingen: Breedte m. 11,2 (36’9”) – Diepte m. 12,3 (40’4”) - Hoogte m. 3,2 (10’6”)
Maximale capaciteit: 24/36 passagiers (Volwassenen/Kinderen)
Maximale passagiers/uur: 480 passagiers/uur (3 min. cyclus)
Vermogenseisen: 27 kW (2 kW Led Verlichting - 25 kW Aandrijfkracht)
Blauwe schoudertas met verminderde afmetingen en ritssluiting. Perfect als documenthouder omdat hij plat is.
Afmetingen: 18 X 26 cm
Materiaal: canvas
Verpakking: 100 stuks
Kleur: blauw/beige
Platte schoudertas met ritssluiting, ideaal als documenthouder en voor persoonlijke spullen
Afmetingen: 23 X 26 cm
Materiaal: canvas
Verpakking: 100 stuks
Kleur: beige/bruin