Producten voor agv-systeem (6)

Aangepaste Navenversnelling - voor Onbemande Transport Systemen (DTS), voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen (AGV)

Aangepaste Navenversnelling - voor Onbemande Transport Systemen (DTS), voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen (AGV)

Voordelen in het overzicht: • Aandrijfsysteem inclusief motor, rem, encoder en besturing • Individuele motoraanpassing • Grote flexibiliteit bij klant specifieke aanpassingen volgens het bouwsteensysteem • Individueel ontworpen radiale belastingen • Klantspecifieke bouwgroottes • Schuinverzahnde planetentraps • Individuele materialen, bijv. thermoplasten • Verdere vertalingen (bijv. i=25, 40 en 64:1) • Individuele PU-laufradmaterialen, -profielen en -groottes (Ø140 – Ø200×50 mm) Wielnaaf aandrijvingen als compleet systeem inclusief motor, versnellingsbak en wiel De decennialange ervaring van Framo Morat is door niets te vervangen: Wij ondersteunen u bij de conceptie en ontwikkeling van individuele aandrijflösingen of bouwgroottes, inclusief de berekening van de vereiste vertalingen, radiale belastingen, materialen en tandwieltypes. Bij gangbare varianten en radiale belastingen biedt de modulaire constructie van de door Framo Morat ontwikkelde naafversnellingsbakken NG250 en NG500.
Opslagtechnologie - Intralogistiek / AGV / Pallettransporttechnologie

Opslagtechnologie - Intralogistiek / AGV / Pallettransporttechnologie

Flexibel verpakken en opslaan – dat is ook het vakgebied van AFT. Zo zijn systemen en componenten voor materiaalbehandeling en opslag in vrijwel alle sectoren en industrieën te vinden – door alle productie-stadia heen. Om de materiaalstroom en de inventaris efficiënt te beheersen, zijn geautomatiseerde opslagsystemen de juiste keuze. De combinatie van hoogbouwstellingen met stapelaars en geschikte bodemtransporteurs tot een geautomatiseerd systeem is geen eenvoudige taak. AFT beschikt over alle competenties en technologieën om uw optimale oplossing voor de identificatie, opslag en afroep van goederen te vinden, of het nu in een hoogbouwmagazijn of een volledige bevoorradingsinstallatie is. Daarom vindt u onze systemen en componenten in bijna alle bedrijven en sectoren. Een voorbeeld is het compacte opslagsysteem Megaroll. Een intelligente oplossing voor de behandeling, opslag en orderpicking van grote hoeveelheden van dezelfde pallets.
VR-technologie

VR-technologie

Voor een beoordeling van het ruimtegevoel en de analyse van zichtlijnen in meeslepende Virtual Reality-installaties zoals CAVE of Powerbench, moet de zitpositie van de kijker overeenkomen met de werkelijkheid. In nauwe samenwerking met de BMW Group heeft Fa. Langer een zitopstelling ontwikkeld die aan alle eisen voldoet. De eenheid, vervaardigd uit koolstofvezelversterkte kunststof, is volledig verstelbaar en kan snel worden omgebouwd dankzij een adaptieve zitverbinding. Bovendien voorkomt een zwarte anodisatielaag op aluminium onderdelen reflecties die het trackingsysteem van de installatie zouden kunnen verstoren. Voor de montage van bedieningspanelen zijn rondom standaard ITEM-profielen geïntegreerd, evenals een arm van composietmateriaal voor het bevestigen van een achteruitkijkspiegel. Meerdere van deze installaties zijn al aan BMW geleverd en hebben zich in de praktijk uitstekend bewezen.
Planetaire versnellingsbak voor AGVs NGV - Planetaire versnellingsbak voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen. Compact en zeer veerkrachtig

Planetaire versnellingsbak voor AGVs NGV - Planetaire versnellingsbak voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen. Compact en zeer veerkrachtig

AGV's zijn ontworpen om zware lasten continu te vervoeren. De specifieke structurele en mechanische eisen zijn extreem hoog. Wij voldoen echter op een betrouwbare manier aan deze eisen met onze NGV-planetaire tandwielkasten. De tandwielkasten imponeren met hun compacte ontwerp, efficiëntie en duurzaamheid. En we hebben ze specifiek geoptimaliseerd voor gebruik in AGV's.
Nabentransmissie NG250 - voor Onbemande Transport Systemen (FTS), voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen (AGV)

Nabentransmissie NG250 - voor Onbemande Transport Systemen (FTS), voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen (AGV)

Max. draaglast 250 kg Standaard wielgrootte 125 mm Totale versnellingslengte 64 mm Voordelen in het overzicht: • Compacte constructie door integratie van de planetenfase in het loopwiel • Hoge radiale belastingen door directe krachtinvoer in het voertuigframe • Lange levensduur & lage geluidsuitstoot door scheiding van versnellingsbak en loopwiel • Eenvoudige wielvervanging door onderhoudsvriendelijke opbouw De navenversnellingssystemen van Framo Morat zijn geschikt voor verschillende toepassingsgebieden in zowel binnen- als buitentoepassingen. Ze worden bijvoorbeeld gebruikt in hoogbouwmagazijnen binnen de intralogistiek, bij het transport van medicijnen in ziekenhuizen of in de geautomatiseerde en toekomstgerichte landbouw. De aandrijvingseenheid NG250 kan lasten tot 250 kg per wiel aan. De compacte constructie van de aandrijvingseenheid maakt een ideale toepassing mogelijk, zelfs bij beperkte ruimte.
Navenoverbrenging NG500 - voor Bestuurdersloze Transport Systemen (DTS), voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen (AGV)

Navenoverbrenging NG500 - voor Bestuurdersloze Transport Systemen (DTS), voor Geautomatiseerde Geleide Voertuigen (AGV)

Max. draaglast 500 kg Standaard wielgrootte 160 mm Totale versnellingslengte 64 mm Voordelen in het overzicht: • Compacte constructie door integratie van de planetenfase in het loopwiel • Hoge radiale belastingen door directe krachtinvoer in het voertuigframe • Lange levensduur & lage geluidsuitstoot door scheiding van versnellingsbak en loopwiel • Eenvoudige wielvervanging door onderhoudsvriendelijke opbouw De navenversnellingssystemen van Framo Morat zijn geschikt voor verschillende toepassingsgebieden in zowel binnen- als buitenomgevingen. Ze worden bijvoorbeeld gebruikt in hoogbouwmagazijnen binnen de intralogistiek, bij het transport van medicijnen in ziekenhuizen of in de geautomatiseerde en toekomstgerichte landbouw. De aandrijvingseenheid NG500 kan lasten tot 500 kg per wiel aan. De compacte constructie van de aandrijvingseenheid maakt een ideale toepassing mogelijk, zelfs bij beperkte ruimte.