Voordelen in het overzicht:
• Aandrijfsysteem inclusief motor, rem, encoder en besturing
• Individuele motoraanpassing
• Grote flexibiliteit bij klant specifieke aanpassingen volgens het bouwsteensysteem
• Individueel ontworpen radiale belastingen
• Klantspecifieke bouwgroottes
• Schuinverzahnde planetentraps
• Individuele materialen, bijv. thermoplasten
• Verdere vertalingen (bijv. i=25, 40 en 64:1)
• Individuele PU-laufradmaterialen, -profielen en -groottes (Ø140 – Ø200×50 mm)
Wielnaaf aandrijvingen als compleet systeem inclusief motor, versnellingsbak en wiel
De decennialange ervaring van Framo Morat is door niets te vervangen: Wij ondersteunen u bij de conceptie en ontwikkeling van individuele aandrijflösingen of bouwgroottes, inclusief de berekening van de vereiste vertalingen, radiale belastingen, materialen en tandwieltypes.
Bij gangbare varianten en radiale belastingen biedt de modulaire constructie van de door Framo Morat ontwikkelde naafversnellingsbakken NG250 en NG500.
Max. draaglast 250 kg
Standaard wielgrootte 125 mm
Totale versnellingslengte 64 mm
Voordelen in het overzicht:
• Compacte constructie door integratie van de planetenfase in het loopwiel
• Hoge radiale belastingen door directe krachtinvoer in het voertuigframe
• Lange levensduur & lage geluidsuitstoot door scheiding van versnellingsbak en loopwiel
• Eenvoudige wielvervanging door onderhoudsvriendelijke opbouw
De navenversnellingssystemen van Framo Morat zijn geschikt voor verschillende toepassingsgebieden in zowel binnen- als buitentoepassingen. Ze worden bijvoorbeeld gebruikt in hoogbouwmagazijnen binnen de intralogistiek, bij het transport van medicijnen in ziekenhuizen of in de geautomatiseerde en toekomstgerichte landbouw. De aandrijvingseenheid NG250 kan lasten tot 250 kg per wiel aan. De compacte constructie van de aandrijvingseenheid maakt een ideale toepassing mogelijk, zelfs bij beperkte ruimte.
Max. draaglast 500 kg
Standaard wielgrootte 160 mm
Totale versnellingslengte 64 mm
Voordelen in het overzicht:
• Compacte constructie door integratie van de planetenfase in het loopwiel
• Hoge radiale belastingen door directe krachtinvoer in het voertuigframe
• Lange levensduur & lage geluidsuitstoot door scheiding van versnellingsbak en loopwiel
• Eenvoudige wielvervanging door onderhoudsvriendelijke opbouw
De navenversnellingssystemen van Framo Morat zijn geschikt voor verschillende toepassingsgebieden in zowel binnen- als buitenomgevingen. Ze worden bijvoorbeeld gebruikt in hoogbouwmagazijnen binnen de intralogistiek, bij het transport van medicijnen in ziekenhuizen of in de geautomatiseerde en toekomstgerichte landbouw. De aandrijvingseenheid NG500 kan lasten tot 500 kg per wiel aan. De compacte constructie van de aandrijvingseenheid maakt een ideale toepassing mogelijk, zelfs bij beperkte ruimte.