Een 200-ton bolted type cement silo is een op maat gemaakte opslagcontainer die in staat is om tot 200 ton bulkcement of andere poedervormige stoffen op te slaan die doorgaans worden gebruikt in de bouw en industriële werkplaatsen. Deze silo's maken de opslag van grote volumes cement mogelijk en zijn zeer belangrijk om een continue en betrouwbare aanvoer van cement in verschillende bouwprojecten, betoncentrales en industriële toepassingen te waarborgen die cruciaal zijn voor het materiaal. Gemaakt van materialen zoals staal, biedt een 200-ton cement silo een veilige en effectieve opslagoplossing omdat het ervoor zorgt dat er geen schade aan de integriteit en kwaliteit van het opgeslagen materiaal optreedt. Een 200-ton silo is alleen groot genoeg om zijn opslagcapaciteit te dekken, waar het een goede hoeveelheid cement ter plaatse kan houden, wat betekent dat de productie van beton, de bouw en andere productieprocessen ononderbroken zullen zijn.
Een 30-ton gelaste type cement silo verwijst naar de gebruikte gespecialiseerde opslagstructuur om een grote hoeveelheid cement vast te houden in een gelaste constructie. Deze silo's worden voornamelijk toegepast in bouwprojecten, betonproductiefabrieken en industriële projecten waarbij een efficiënte opslag en levering van cement sterk vereist is. Het ontwerp van de gelaste silo houdt in dat de componenten aan elkaar worden gelast tot een robuuste, naadloze opslagunit die het gewicht en de druk van bulkcement kan dragen. Deze silo's zijn ontworpen met een capaciteit van 30 ton, wat een gemiddelde opslagcapaciteit biedt voor middelgrote projecten die zowel een continue als betrouwbare levering van cement vereisen.
De toepassingsvereisten met betrekking tot het opslaan en afgeven van cement worden vervuld door een 30-ton gelaste type cement silo. De lasverbindingen garanderen de structurele integriteit van de silo, wat een veilige omgeving biedt voor het opgeslagen cement.
Een horizontale laaggelegen silo is speciaal ontworpen om grote hoeveelheden cement op grondniveau op te slaan. In tegenstelling tot de traditionele torenhoge verticale silo's, zijn deze laaggelegen silo's horizontaal geplaatst en zijn ze vrij toegankelijk voor onderhoud, inspectie en laden. Het is een horizontaal ontworpen, laaggelegen cement silo die zeer eenvoudig en efficiënt werkt zodra deze is geïnstalleerd in de betoncentrale die de aanvoer van cement voor de productie verzorgt. Dit wordt gebruikt voor het opslaan van cement dicht bij het gebruikspunt, zodat cement gemakkelijk en snel in mixers kan worden geladen voor de productie van beton.
Horizontale laaggelegen silo's met een klein voetafdruk zijn zeer bruikbaar voor bouwplaatsen of kleine betoncentrales, waardoor eenvoudige plaatsing en snelle installatie mogelijk zijn. Het horizontale ontwerp maakt het mogelijk om het cement vanaf de grond te laden;
Een 50-ton bolted-type cement silo is een industriële opslagcontainer die is ontworpen voor de opslag van tot vijftig ton bulkcement of andere poedervormige materialen die worden gebruikt in bouw- en industriële operaties. Deze silo's vormen zeer belangrijke eenheden in betoncentrales, zowel op bouwplaatsen als in productie-eenheden, waar bulkopslag van cement vereist is voor productieprocessen. De bolted-type constructie van deze silo's maakt het mogelijk om ze met een redelijke mate van gemak te monteren en demonteren, waardoor er veel flexibiliteit is wat betreft hun installatie en, indien nodig, hun verplaatsingen. De 50-ton silo, gemaakt van duurzame materialen zoals staal, biedt veilige opslag van bulkmaterialen tegen bederf door vocht, verontreiniging en andere omgevingsfactoren die de kwaliteit van de materialen aantasten.
De 50-ton bolted-type cement silo werkt met het bulkcement dat via een inlaatpoort aan de bovenkant in de silo wordt geladen, waarna het wacht op het eindgebruik.
150-250 tph Riverstone Crushing and Screening Plants zijn gespecialiseerde faciliteiten die zijn ontworpen om Riverstones te verwerken tot hoogwaardige steenaggregaten binnen een doorvoercapaciteit van 150 tot 250 ton per uur. Deze plants bestaan uit essentiële componenten zoals primaire verwerkingsapparatuur, zeefmachines en transportbanden die zijn afgestemd op een efficiënte verwerking van Riverstone-materialen. De primaire verwerkingsfase omvat crushers zoals kegelbrekers, impactbrekers of jaw crushers die grote Riverstones afbreken tot kleinere fragmenten, zodat ze voorbereid zijn voor verdere verwerking binnen de gespecificeerde doorvoercapaciteit. Na de primaire verwerking wordt het materiaal geleid naar zeefapparatuur, zoals trilzeven, die de Riverstone-aggregaten classificeert in verschillende fracties op basis van de grootte-eisen. Dit nauwkeurige zeefproces zorgt ervoor dat de uiteindelijke aggregaten voldoen aan strenge kwaliteitsnormen die nodig zijn voor verschillende bouw-, landschaps- en industriële toepassingen.
250-350 tph Riverstone Crushing and Screening Plants zijn gespecialiseerde faciliteiten die zijn ontworpen om Riverstones te verwerken tot hoogwaardige steenaggregaten binnen een doorvoercapaciteit van 250 tot 350 ton per uur. Deze plants bestaan uit essentiële componenten zoals primaire verwerkingsapparatuur, zeefmachines en transportbanden die zijn afgestemd op een efficiënte verwerking van Riverstone-materialen. De primaire verwerkingsfase omvat crushers zoals kegelbrekers, impactbrekers of jaw crushers die grote Riverstones afbreken tot kleinere fragmenten, zodat ze voorbereid zijn voor verdere verwerking binnen de gespecificeerde doorvoercapaciteit. Na de primaire verwerking wordt het materiaal geleid naar zeefapparatuur, zoals trilzeven, die de Riverstone-aggregaten classificeert in verschillende fracties op basis van de grootte-eisen. Dit nauwkeurige zeefproces zorgt ervoor dat de uiteindelijke aggregaten voldoen aan strenge kwaliteitsnormen die nodig zijn voor verschillende bouw-, landschaps- en industriële toepassingen.
250 ton:350 ton
Een polymeren gemodificeerde bitumenfabriek is een speciale faciliteit en een essentieel onderdeel van het proces om polymeren-gemodificeerd bitumen te produceren, dat later zal worden gebruikt voor het creëren van robuustere asfaltsoorten voor verschillende bouwtoepassingen. Dit proces omvat de toevoeging van specifieke polymeeradditieven aan het bitumen om superieure prestatiekenmerken te bereiken op het gebied van verbeterde duurzaamheid, flexibiliteit en weerstand tegen vervorming. PMB wordt gebruikt bij de aanleg van wegen en andere kritieke infrastructuur, zoals luchthavenbanen, waar het asfalt te maken heeft met zwaar verkeer, ongunstige weersomstandigheden of andere zware omgevingen.
Een Polymer Modified Bitumen Plant produceert bitumen dat sterk genoeg zal zijn om te voldoen aan de eisen van de nieuwe, veeleisendere infrastructuurprojecten. De toevoeging van polymeren aan bitumen stelt de fabriek in staat om een product te ontwikkelen dat niet alleen bestand is tegen verkeersdruk in drukke gebieden, maar ook tegen slijtage van de structuur in de loop van de tijd.